Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Tuosta keromastasi päätellen olette sinä ja naapurisi täysin kahjoja.
Miten on kun nuoret ihmiset, mies etupäässä tamppaa mattojaan sunnuntaisin, tänäänkin vaikka oli maanantai. Eikö ihmiset raaski ostaa imuria. Tuossa naapuritalossa tampataan usein lauantaiaamuisin aikaisin, varmasti kostoksi toisen naapurin juhlista yömyöhään. Keskellä kaupunkia ääni kaikuu kauaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurit ei osta autoonsa lohkolämmitintä vaan se dieselveturi vedetään joka jumalan arki-aamu vartiksi savuamaan pihalle. Jos on kova pakkanen niin pidemmäksikin aikaa. Sininen pilvi peittää koko tienoon. Tätä on jatkunut yli 10 vuotta.
no mitä valitat ? käy sammuttaan se, ei se sen kummempaa.
Olen nuin tehnyt itsekkin monta kertaa meidän parkkiksella.
Näiden tapausten takia minä laitan ovet lukkoon kun jätän auton pakkasella käymään johonkin, en tiedä onnistuuko uusissa autoissa missä ei ole lukkoja ovissa mutta tuossa vuoden 2002 mallissa ei mitään ongelmaa, toinen avain virtalukossa että auto käy ja toisella sitten vaan ovesta laittaa lukkoon kun poistuu paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Keittää pannullisen kahvia ja pitkin päivää lämmittävät "vanhaa kahvia"levyllä tai mikrossa.
Kahviloissa teköö samaa lämmitellään vanhoja kahveja.citymarketissa kaato pannusta 75pinnaa pois jätti 25 vanahaa :@
Olenkohan kertonut tämän jo tässä ketjussa... No, en muista, joten kerron nyt ehkä uudestaan. Kun vielä asuin kerrostalossa, alakerran naapurini sekosi. Aloin heräillä aamuöisin asukkaan "mä oon menettäny kaiken, mul ei oo mitään" -huutoihin sekä toisinaan musiikin jumputukseen, joka ensin kuului kovaa, sitten äänet väännettiin hiljaiselle, taas väännettiin kovalle ja hetken päästä hiljaiselle ja tätä jatkui niin kauan kunnes poljin lattiaa jalallani. Ei muuten olisi häirinnyt, mutta piti saada nukuttua, kun aamulla oli töihin meno.
naapurit erosi kirkosta semmosien syntisten jumalattomien ihmisten lähellä passaa asua muutin pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurit ei osta autoonsa lohkolämmitintä vaan se dieselveturi vedetään joka jumalan arki-aamu vartiksi savuamaan pihalle. Jos on kova pakkanen niin pidemmäksikin aikaa. Sininen pilvi peittää koko tienoon. Tätä on jatkunut yli 10 vuotta.
no mitä valitat ? käy sammuttaan se, ei se sen kummempaa.
Olen nuin tehnyt itsekkin monta kertaa meidän parkkiksella.
Näiden tapausten takia minä laitan ovet lukkoon kun jätän auton pakkasella käymään johonkin, en tiedä onnistuuko uusissa autoissa missä ei ole lukkoja ovissa mutta tuossa vuoden 2002 mallissa ei mitään ongelmaa, toinen avain virtalukossa että auto käy ja toisella sitten vaan ovesta laittaa lukkoon kun poistuu paikalta.
Ja minä ilmoitan poliisille joka kerta, moni on sakkolapun saanut ansiostani. Tyhjäkäynti on laissa kielletty.
Minulla on kiikarit, kun tykkään seurata pikkulintuja tuossa pihalla. Laitan niille ruokaa ja katson sitten mitä siellä käy. Oravia ruokin myös, ne on söpöjä.
Sitten huomasin että naapuritalon kakkoskerroksessa joku katsoi minua kiikarilla kun vilkaisin nitä ikkunoita siinä vastapäätä. Olen sitäkin aina välillä tehnyt kun ei sitä koskaan tiedä.
Minusta tuollainen minun ikkunoista kukkiminen on aika törkeää. Onneksi pidän yleensä verhoja ja sälekaihtimia kiinni.
