Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja tyttöystävän lepyttelyyn

Vierailija
21.02.2018 |

Tilanne: Ollaan parikymppisiä ja seurusteltu kolme vuotta. Mulla on lapsuudesta kasassa ollut kaveriporukka, johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Mökkeillään ja vietetään muutenkin aikaa kavereiden kanssa usein. Tyttöystävän oon halunnu pitää erillään kaveriporukasta eli häntä ei oo kutsuttu mukaan meidän mökkireissuihin eikä muihinkaan menoihin. Tää vaivaa tyttöystävää tosi paljon. Alussa se oli vain vihainen kun ei päässy mukaan, nykyään vaan surullinen.

Eka vuosi oli meillä muutenkin vaikea, "petin" tyttöystävää kaksi kertaa. Fyysisestä pettämisestä ei ollu kyse, lähettelin seksiviestejä kahdelle eri muijalle. En oo koskaan aikaisemmin seurustellut kenenkään kanssa pitkään ja vakavasti, aikaisemmat suhteet on ollu sellasia lyhyitä säätöjä. En sitten jotenkin osannu suhteen alussa ajatella että me oltais pitkään yhdessä, vaikka sitä haluankin nyt.

Kun jäin kiinni näistä viesteistä lähdin heti kavereiden kanssa mökille ja jätin tytön miettimään asioita. Nyt on ollu pari vuotta suhteellisen hyvää suhdetta takana, mutta nää meidän porukan mökkireissut vaivaa. Muutaman kerran on käyny niin että mökkireissu on mennyt tyttöystävän kanssa suunniteltujen asioiden edelle.

Nyt oon taas lähös mökille ja kerroin siitä tyttöystävälle niin hän rupes itkemään. Sanoi vaan, että sana "mökille" tuntuu hänestä nykyään kirosanalta. Viikonlopulle ei oltu edes suuniteltu mitään yhteistä menoa ja oon muutenkin yrittäny pitää meidän sovituista menoista tarkemmin kiinni.

Miten sais tyttöystävän lepyteltyä? Niin ettei sen tarvis tuntea pahaa mieltä mun mökkireissuista?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitetääns tänne tämän hetkinen tilanne, sillä osalta sain kuitenkin ihan hyviä neuvoja.

Sovittiin tyttöystävän kans, että harvennan mökkireissut 1-2 viikonloppuun kuukaudessa, mutta kun ei sekään nyt tunnu riittävän tyttöystävälle.. :/ Tässä kuussa sattui niin, että olin koko viime viikon poissa harrastukseen liittyvällä reissulla. Nyt viikonlopuksi mennään kavereiden kans mökille, josta tyttöystävä loukkaantui. Vaikka periaatteessa tämän kuukauden mökkikiintiö ei ole vielä täynnä.. Ei kai tässä auta muu kuin yrittää. Itse olen ainakin valmis pitämään sopimuksestamme kiinni.

Voi jeesus. Ootko provo vai oikeesti noin tyhmä? Meinaat, että jos sulle tulisi vaikka joku parin viikon työreissu niin sitten olisi ok mennä vielä kahtena viikonloppuna kavereiden kanssa mökille? Koska "mökkikiintiö" ei ole kuukaudessa täynnä?

Eiköhän se tyttöystävä ajatellut, että olisit max. kahtena viikonloppuna kuukaudessa poissa ja loput kaksi viikonloppua olisi sitten teidän yhteistä aikaa. 

Vierailija
62/65 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän tuontapainen kundikaveri ALLE parikymppisenä. No, kun minäkin aloin kulkea hänen reissujensa aikana, alkoi hänelle kummasti seura kelvata. Ei ollutkaan enää niin kivaa, kun tyttökaveri ei istunutkaan kotona odottamassa. Tajusin onneksi silti siirtyä seuraavaan melko pian. 

Vierailija
64/65 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä sitten telakka mihin pakko päästä.

Vierailija
65/65 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kamala sika. Koska et halua tyttöystävää mukaan mökille, ei ole kuin muutama vaihtoehto, vaikka muuta väitätkin. Joko vedätte siellä kovia huumeita, tilaatte sinne huoria, teillä on orgiat tai saattaa käydä niin, että iltaisin paneskelette siellä ketä kenenkin kanssa. Eroa, jotta tyttöystäväsi voi löytää hyvän miehen. Kukaan ei ansaitse riesoikseen tuollaista sikaa, paitsi toinen sika.

No ei mitään tällästä. Osa kavereista käyttää joskus muutakin kuin alkoholia (kannabista, sieniä) ja tätä tyttöystävä ei varmasti hyväksyisi.

0/5 stoori. Mutta jos joku oikeasti noin ajatteleva eksyy joskus tähän keskusteluun, niin haluan tätä kommentoida, että olin joskus yhdessä miehen kanssa, jonka kaverit joivat paljon ja polttivat pilveä. Olen itse kannabisvastainen ja juon kohtuullisen vähän, mutta ne olivat mieheni kavereita, herranjestas, eivät edes sinänsä omia kavereitani. Heillä on omat elämänarvonsa, mutta se ei tarkoita että en voisi tulla heidän kanssaan toimeen tai muuten kunnioittaa heitä ihmisinä. Arkeani en jakaisi heidän kanssaan, mutta silloin tällöin ei ole ongelmaa nähdä.

Jos ap on sittenkin tosissaan, niin kuulostaa sellaiselta ihmiseltä jonka tyttöystävä ei saa tehdä omia päätöksiään vaan ap päättää kaikki asiat hänen puolestaan välittämättä siitä mitä mieltä nainen on oikeasti. Olen kokenut tällaisenkin suhteen, ja jonkin aikaa se kesti kunnes hermot loppuivat asian suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi