Aion heittää lahjaksi saadut Muumimukit roskiin, ei ole aikaa myydä
Tuollaista roskaa en kotona pidä. Kaksi tusinaa erilaisia hiton muumeja. Roskiin menevät.
Kommentit (40)
Heitä niillä naapurin ärsyttävää mummoa.
Jos et kerran myydä "ehdi" niin laita vaikka naapurin postilaatikkoon lapun kera. Mitä niitä roskiin heittämään.
Jätä roskiskatokseen näkysälle kuten mun naapuri teki. Poimin talteen. Kiitos hänelle!
Jos et halua että niistä on iloa muille niin riko ne ensin. Muuten joku pian löytää ne sieltä roskiksesta.
Etkö veisi jonnekin hyväntekeväisyyskirpparille, Fidaan tms?
Muista laittaa sitten kuva johonkin fb muumiryhmään että ne voi polttaa sut roviolla.
Muumit ei minua kiinnosta, mutta ehjän tavaran roskiin heittäminen on pahasta. Vie päiväkotiin. Siellä ne voi askarrella niihin jonkun jutun.
Etkö parempaa aihetta keksiny ? Hah haa
säästä ne. ensi kerralla, kun oikein suututtaa, laita ne lekalla paskaksi. tuhottavaa ei ole koskaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö veisi jonnekin hyväntekeväisyyskirpparille, Fidaan tms?
Minun muumimukit. Minä teen niillä mitä haluan, ja haluan heittää ne roskikseen. Kukaan ei saa hyötyä minun muumimukeista. Ei niin kukaan. Olen niin vihainen koko ajan, muumimukeillekin.
Olisiko ap:n ajatuksia, hieno homma. Anna palaa vaan. Mielialasi paranee.
Oletpas kiireinen. Anna ne ilmaiseksi jollekin tutullesi.
Ehjän tavaran roskiin heittäminen on vain idiotismia, vaikka kuinka inhoaisi muumeja.
Missä asut? PK-seudulla? Voin tulla hakemaan! :)
Kiitos informaatiosta. Toivottavasti Sinulla on kuitenkin sen verran aikaa, että ehdit kirjoittaa av-palstalle vastaisuudessakin elämäsi mielenkiintoisista asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran myydä "ehdi" niin laita vaikka naapurin postilaatikkoon lapun kera. Mitä niitä roskiin heittämään.
Onko sulla tapana viedä useinkin roskat naapurin postilaatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tapana viedä useinkin roskat naapurin postilaatikkoon?
No kyllä mulle ainakin kelpaisi jos joku toisi mun postilaatikkoon "roskiaan" eli rahanarvoista hyvää tavaraa.
Hieno homma