Hannele Lauria Haukkunut Joonas Loiri
Joonas Loirin avautumisesta kertova uutinen on hävinnyt seiskan sivuilta? Käviköhän isäpappa vähän kovistelemaan toimitusta.. jännä juttu.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aika monen äidin saavan teini-ikäiseltä tai vanhemmalta lapseltaan "vihapostia" mitä Joonas Loiri teki ja siihen riittäisi vastaava äidin avautuminen jonkun kanssa esim. Facebookissa. Miksi ihmeessä lapset pitää siihen vetää mukaan? Erittäin ajattelematonta Veitolalta ja Laurilta. Ymmärsin tyttären olleen silloin 10v joka ei ole edes julkisuudessa.
Eikös se Jenni just lapsena/teininä ollut julkisuudessa, näyttelikin jossain tv-ohjelmassa. Mitä tuollainen heitto ketään satuttaa? Jos se tyttö on näin sanonut niin miksei Hannele saisi puhua siitä?
Näyttää satuttavan. En tunne tilannetta tarkemmin, mutta kyllä itseänikin satuttaisi, kun joku hempukka leveilisi suhteellaan häntäheikki-isäni kanssa, jos itse olisin joutunut elämään siinä perhehelvetissä, mitä tuo käytös on mahdollisesti aiheuttanut. Olisin ehkä vihainen äitini puolesta ja vihainen siitä, että hempukka oli onnistunut pikkusiskon puhumaan puolelleen ja naiiviuksissaan loukkaamaan omaa äitiään.
Olihan se aivan älytön ja törkeä kirjoitus nuoremmalta Loirilta. Mahtaa Veskua hävettää, enkä ihmettelis jos olis antanut pojalleen käskyn poistaa teksti ja pyytää Laurilta anteeksi. Ja kun asia ei edes koskenut Joonasta itseään ollenkaan. Koski isää ja siskoa. Sisko lienee isän lailla aikuinen täysipäinen ihminen joka osaa hoitaa asiansa itse eikä tarvi veljeään kirjoittelemaan törkypostauksia puolestaan. Enemmän nimittäin se Joonaksen haukkumispostaus Loirin ja tyttären mainetta pilas. Kauheaa haukkumista asiasta joka oli ihan mitätön. Työpaikalla tuli asiasta puhetta ja kaikki piti Loirin reaktiota täysin ylimitoitettuna. Ja kirjoitusta törkeänä.
Jotenkin tuli mieleen, että Joonas itse halus julkisuuteen. Vaikka sitten haukumalla Lauria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aika monen äidin saavan teini-ikäiseltä tai vanhemmalta lapseltaan "vihapostia" mitä Joonas Loiri teki ja siihen riittäisi vastaava äidin avautuminen jonkun kanssa esim. Facebookissa. Miksi ihmeessä lapset pitää siihen vetää mukaan? Erittäin ajattelematonta Veitolalta ja Laurilta. Ymmärsin tyttären olleen silloin 10v joka ei ole edes julkisuudessa.
Eikös se Jenni just lapsena/teininä ollut julkisuudessa, näyttelikin jossain tv-ohjelmassa. Mitä tuollainen heitto ketään satuttaa? Jos se tyttö on näin sanonut niin miksei Hannele saisi puhua siitä?
Näyttää satuttavan. En tunne tilannetta tarkemmin, mutta kyllä itseänikin satuttaisi, kun joku hempukka leveilisi suhteellaan häntäheikki-isäni kanssa, jos itse olisin joutunut elämään siinä perhehelvetissä, mitä tuo käytös on mahdollisesti aiheuttanut. Olisin ehkä vihainen äitini puolesta ja vihainen siitä, että hempukka oli onnistunut pikkusiskon puhumaan puolelleen ja naiiviuksissaan loukkaamaan omaa äitiään.
Tytär ei ole kommentoinut mitään. Kirjoittaja oli tyttären veli jota ei ohjelmassa mainittu sanallakaan. Asia ei kuulu Joonas Loirille pätkääkään.
Mua kyllä hävettäisi ja paljon jos mun jo aikuinen lapsi noin törkeästi käyttäytyisi. Kirjoitustyylikin oli todella alatyylistä, ei välttis ihan leikkaa tuolla pojalla.
Veskulla varmaan vähintään yhtä paha mieli kun Hannelella.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se aivan älytön ja törkeä kirjoitus nuoremmalta Loirilta. Mahtaa Veskua hävettää, enkä ihmettelis jos olis antanut pojalleen käskyn poistaa teksti ja pyytää Laurilta anteeksi. Ja kun asia ei edes koskenut Joonasta itseään ollenkaan. Koski isää ja siskoa. Sisko lienee isän lailla aikuinen täysipäinen ihminen joka osaa hoitaa asiansa itse eikä tarvi veljeään kirjoittelemaan törkypostauksia puolestaan. Enemmän nimittäin se Joonaksen haukkumispostaus Loirin ja tyttären mainetta pilas. Kauheaa haukkumista asiasta joka oli ihan mitätön. Työpaikalla tuli asiasta puhetta ja kaikki piti Loirin reaktiota täysin ylimitoitettuna. Ja kirjoitusta törkeänä.
Jotenkin tuli mieleen, että Joonas itse halus julkisuuteen. Vaikka sitten haukumalla Lauria.
