Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trivagon naisesta mainoksessa

Vierailija
21.02.2018 |

Onko kukaan muu samaa mieltä? Vaikuttaa tosi aidolta, mukavalta ja seksikäs ääni. Ei mikään upea kroppa mutta silti tosi miellyttävä jotenkin.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainokset on rasittavia, mutta tykkään siitä naisesta kun se on niin taviksen oloinen, eikä mikään huipputällätty bimbo.

Vierailija
22/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo, mutta omituinen hiusraja (Robinin katoava otsa) ja aivan järkyttävät rytkyt. Miten voi kaikki vaatteet roikkua päällä? Kuka sen stailaa?

Tämä. Minulle on suuri mysteeri, miten joku onnistuu noin surkeasti kerta toisensa jälkeen pukemaan tuon naisen. Enkä edes ole sellainen ihminen, joka hirveästi arvioisi toisten vaatteita. Mutta tuo kiinnittää huomioni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis. Ei haittaisi jos näkyisi tv-ohjelmissa ja elokuvissa.

Vierailija
24/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tavallisen harmaan hiiren näköinen nainen herättää ihailua. Meillä taviksillakin voi olla toivoa. Olen luullut, että vain silikonibimbot ovat miesten mieleen.

Vierailija
25/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan huomannut sitä rakoa hampaiden välissä alavasemmalla, siis telkkarista katsottuna vasemmalla?

Se on seksikäs lisä. :)

Vierailija
26/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen! Miellyttävä ääni ja selkeä ulosanti. Aidon oloinen. Ihan muuta toista kuin suurin osa naisista televisiossa.

Stailaus on minunkin mielestäni epäonnistunut. En yleensä edes kiinnitä huomiota vaatteisiin.

Vierailija
27/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että tavallisen harmaan hiiren näköinen nainen herättää ihailua. Meillä taviksillakin voi olla toivoa. Olen luullut, että vain silikonibimbot ovat miesten mieleen.

Ei kyllä minun mielestäni ole harmaan hiiren näköinen. Ja kyllä, ehdottomasti viehättävämpi kuin yksikään silikonibimbo :)

Vierailija
28/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävän tuntuinen ihminen hän on, sellainen jonka seurassa olisi miellyttävä vaikka asua samassa hotellissa :)

Mielenkiintoinen ilmiö nämä tv-ihastumiset. Itse (N50) lankesin kunnolla House-sarjassa Chasea esittäneeseen nuoreen mieheen. Onneksi tuotantokausi ehti loppua ennen kuin suhde pääsi kehittymään pidemmälle. Ei siitä mitään olisi tullut kuitenkaan.

Vierailija
29/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä, jotka kommentoivat hiusrajaa ja hammasrakoa, naisia? Jos ovat, niin eipä yllätä... Stailaaja tosin on munkin mielestä huono kyseisissä mainoksissa.

Juu, olen. Turha heiluttaa kateuskorttia, tapana on vaan bongata hiusrajoja. Tässä yksi erikoinen https://www.google.fi/search?q=annika+poij%C3%A4rvi&rlz=1C1ASUT_enFI655…:

Tässä toinen

http://castle.wikia.com/wiki/Dana_Delany

Liikaa hiuksia päässä, ihana ongelma. :D olisipa itselläkin vastaava huoli. Nuohan saisi nypittyä pois.

Tässä sen sijaan hiusraja jota nyppiminenkään ei pelastaisi

http://www1.pictures.zimbio.com/gi/2012+Film+Independent+Spirit+Awards+…

Vierailija
30/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä viehättää tällaiset normaalin oloiset naiset jotka eivät esittele koko maailmalle persettään ja rintavakoa.

Vierailija
31/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea nainen! Miellyttävä ääni ja selkeä ulosanti. Aidon oloinen. Ihan muuta toista kuin suurin osa naisista televisiossa.

Stailaus on minunkin mielestäni epäonnistunut. En yleensä edes kiinnitä huomiota vaatteisiin.

Veikkaanpa että hänet on stailattu tuolleen karusti ihan tarkoituksella. Selkeää, harmaata, epätrendikästä, vähän kuin terapeutti tai ongelmalasten opettaja. 

Vierailija
32/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella ihana ja kaunis. :) ihmettelen miksei hän näyttele missään sarjoissa ja elokuvissa kun näyttelijä kuitenkin on ja niin kiva olisi katsella häntä enemmänkin.

Teatteri

Teatteri ei vaan tuu mun olohuoneeseen. Onneksi on sentään nuo mainokset.

Jos vuori ei tuu Muhamedin luo, niin Muhamed menee vuoren luo.

Muhamed ei nyt saatana vie tykkää teatterista. Älä tyrkytä sitä enää!

Vierailija
33/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin tuhannen auringon voimalla.

T: Setämies

Vierailija
34/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen nainen ja hän on mielestäni todella kaunis, enkä hammasväliä ole edes huomannut. En ole myöskään huomannut hiusrajassa mitään vikaa. Harvoin näkee noin kauniita ja miellyttävän oloisia ihmisiä.

Vierailija
35/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa noissa hiusrajoissa muka on? Ihan tavallisen näkköisiä.

M42

Vierailija
36/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä, jotka kommentoivat hiusrajaa ja hammasrakoa, naisia? Jos ovat, niin eipä yllätä... Stailaaja tosin on munkin mielestä huono kyseisissä mainoksissa.

Juu, olen. Turha heiluttaa kateuskorttia, tapana on vaan bongata hiusrajoja. Tässä yksi erikoinen https://www.google.fi/search?q=annika+poij%C3%A4rvi&rlz=1C1ASUT_enFI655…:

Tässä toinen

http://castle.wikia.com/wiki/Dana_Delany

Liikaa hiuksia päässä, ihana ongelma. :D olisipa itselläkin vastaava huoli. Nuohan saisi nypittyä pois.

Tässä sen sijaan hiusraja jota nyppiminenkään ei pelastaisi

http://www1.pictures.zimbio.com/gi/2012+Film+Independent+Spirit+Awards+…

Totta :D Mulla tämä lähti tästä vaikuttavasta kuvasta (linkki), ja ehkä siitä kun piirtävä tytär tuskailee ihmisten korvien kanssa

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/lauri-ylonen-es…

Vierailija
37/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt, että normaali nainen herättää kiinnostusta. Kuten aiemmin todettiin, olen luullut, että ei tavallisen näköiset naiset kiinnosta ketään. Ainoastaan silikonilla pumpatut barbiet. Jos näin on, toivoa on vielä. Mutta en kuitenkaan voi uskoa.

Vierailija
38/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan kerätä joku adressi, että saataisiin se telkkariin muutenkin kuin vain mainokseen. Minnehän se adressi pitäisi lähettää?

Katselisin häntä mielelläni vaikka panelistina hyvissä ja huonoissa uutisissa ja muuallakin. Tässä nyt pitäisi toimia, sillä noin ihana näyttelijä menee muuten ihan hukkaan.

Vierailija
39/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Trivagomainoksen nainen on, jolla on asu 30 vuoden takaa? Tumma hame ja kukkapusero. Näyttää tosi mummumaiselta.

Vierailija
40/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on robotti. Ihmisrobotti.