Naapuripaikalla pitää autoaan ihan outo tyyppi. Peruuttaa siihen ruutuun, paitsi tietysti näin talvella kun joutuu laittamaan sen piuhaan. Olen ottanut tavaksi ajaa aika lähelle sen autoa niin että joutuu vähän voimistelemaan että pääsee sisään.
Oppiikohan se tuosta, se jää nähtäväksi ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo vuosia, kun asuin kerrostalossa, jossa oli vastapäätä toinen talo ja ikkunoista kohtalaisen suora näkyväisyys toisten asuntoihin. Minulla oli keittiön ikkunan edessä työpöytä. Ruokaa laittaessani huomasin vastapäisen asunnon ikkunassa nuorehkon miehen alasti täydet valot päällä ja hänellä täysi seisokki. Siinä hän minua tuijotteli ja hiveli vehettään. Vedin usein verhot kiinni, mutta samaa tapahtui myös päiväsaikaan, kunnes viritin ansan. Pyysin kaverini meille, hän pysyi piilossa, kunnes esitys taas alkoi. Kun kaverini tuli viereeni ikkunaan, tyyppi häipyi ja sammutti valot, jotka olivat aina esityksen aikana päällä. Tyypillä oli tyttöystävä/vaimo, mutta itsensäpaljastelua piti harrastaa naapurin nähden. Terveisiä vaan AT: lle. Kävin katsomassa porraskäytävässä, kuka tämä tyyppi on. 😇
Mulla on samalainen naapuri! Asun kerrostalossa ja asunnon keittiön ja olohuoneen ikkunat ovat vieressä olevaan naapuritaloon päin. Vastapäisessä asunnossa asuu perhe, jonka mies on ilmeisesti työtön, koska on aina kotona, kun minulla on vapaapäivä tai lomaa. Vaimonsa käy luultavasti töissä ja lapsi on kai päivisin hoidossa.
Usein päivisin, kun vilkaisen ikkunaa tämä perheen mies paistattelee avoimen ikkunansa edessä, valot päällä, tietysti täysin alastomana ja räplää vehjettään. Tätä tapahtuu vain silloin, kun hän on yksin kotona ja minä olen yksin omassa asunnossani. Ahdistavaa. Nykyään pidän verhoja kiinni.
Vaikka on kotona, ei tarkoita että olisi työtön. Moni tekee etätöitä kotoa käsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat pyykit roikkuvat viikkokausia narulla, sateessakin. Roskien poltto pihalla taajama-alueella. Naapurit eivät ole ilmeisesti kuulleet, että maitopurkit, pahvilaatikot, muoviroskat ym. kuuluu viedä roskienkeräyspisteeseen, ja että roskia ei saisi polttaa taajamassa. Savuhaitat ovat melkoiset, kun ns.grilli käryää koko päivän oli sitten helle tai pakkanen. Asiasta huomautettu, mutta eivät silti lopeta. Takapiha rojua täynnä.
Naapurillani on ollu punainen pieni (vessan?)matto narulla tuulettumassa jo kolmisen vuotta. Kerran kävin (kun naapuri ei ollut kotona) siirtämässä sen niin ettei näy minulle, mutta nyt se on valunut takaisin. Ensi kesänä vien sen roskiin hiljaisuudessa, ei varmaan itse edes tajua että matto on ulkona.
😏
Argh! Meidän takapihan vanhapoikanaapuri on laittanut pyykkitelineen just siihen kohtaan missä ainut aukko meidän pihalle. Katson siitä noin 4metrin aukosta läpi vuoden liehuvia pitkiä black horsen kuviollisia kalsareita! Olen istuttanut vaikka mitä, Tuijaa, ruusuorapihlajapuun jne, mutta mikään ei mene niin korkealle kun ne liehuvat kalsarit!!
Tämä kalsarinliehuttaja on myös perustuksien päälle laittanut ”teltta-autotallin”, mikä ei käsittääkseni tiuhemmalla alueella ole edes sallittua. Onneksi se on vihreä ja nyt kymmenen vuoden sisään naavoittunut ja sammaloitunut joten vähän sulautunut maisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapuri menee hakkaamaan mattoja illalla aina vasta klo 22 jälkeen, vaikka on ollut siis koko päivän kotona, tekee tuon usein viikonloppuisin, ja otsalamppu päässä.
Siivoaa varmaan koko päivän, ja tappaa matot viimeiseksi.