Antanut pojalle käskyn? Ei taida ton ikäsiä miehiä enää isät käskeä ja komennella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär ei ole kommentoinut mitään. Kirjoittaja oli tyttären veli jota ei ohjelmassa mainittu sanallakaan. Asia ei kuulu Joonas Loirille pätkääkään.
Miksi se tytär olisikaan kommentoinut, jos hänen mielestään isin ja Laurin juttu oli ihan jees? Ja kyllä kaikki se, mikä perheen elämään vaikuttaa, kuuluu kaikille perheenjäsenille.
Itse en seiskalehtiä lue, eli en osaa ottaa kantaa siihen, kuinka pahasti harhaan tuo katkeroitunut pikkupoika ampui, mutta otin kantaa siihen, että kyllä jo julkisuuteen saatetullakin suhteella herkutteleminen saattaa hyvinkin satuttaa.
Jonkinlaista hienotunteisuutta voisivat kyllä nämä ristiinnaijatkin harjoittaa...
Aika sekopään oloinen kaveri tuo Joonas. Milloin ketäkin mäiskimässä. Nyrkeillä tai sanoilla..
Taisi vaan sitä poikaa harmittaa kun kukaan ei muistanut sitä. Onhan se antanut isästään aika katkeria lausuntoja vaikka on nyt olevinaan sinut. Tai siis haastatteluissa puhuu niin. En tiiä miksi niitä likapyykkejä pitää julkisuudessa pestä.
Toinen ääripää, se Donnerin poika. Eihän hän ole vastuussa isänsä teoista. Toivottavasti ei ota niistä liikaa murheita. Vaikuttaa fiksulta pojalta.
Hannele Lauri oli kyllä huippu ja on aina vaikuttanut, että on suora tyyppi. Olispa kiva olla hänen kaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako olisi ok. jos äitisi tai anoppisi kertoisi sukujuhlissa tai Facebookissa, kuinka meidän Marja toivoi teini-ikäisenä, minun menevän naimisiin ja harrastavan seksiä naapurin Reiskan kanssa tai mitä kaikkea se meidän Marja puuhaili minun miessuhteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa on, että nämä oikeistolaiset 'tahto'naiset Hannele Lauri ja Lenita Airisto yrittävät siipeillä Loirin nimellä, joka paikassa se pitää ottaa esille, kuinka on ollut suhde Veskun kanssa. Se on niin koomista.
Paitsi että siinä Seiskan jutus Hannele kertoi että Loiri oli itse lörpötelly lehdille siitä että heillä oli suhde.
Lisäksi antanut vaikka kuinka haastattelua suhteistansa. Hannele kuittas asian tosi lyhyesti, mun mielestä siitä ei tarttis hermostua. Loirin poika ei taida muistaa kuinka kuuma kissa Hannele aikoinaan oli.
Yllätyin että tää Joonas on hyvä ystävä Kimin ja Mintun kanssa. Vaikuttavat niiin erityyppisiltä ihmisiltä. Ainakin julkisuuskuvansa henk.koht. en tunne.
Joonas Loirin haukkumatekstiä kommentoi Facebookissa kannustaen MV-lehden Ilja Janitskin. Molemmat laittoivat vuoroperään ivallisia naurunaamoja kun Janitskin väitti Hannelen yrittäneen iskeä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako olisi ok. jos äitisi tai anoppisi kertoisi sukujuhlissa tai Facebookissa, kuinka meidän Marja toivoi teini-ikäisenä, minun menevän naimisiin ja harrastavan seksiä naapurin Reiskan kanssa tai mitä kaikkea se meidän Marja puuhaili minun miessuhteiden kanssa.
Mä en tajua? Eihän Hannele ole Jennin äiti tai anoppi.
Joonaksella pakko olla hampaankolossa jotain Hannelea kohtaan entuudestaan. Nyt tämän varjolla nolaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa on, että nämä oikeistolaiset 'tahto'naiset Hannele Lauri ja Lenita Airisto yrittävät siipeillä Loirin nimellä, joka paikassa se pitää ottaa esille, kuinka on ollut suhde Veskun kanssa. Se on niin koomista.
Niin, kun Loiri on kuitenkin (ollut) vasemmalle kallellaan:)
Lenitan kohdalla etenkin ihmettelen, koska hänhän on kuulu siitä, ettei antanut periksi 60-luvun vasemmistoradikalismille...mutta antoi sitten kuitenkin:)
Lenita on aina tainnut sanoa, että häntä ei valita, hän valitsee. Se siitä antamisesta.
Veskuna kyllä vetelisin pitkin korvia poikaani.
Vierailija kirjoitti:
Se Loirin pojan teksti oli kyllä täysin mauton. Hieman olisi voinut miettiä mitä menee laukomaan.
Tosi törkeästi kirjoitti.
Saisi pyytää anteeksi .
Ainut nolo tässäkin tapauksessa oli Joonas Loiri. Kukaan ei olis sen kummemmin kiinnittänyt huomiota johonkin lauseeseen joka mainittiin ohi mennen Veitolan ohjelmassa, mutta tämän jälkeen siitä tietää varmasti moni sellainenkin joka ei ohjelmaa edes katsonut. Eihän sillä tytön kommentilla mässäilty ohjelmassa, ainoa joka siitä teki numeron oli tuo velipoika.