Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teette soijaproteiinirouheesta

Vierailija
21.02.2018 |

jaa paras reseptisi :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä tekokukkien kukkaruukuissa "multana".

Vierailija
2/5 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaan johon muuten laittaisin jauhelihaa. MInulla ei ole reseptiä siihen, heittelen sekaan mitä milloinkin sattuu kaapissa olemaan. Mausteita se vaatii paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tein moussakaa. Resepti löytyy vegaaniliiton sivulta, mutta itse sovellan reseptejä aina enemmän tai vähemmän. Moussakaan laitoin kerroksittain sekä munakoisoa että kesäkurpitsaa kevyesti ruskistettuna, väleihin paistettua soijarouhetta tomaattikastikkeessa ja kaurakermasta + ravintohiivahiutaleista tehtyä "valkokastiketta".

Vierailija
4/5 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikolais- tai intialaistyyppisiä pataruokia. Noi on sikäli kiitollisia ruokia että niitä ei voi mokata millään joten soveltaminen on todella helppoa. Löytyi kaupasta sitten ihan mikä tahansa kasvis, siitä saa mössön aikaiseksi. Jos kaipaan ideoita maustamiseen googlailen termeillä chili, dhal tai curry ja niitten kasvisten nimi jota aion käyttää. Aina löytyy vastauksia.

Vierailija
5/5 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitän soijarouheen kasvisliemessä, johon lisään balsamiviinietikkaa lorauksen ja Mugi-misotahnaa muutaman lusikallisen. Keittämisen jälkeen annan sen valua siivilässä jos tarvin sitä esim. piirakkaan tai kastikkeeseen. Jos rouhe on menossa suoraan keittoon niin kimppaan koko satsin nesteineen keittoastiaan. Mugi-miso antaa sitä umamia, vähän kuin lihaisaa makua soijarouheeseen.

Soijarouhetta käytän kuten jauhelihaa käytetään.