Onko merkonomi turn-off ammatti?
Entä mitä turn-off ammatteja sinä tiedät? Kerro, listaa ja perustele.
Kommentit (25)
Oho, tuli 2 krt siivooja, oon väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri.
Elkääkä ymmärtäkö väärin, arvostan lääkäreitä todella paljon, mutten haluaisi sellaista puolisokseni.
t: edellinen
Haluaisin opiskella taloushallintopuolen merkonomiksi tai tradenomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi
Lähihoitaja
Siivooja
Konduktööri
Siivooja
Tradenomi
Nää nyt tuli mieleen.
Aika monet jääkiekon pelaajat on ammatiltaan liiketalouden merkonomeja.
Olen yo-merkonomi. Nettotulot yli 5000 euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi
Lähihoitaja
Siivooja
Konduktööri
Siivooja
Tradenomi
Nää nyt tuli mieleen.
No nämä kaksi eivät ole ammatteja.
Merkonomi ei ole ammatti, se on koulutus/tutkinto, jonka suoritettuaan voi hakeutua eri ammatteihin. Sen verran pitäisi ymmärtää jokaisen.
Olen taloushallinnon merkonomi ja ammattini on työssä josta nautin todella ja tienaankin kivasti. Työaika hyvä, saan vapaata koska tarvin kunhan työt hoidetaan. Itsenäistä ja vastuullista hommaa. Viikonloput ja illat vapaata jos niin haluan. En valita. Eikä liioin kiinnosta jos jonku mielestä se on turn-off.
Mulle kyl oli merkonomi turn off ammatti ku oli haku päällä ... Ja heistä tais kaikki olla työttöminä kenen kaa juttelin vähän . Tradenomeillekaan ei meinaa töitä riittää , antaa aika hölmön kuvan mulle jos opiskellut vielä viime vuosina merkonomiksi tän koulutusinflaation aikaan . Jos haluaa lukee kaupallista alaa niin kauppakorkeaan .
Muita turn off ammatteja sellaset humanistiset alat joilta ei oikeesti kokoaikaisesti työllisty kukaan ( joku taidehissa tai sukupuolentutkimus).
Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään..
No en ole työtön ja vientiä on. Ihan sama mitä joutilas, kouluttamaton white trash ajattelee.
Se on tutkintonimike, ei ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi ei ole ammatti, se on koulutus/tutkinto, jonka suoritettuaan voi hakeutua eri ammatteihin. Sen verran pitäisi ymmärtää jokaisen.
Mä oon ihan väsynyt, sori, oon ottanut unilääkkeen, ettekö huomanneet, että unohdin kirjoittaneeni siivooja, ja kirjoitin senkin tohon uudestaan. Onko tää joku palikkatesti?
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn-off on, kun joku ei osaa erottaa toisistaan tutkintoa ja ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn-off on, kun joku ei osaa erottaa toisistaan tutkintoa ja ammattia.
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yo-merkonomi. Nettotulot yli 5000 euroa kuukaudessa.
Olet varmastikin opiskellut ennen 2000-lukua . Sillon sitä vielä kannattakin opiskella ja silloin työelämään siirtyneet voivat olla hyvässäkin asemassa tuolla koulutuksella . MUTTA on aivan eri asia opiskella nyt merkonomiksi ja yrittää päästä työelämään, jossa jää auttamatta tradenomejen ja kauppatieteiden maistereiden jalkoihin . Kuten aiemmin kirjoitin, koulutusinflaatio.
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Ei erikseen mikään ammatti, mutta se että jos ihminen on töissä alalla, joka ei kiinnosta yhtään. Jos vaikka on laskuttajana mutta tuntee siihen intohimoa, mun mielestä se on tosi jees. En oikeen itse tajua, miksi jonkun ammatti olis turn-off, mutta ehkä olen outo.
Merkonomi
Lähihoitaja
Siivooja
Konduktööri
Siivooja
Tradenomi
Nää nyt tuli mieleen.