Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hannele Lauria Haukkunut Joonas Loiri

Vierailija
21.02.2018 |

Joonas Loirin avautumisesta kertova uutinen on hävinnyt seiskan sivuilta? Käviköhän isäpappa vähän kovistelemaan toimitusta.. jännä juttu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen aika monen äidin saavan teini-ikäiseltä tai vanhemmalta lapseltaan "vihapostia" mitä Joonas Loiri teki ja siihen riittäisi vastaava äidin avautuminen jonkun kanssa esim. Facebookissa. Miksi ihmeessä lapset pitää siihen vetää mukaan? Erittäin ajattelematonta Veitolalta ja Laurilta. Ymmärsin tyttären olleen silloin 10v joka ei ole edes julkisuudessa.

Eikös se Jenni just lapsena/teininä ollut julkisuudessa, näyttelikin jossain tv-ohjelmassa. Mitä tuollainen heitto ketään satuttaa? Jos se tyttö on näin sanonut  niin miksei Hannele saisi puhua siitä? 

Näyttää satuttavan. En tunne tilannetta tarkemmin, mutta kyllä itseänikin satuttaisi, kun joku hempukka leveilisi suhteellaan häntäheikki-isäni kanssa, jos itse olisin joutunut elämään siinä perhehelvetissä, mitä tuo käytös on mahdollisesti aiheuttanut. Olisin ehkä vihainen äitini puolesta ja vihainen siitä, että hempukka oli onnistunut pikkusiskon puhumaan puolelleen ja naiiviuksissaan loukkaamaan omaa äitiään.

No minä olen häntäheikin tytär enkä koskaan ole ollut vihainen niille "hempukoille". Olen ollut vihainen häntäheikki-isälleni ja suhteeseen hänen kanssaan jääneelle äidilleni siitä perhehelvetistä, jonka keskellä elin. 

Vierailija
42/43 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas Loirin haukkumatekstiä kommentoi Facebookissa kannustaen MV-lehden Ilja Janitskin. Molemmat laittoivat vuoroperään ivallisia naurunaamoja kun Janitskin väitti Hannelen yrittäneen iskeä häntä.

Niin tai Janitskin tulkitsee tilanteen väärin.

Aika yleistä että mies tulkitsee puheliaisuuden iskemiseks, varsinkin jos mies on niljake.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.