Aion heittää lahjaksi saadut Muumimukit roskiin, ei ole aikaa myydä
Tuollaista roskaa en kotona pidä. Kaksi tusinaa erilaisia hiton muumeja. Roskiin menevät.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vikaa muumimukeissa on?
Ei niissä varmaan mitään vikaa olekaan lapsiperheissä.
Mut en oikein ymmärrä miksi ihmiset antaa aikuiselle ihmiselle lahjaksi muumimukeja?
Niin ne on mennyt meilläkin roskiin.
Arvotonta paskaa jota hullut kerää.
Onko sulla perhettä? Esitä niille että ne mukit on sun aarteita ja seuraavassa riidassa heittele ne niin v*tunmoisella metakalla ympäri seiniä! Tehostaa viestiäsi niin että menee kerrasta perille💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut en oikein ymmärrä miksi ihmiset antaa aikuiselle ihmiselle lahjaksi muumimukeja?
No miksi ei? Hyviä kahvi- tms. mukeja. Onko kaikki piirretyt sun mielestä pelkkää lasten juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran myydä "ehdi" niin laita vaikka naapurin postilaatikkoon lapun kera. Mitä niitä roskiin heittämään.
Onko sulla tapana viedä useinkin roskat naapurin postilaatikkoon?
Ja vielä heippalapun kera.
Nyt porvoon roskakuskit tarkkana ettei mene aarre ohi suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran myydä "ehdi" niin laita vaikka naapurin postilaatikkoon lapun kera. Mitä niitä roskiin heittämään.
Onko sulla tapana viedä useinkin roskat naapurin postilaatikkoon?
No kyllä mulle ainakin kelpaisi jos joku toisi mun postilaatikkoon "roskiaan" eli rahanarvoista hyvää tavaraa.
Mulla on vanha digiboksi, cd-levyjä ja jotain sisustuskrääsää, löytyi kun siivosin kaappeja ja jotka ajattelin viedä roskiin, mut siis jonkun postilaatikko on niille oikea paikka?
Onpas tyhmää. En ole mikään muumimukien keräilijä, mutta tykkään juoda niistä kahvia. Just hyvän kokoisia ja mallisia kahvikuppeja. En myöskään harrasta lahjojen heittämistä roskiin, vaan arvostan sitä, että joku haluaa muistaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut en oikein ymmärrä miksi ihmiset antaa aikuiselle ihmiselle lahjaksi muumimukeja?No miksi ei? Hyviä kahvi- tms. mukeja. Onko kaikki piirretyt sun mielestä pelkkää lasten juttua?
Eikös muumit ole lasten juttuja?
Tuntuisi kyllä vähän hölmöltä juoda lasten mukista kun ei ole lapsiakaan.
Kuva tai ei uskota. Sua harmittaa vaan kun et ole kerennyt oikeasti kerätä sitä 80 mukia ja pääse leveilemään sillä sille naapurin yh:lle jolla on jo 42 mukia kasassa.
jotkut on 40 euron hintaisia joistain maksetaan jopa 100 euroa, ootko tarkistanut niiden arvon? Samantein voit sitten silputa rahaa roskiin jos ei kiinnosta ja on millä mällätä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua että niistä on iloa muille niin riko ne ensin. Muuten joku pian löytää ne sieltä roskiksesta.
Näyttäs, että 2 kolmesta on sitämieltä että pitää rikkoa, ainakin meillä kävi niin. Äiti kuoli, ja siitä jäi pinnoiltaan huono nahkasohva, joka vietiin roskiin. Siinä viedessä veli alkoi repimään sohvan tekaa sitä nahkaa, olin ymmällään, miksi. Sisko tuli minua tyhmää neuvomaan, että se oli ainut käyttökelpoinen osa siitä nahkasta. Joku olisi voinut, ehkä hyötyä siitä. Ei tämmönen maalainen, ymmärrä tuomosta kaupunkilaisten ääretöntä älykkyyttä.
Niin että kaikenlaisia rosvoja siellä kaupungissa pelätään.
Jo on oudoksi tämä keskustelupalsta mennyt, kun väsätään aloitus siitä, mitä heittää roskikseen.
Mä heitin äsken tyhjän multapussin ja leipäpussin sulkijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain henkistäväkivaltaa, kun vihjaillaan että pitäs niitä penskoja tehdä.
joojoo niimpä niin .on ilmoja pidellyt
VIKAA VIKAAVIKAAVIKAA
Joo joo, kukaan ei anna muumimukeja ilmaiseksi!