Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja tyttöystävän lepyttelyyn

Vierailija
21.02.2018 |

Tilanne: Ollaan parikymppisiä ja seurusteltu kolme vuotta. Mulla on lapsuudesta kasassa ollut kaveriporukka, johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Mökkeillään ja vietetään muutenkin aikaa kavereiden kanssa usein. Tyttöystävän oon halunnu pitää erillään kaveriporukasta eli häntä ei oo kutsuttu mukaan meidän mökkireissuihin eikä muihinkaan menoihin. Tää vaivaa tyttöystävää tosi paljon. Alussa se oli vain vihainen kun ei päässy mukaan, nykyään vaan surullinen.

Eka vuosi oli meillä muutenkin vaikea, "petin" tyttöystävää kaksi kertaa. Fyysisestä pettämisestä ei ollu kyse, lähettelin seksiviestejä kahdelle eri muijalle. En oo koskaan aikaisemmin seurustellut kenenkään kanssa pitkään ja vakavasti, aikaisemmat suhteet on ollu sellasia lyhyitä säätöjä. En sitten jotenkin osannu suhteen alussa ajatella että me oltais pitkään yhdessä, vaikka sitä haluankin nyt.

Kun jäin kiinni näistä viesteistä lähdin heti kavereiden kanssa mökille ja jätin tytön miettimään asioita. Nyt on ollu pari vuotta suhteellisen hyvää suhdetta takana, mutta nää meidän porukan mökkireissut vaivaa. Muutaman kerran on käyny niin että mökkireissu on mennyt tyttöystävän kanssa suunniteltujen asioiden edelle.

Nyt oon taas lähös mökille ja kerroin siitä tyttöystävälle niin hän rupes itkemään. Sanoi vaan, että sana "mökille" tuntuu hänestä nykyään kirosanalta. Viikonlopulle ei oltu edes suuniteltu mitään yhteistä menoa ja oon muutenkin yrittäny pitää meidän sovituista menoista tarkemmin kiinni.

Miten sais tyttöystävän lepyteltyä? Niin ettei sen tarvis tuntea pahaa mieltä mun mökkireissuista?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveä mies. Anteeksi vain nyt. Ei sun suhteet tule kestämään. 

Vierailija
42/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä tätä juttua ihan purematta niele: jopa 3 mökkireissua kuukaudessa! :D :D Hah... 3/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella törkeä tyttöystävääsi kohtaan! Minkä ihmeen takia hän ei saa tulla mukaan mökille, kun kerta kyseessä ei ole edes mikään poikien reissu? Eikö olisi sinustakin mukavaa, että tyttöystäväsi ystävystyisi esimerkiksi naispuolisten kavereidesi kanssa? Jos oma mieheni olisi joskus kohdellut minua tuolla tavalla, etten ikinä saisi hänen ystäviinsä tutustua kunnolla ja minut jätettäisiin ulkopuolelle, niin en olisi miestäni katsonut. Tyttöystäväsi kuuluisi olla sinun kumppanisi, paras ystäväsi, jolle jaat sinulle tärkeät asiat, mukaanlukien ystäväsi. Ei parisuhde tuolla tavalla toimi, että tyttöystävä on vain jokin erillinen asia elämässäsi, jonka kanssa harrastetaan seksiä ja muiden kanssa pidetään hauskaa. Ja se 1-3krt kuukaudessa mökillä on ihan järjettömän paljon. Oletan että kesäisin ollaan se 3krt kk? Jääkö teille yhtään mitään yhteistä aikaa? Ei hän uskalla edes suunnitella teille mitään kivaa tekemistä enää, jos pelkää että lähdet kuitenkin mökille ja suunnitelmat menevät pilalle. Entä sitten, kun kaverisi löytää sen elämänsä kumppanin ja eivät enää haluakkaan käydä mökillä vaan viettää aikaansa mieluummin tyttöystäviensä kanssa. Silloin sinä reppana olet yksin, kun tyttöystäväsi on aikoja sitten lähtenyt elämästäsi. Sinulle suosittelen, että joko alat laittamaan sen tyttöystäväsi ykköseksi elämässäsi, tai annat hänen mennä ja keskityt niihin kavereihesi niinkuin tähänkin asti. Et voi ketään pitää löysässä hirressä.