Eikö olisi empaattisempaa tappaa ne ihan ensiksi, niin piina ei kävisi niin pitkäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo vuosia, kun asuin kerrostalossa, jossa oli vastapäätä toinen talo ja ikkunoista kohtalaisen suora näkyväisyys toisten asuntoihin. Minulla oli keittiön ikkunan edessä työpöytä. Ruokaa laittaessani huomasin vastapäisen asunnon ikkunassa nuorehkon miehen alasti täydet valot päällä ja hänellä täysi seisokki. Siinä hän minua tuijotteli ja hiveli vehettään. Vedin usein verhot kiinni, mutta samaa tapahtui myös päiväsaikaan, kunnes viritin ansan. Pyysin kaverini meille, hän pysyi piilossa, kunnes esitys taas alkoi. Kun kaverini tuli viereeni ikkunaan, tyyppi häipyi ja sammutti valot, jotka olivat aina esityksen aikana päällä. Tyypillä oli tyttöystävä/vaimo, mutta itsensäpaljastelua piti harrastaa naapurin nähden. Terveisiä vaan AT: lle. Kävin katsomassa porraskäytävässä, kuka tämä tyyppi on. 😇
Mulla on samalainen naapuri! Asun kerrostalossa ja asunnon keittiön ja olohuoneen ikkunat ovat vieressä olevaan naapuritaloon päin. Vastapäisessä asunnossa asuu perhe, jonka mies on ilmeisesti työtön, koska on aina kotona, kun minulla on vapaapäivä tai lomaa. Vaimonsa käy luultavasti töissä ja lapsi on kai päivisin hoidossa.
Usein päivisin, kun vilkaisen ikkunaa tämä perheen mies paistattelee avoimen ikkunansa edessä, valot päällä, tietysti täysin alastomana ja räplää vehjettään. Tätä tapahtuu vain silloin, kun hän on yksin kotona ja minä olen yksin omassa asunnossani. Ahdistavaa. Nykyään pidän verhoja kiinni.
Vaikka on kotona, ei tarkoita että olisi työtön. Moni tekee etätöitä kotoa käsin
Niin, tekee etätöitä stripparina vai?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää, että miksi yläkerran naapuristamme kuuluu silloin tällöin päivisin hetken aikaa porakoneen ääni ja sitten vasarointia. Siis ihan muutaman sekunnin joka kerta. Tätä kuuluu suhteellisen usein (varsinkin silloin tuntuu kuuluvan, kun yritän päivällä nukkua yövuoroa varten... hehheh. Tai ehkäpä siihen silloin kiinnittää eniten huomiota).
Mitä siellä porataan niin usein (ehkä kerran viikossa) niin vähän aikaa ja sen jälkeen vasaroidaan? Jos tehtäisiin remonttia, niin pitäisi kuulua aamusta iltaan ja tuskinpa se naapuri joka viikko taulujakaan ripustaa.
Luultavasti tekee espressoa. Jauhaa pavut, keittää kahvin ja kopistelee käytetyn kahvin suodattimesta pois
Naapuri kuuntelee seksiääniämme ja kirjoittaa niistä nettiin. Omaa elämää ei taida olla.
"Naapuri kuuntelee seksiääniämme ja kirjoittaa niistä nettiin."
Pyydän avautumistani anteeksi. Oli vain niin viheliäistä nousta aamuseitsemältä tänään lemmenkarjahduksiin seinän takaa. Normaalia elämisen ääntähän se tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
"Naapuri kuuntelee seksiääniämme ja kirjoittaa niistä nettiin."
Pyydän avautumistani anteeksi. Oli vain niin viheliäistä nousta aamuseitsemältä tänään lemmenkarjahduksiin seinän takaa. Normaalia elämisen ääntähän se tietenkin on.
Siis voisko olla et oot asunnossa 22? Minä oon 20issä, ja seiskalta tänään se naapurin ukko karjui. Taas, joka la ja su. Luin sun juttus ja oli kuin omaa tekstii. Voi äly. Puutteessa, oon, joo. Kade, joo. Mut silti, jos olis varaa muuttaisin johonkin missä on äänieristystä.
Laskee hanasta sekunninverran vettä kerralla 20 kertaa peräkkäin, pesee varmaan hampaansa yksitellen.
Siivoaa varmaan koko päivän, ja tappaa matot viimeiseksi.