Vierailija
44/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pakko olla trolli! Kukaan mies, ei edes teininä voi olla noin tyhmä 😂

Vierailija
45/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vietät suurimman osan yhteisistä viikonlopuista ihmisten kanssa joita tyttöystäväsi ei edes ole tavannut? Etkä edes halua tapaavan?

Tietääkö hän mökkireissujen päihteistä? Tai siis oletko kertonut edes mikä on meininki?

Tuskinkpa tyttöystäväsi kuitenkaan uskoo, että siellä raamattua luette ja pelaatte Afrikan tähteä.

Loppulta, jonkunhan se on ensimmäisenä tuotava puoliso mukaan vanhoihin kuvioihin. Eikä se tarkoita, että sen jälkeen ei ikinä pääsisi ilman puolisoa enää viihteelle.

Kyse on avoimuudesta, joka edesauttaa luottamusta. Etkö itse viihtyisi myös paremmin kun tiedät, että toinen ei kotona ole surullisena ja loukattuna?

Vierailija
46/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että sinun pitää noin vahvasti eritellä kaverit ja tyttöystävä toisistaan?

Minusta kuulostaa siltä että ehkä käyttäydyt eri tavalla tyttöystävän kanssa kuin kavereiden kanssa ja ehkä ennemminkin häpeät itseäsi?

Tuossa yhdessä viestissä sanoit että haluat keskittyä kaveriporukassa niiden kanssa olemiseen. Eihän se tarkoita jos otat tyttöystävän mukaan että sun pitäisi sen kanssa kiehnätä koko ajan kahdestaan. Jos ja kun alkoa nautitaan niin varmasti kaikki haluaa tutustua sun tyttöystävään ja tytöt lähtee höpisemään omiaan ja tutustumaan. Kännissä ainakin minä olen yleensä tosi sosiaalinen ja höpöttelen tuntemattomillekin ja otan kaikki mukaan. Teillä voi molemmilla olla tosi mukavaa kun huomaat että tyttöystävä sopeutuu mukaan porukkaan.

Tulee väkisin mieleen että onko joku näistä tytöistä sitten sun joku ex säätö tai onko siellä mökillä tapana alkaa hempeilemään muiden kanssa, kun noin vahvasti olet sitä vastaan että tyttöystävä tulis mukaan?

Suosittelen kysymään kavereilta että voisko tyttöystävä tulla muuten myös mukaan, tuskin kieltävät. Jos se onkin ihan floppi niin ei tyttöystävä enää varmaan haluaiskaan tulla mukaan.

Ja noita mökkireissuja on kyllä vähän liikaa, vie tyttöystävä joku viikonloppu esim. kylpylään tai muuta kivaa.

Vierailija
47/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla palturia. Kukaan ramppaa mökillä kavereiden kanssa 1-3 krt kuukaudessa ja ihmettele miksi tyttöystävää harmittaa kun ei kelpaa mukaan

Vierailija
48/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Jos oma poikaystävä laittais mökkireissut parisuhteen edelle niin äkkiä liukenisin paikalta. Toivottavasti tyttö tajuaa että ansaitsee parempaa

Toisaalta ei saisi olla niinkään, että parisuhde estää kaiken ulkopuolisen ajanvieton, kuten nuo mökkireissut. Jos niitä ei nyt ihan joka viikko ole tai edes joka kuukausi.

Vierailija
49/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ookoo, että käyt reissussa vain kavereidenkin kans, mutta joskus voisit lähteä naisesi kans.

Vierailija
50/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskuttele sen nieluun.

Vierailija
51/65 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Seuraavalla kerralla kun lähdet mökille, niin tee palvelus naisellesi, äläkä palaa kotiin. Hän ilmiselvästi kaipaa tukea, turvaa ja kumppaniutta joita sinä et voi hänelle tarjota.

Sä pidät häntä "varalla", jota on kiva käydä polkaisemassa kun kiireiltään ehtii eikä ole kiinnostavampaakaan tiedossa. Pidät lupauksesi kavereillesi mutta et naisellesi. Jätät lupauksistasi huolimatta hänet jatkuvasti yksin vaikka olet luvannut muuta. Pisteytät hänet arvojärjestyksessäsi alimmalle sijalle. Äläkä sano että näin ei ole, koska toimit niin.

Ei sun pitäisi elää parisuhteessa, mene ja ole vapaa ja jätä tyttö lopullisesti, äläkä enää kinua takaisin. Sun pitäis elää vailla mitään sitoumuksia. Varmasti häntä sattuu mutta kyllä hän tokenee ja tajuaa mihin on tuhlannut aikaansa.

Vierailija
52/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tulee suuttumus, sitten suru ja kohta katkeruus ja kosto jatkuvasti toisena olemisesta. Älä ihmettele kun tyttöystäväsi löytää lohduttajan mökkireissujesi ajaksi. Eipähän mene kesäviikonloput hukkaan kun joku pitää liikkeellä. Ja usko pois se kosto alkaa viimestään kesällä, sen verran kauan jatkunut jo tuota puuhaa. Kokemusta on :)

Vierailija
53/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi henkisesti ihan liian kypsymätön seurustelemaan. Et ensinnäkään tiedä mitä "välittäminen" tarkoittaa. Se on sitä että pistää toisen itsensä edelle joissain asioissa jotka ovat hänelle tärkeitä. Ei sitä että saa tukittua toisen tunteet jotta itse saa olla kuin ellun kana. Haluat vain keinon jolla ihminen joka jostain käsittämättömästä syystä on kanssasi hiljenee jottei SINUN omatunto soimaa kun jätät hänet yksikseen.

Itsekäs kakka.

Vierailija
54/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika kauhea ihminen ja sun käytös on umpiprseestä etkä mitään kummoisia kypsymisen merkkejä osoita. Itse en jäisi katselemaan, toivottavasti ei sun tyttöystäväkään.. taidat olla niitä jotka tajuavat mitä hyvää olisi ollut tarjolla vasta kun menettävät sen. Ja sitten alkaa ruikutus ja takaisin kinuaminen.

Vierailija
55/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos se tyttöystävä tulisi mukaan. Aika sika olet, jos tuollaista kuviota jatkat. Ei kuulosta siltä, että välittäisit tyttöystävästäsi.

Vai onko niin, ettei kukaan ole koskaan tuonut tähän kaveriporukkaan kumppaneita mukaan? Miksi et halua omaasi mukaan?

Kyllä mä tyttöystävästä välitän paljonkin. Ei meidän kaveriporukkaan oo tullu oikein uusia ihmisiä lapsuuden jälkeen ja sen takia tuntuis oudolta tuoda uus ihminen sinne. Meillä on kuitenkin niin omat jutut.

Kyllä mä nyt jälkeenpäin oon tajunnu että toimin törkeesti niiden viestittelyjen kanssa ja muuttaisin asian jos voisin, mutta en voi.

Tyttöystävälle haluisin saada paremman mielen.

Onko muilla kavereilla tyttöystävät? Järjestäkää erikseen jotkut avec-kesäjuhlat joihin tulee myös kaikkien tyttöystävät. Antakaa niiden järjestää ja kokata ja organisoida ne juhlat, grillaatte vaikka mökillä ja saunotte. Sitten ne rauhottuu, kun on saaneet tavata normaalisti teidän kaverit. Sitten voit siitä lähtien sanoa että meillä olisi mökillä taas tarkoitus pitää poikien saunailta, eihän sulla ollut tälle viikonlopulle muuta suunnitelmaa, jos pidetään se silloin. Ja seuraavana kesänä taas perheiden grillijuhlat. Näin voitte pitää kaveruutenne vaikka teillä tulee lapsiakin, ja teidän kavereiden perheistä tulee keskenään ystäviä. Näin mun pikkuveli on tehnyt, ja heillä on kaverien kesken monen perheen ulkomaanmatkakin joka vuosi.

Tyttöystävää ei pänni sun kaverit, vaan sun käytös. Et ota häntä huomioon.

Siitä pettämisestä voit sanoa, ehkä muutamaankin kertaan, että kadut sitä todella ja se oli typerää, ja olit vielä niin kakara. Etkä tiennyt mitä on kun toista todella rakastaa, etkä enää voisi ikinä häntä sillä lailla loukata. Ja pyydät taas kerran anteeksi nöyrästi.

N49

Vierailija
56/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta sikäli että kyllä minäkin haluan joskus olla vain tyttöjen saunaillassa ilman niitä miehiä.

Se vain pitää hoitaa keskustelemalla. Ap ei ilmeisesti osaa pukea mitään tarpeistaan sanoiksi itselleen eikä tytölle.

Vierailija
57/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne: Ollaan parikymppisiä ja seurusteltu kolme vuotta. Mulla on lapsuudesta kasassa ollut kaveriporukka, johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Mökkeillään ja vietetään muutenkin aikaa kavereiden kanssa usein. Tyttöystävän oon halunnu pitää erillään kaveriporukasta eli häntä ei oo kutsuttu mukaan meidän mökkireissuihin eikä muihinkaan menoihin. Tää vaivaa tyttöystävää tosi paljon. Alussa se oli vain vihainen kun ei päässy mukaan, nykyään vaan surullinen.

Eka vuosi oli meillä muutenkin vaikea, "petin" tyttöystävää kaksi kertaa. Fyysisestä pettämisestä ei ollu kyse, lähettelin seksiviestejä kahdelle eri muijalle. En oo koskaan aikaisemmin seurustellut kenenkään kanssa pitkään ja vakavasti, aikaisemmat suhteet on ollu sellasia lyhyitä säätöjä. En sitten jotenkin osannu suhteen alussa ajatella että me oltais pitkään yhdessä, vaikka sitä haluankin nyt.

Kun jäin kiinni näistä viesteistä lähdin heti kavereiden kanssa mökille ja jätin tytön miettimään asioita. Nyt on ollu pari vuotta suhteellisen hyvää suhdetta takana, mutta nää meidän porukan mökkireissut vaivaa. Muutaman kerran on käyny niin että mökkireissu on mennyt tyttöystävän kanssa suunniteltujen asioiden edelle.

Nyt oon taas lähös mökille ja kerroin siitä tyttöystävälle niin hän rupes itkemään. Sanoi vaan, että sana "mökille" tuntuu hänestä nykyään kirosanalta. Viikonlopulle ei oltu edes suuniteltu mitään yhteistä menoa ja oon muutenkin yrittäny pitää meidän sovituista menoista tarkemmin kiinni.

Miten sais tyttöystävän lepyteltyä? Niin ettei sen tarvis tuntea pahaa mieltä mun mökkireissuista?

Minä mies, sinä ameeba. Aurinko nousee, aurinko laskee. Sinä ei tajuta. Minä antaa sinulle hyvä neuvo: antaa tytön etsiä parempi mies. Sinä tatuoida iso L otsikkoon muistuttamaan idoottimaisuudeta. Ugh, olen puhunut.

Vierailija
58/65 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kamala sika. Koska et halua tyttöystävää mukaan mökille, ei ole kuin muutama vaihtoehto, vaikka muuta väitätkin. Joko vedätte siellä kovia huumeita, tilaatte sinne huoria, teillä on orgiat tai saattaa käydä niin, että iltaisin paneskelette siellä ketä kenenkin kanssa. Eroa, jotta tyttöystäväsi voi löytää hyvän miehen. Kukaan ei ansaitse riesoikseen tuollaista sikaa, paitsi toinen sika.

Vierailija
59/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetääns tänne tämän hetkinen tilanne, sillä osalta sain kuitenkin ihan hyviä neuvoja.

Sovittiin tyttöystävän kans, että harvennan mökkireissut 1-2 viikonloppuun kuukaudessa, mutta kun ei sekään nyt tunnu riittävän tyttöystävälle.. :/ Tässä kuussa sattui niin, että olin koko viime viikon poissa harrastukseen liittyvällä reissulla. Nyt viikonlopuksi mennään kavereiden kans mökille, josta tyttöystävä loukkaantui. Vaikka periaatteessa tämän kuukauden mökkikiintiö ei ole vielä täynnä.. Ei kai tässä auta muu kuin yrittää. Itse olen ainakin valmis pitämään sopimuksestamme kiinni.

Vierailija
60/65 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kamala sika. Koska et halua tyttöystävää mukaan mökille, ei ole kuin muutama vaihtoehto, vaikka muuta väitätkin. Joko vedätte siellä kovia huumeita, tilaatte sinne huoria, teillä on orgiat tai saattaa käydä niin, että iltaisin paneskelette siellä ketä kenenkin kanssa. Eroa, jotta tyttöystäväsi voi löytää hyvän miehen. Kukaan ei ansaitse riesoikseen tuollaista sikaa, paitsi toinen sika.

No ei mitään tällästä. Osa kavereista käyttää joskus muutakin kuin alkoholia (kannabista, sieniä) ja tätä tyttöystävä ei varmasti hyväksyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan