Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1581/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luullut, että purjaaminen tarkoittaa valittamista.

Purnaaminen on valittamista/vänkäämistä.

Vierailija
1582/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin soittolista on täynnä kipaleita lukuisista täysin eri gentreistä. Saattaa tulla kasari/ysäri rappia, seuraavaksi progea, sitten jotain suomalaista jne. Ikinä ei tiedä mitä tulee seuraavaksi. Näyttää myös ilmeisesti muistavan lähes jokaisen biisin lyriikan kun tykkää laulaa niiden mukana. Hauskinta, ettei päältä päin ikinä uskoisi kuuntelevan noita gentrejä tai kappaleita. 

Apua tunnistin itseäni tästä, olen myös ns. Kaikkiruokainen musiikin suhteen. Onneksi asutaan omakotitalossa niin ei naapureita häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin soittolista on täynnä kipaleita lukuisista täysin eri gentreistä. Saattaa tulla kasari/ysäri rappia, seuraavaksi progea, sitten jotain suomalaista jne. Ikinä ei tiedä mitä tulee seuraavaksi. Näyttää myös ilmeisesti muistavan lähes jokaisen biisin lyriikan kun tykkää laulaa niiden mukana. Hauskinta, ettei päältä päin ikinä uskoisi kuuntelevan noita gentrejä tai kappaleita. 

Omat naapurini varmaan miettivät välillä samaa. ;)

Mutta älköö huoliko, kyllä sitä rokkia ja metallimusaakin löytyy.

Vierailija
1584/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, sillä on laaja musiikkimaku! Kelaa jos se soittais Popedaa repeatillä.

Vierailija
1585/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli semmonen joka huus SEKOPÄÄ joskus pari tuntia putkeenkin. Olen nähny myöhemmin kaupungilla, näyttää onneksi saaneen nyt oikean lääkityksen.

Vierailija
1586/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pappa on jotain 85v, polttaa kuin korsteeni ja köhii sitten tupakkayskäänsä. Muuten siitä ei koskaan kuulu mitään ja on ilmeisesti huonokuuloinen koska väittää ettei meiltä kuulu koskaan ääniä vaikka meillä on kaksi pikkulasta ja koira. Ihan harmiton naapuri kyllä muuten, ihmeen hyvässä kunnossa ikään ja siihen tupakoinnin määrään nähden, ajaa itse autoakin.

Vierailija
1587/3685 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynkyttää talon ulko-ovea päivittäin. Ei saa auki avaimella eikä koodilla. Koko rappu kuulee, paitsi oma väkensä.

Vierailija
1588/3685 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla?

Vierailija
1589/3685 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa vanhempi pariskunta jotka vaikuttavat hieman alkoholisoituneilta, eläketissuttelijoiksi epäilen. Kyseessä ns. hyvä asuinalue ja taloyhtiö ja vaikuttavat kovin keskiluokkaisilta, eivät metelöi tai riitele, mutta pullojen kilinä kuuluu aina kun kapuavat portaita, ja oven avaamiseen heillä menee normaalia enemmän aikaa.

Vierailija
1590/3685 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt oo oudimmasta päästä, mutta siis...

Meillä on vasta päätä toinen talo, ja se ei oo kovin kaukan. Saman korkune, jne. Harvoin pidän makuuhuneeni verhoja auki tai mitään, enkä ole kyylä mutta olen vasn pistänyt erään asian mieleen. Samalla tasolla uusi oerhe joka ei ole montaa kk tuossa vastapäätä asunut, pitäävt aika plajon verhoja auki ja joskus ki. Ei se mitän en mäkään aina laita verhoja auki, vaan ovat yleensä kiinni. noh, sen harvoin kun siivoan ja tuuletan ikkuna auki huonett, tai kuuten vaan laitan ikkunan auki tälleen keväällä ja kesällä ikkunan ja verhot auki niin he laittavat joka ikinen kerta omat verhonsa kii. Ok, en mäkään pidä, että joku kyylä kyttäisi jossain. Eikä tässäkään mitään, mutta itse usein ottaa aurinkoa parvekkeellaan ja kyylää välillä yhden kahden muksunsa ksnssa munnhuoneeseen. Saatan olla lapsellinen ja oon dit vaan mut seen laittaa aina kylmästi mun verhotnkii. Sitten ei mee kauaa, nii he lähtee pois parvekkeelta ja vielä illaksi laittaa verhonsa auki kun omani eivät ole auki vaikka en ole smanlainen jyylä kun hän.

Ei tämä ole jokapäivästä, koska oon omalta osalta lopettanu tän pelleilyn joka on ihan lapsellista touhua.

En ole varma, ymmärsinkö selostustasi. Mutta kyse voi olla siitäkin, että kesähelteellä pidetään päivisin verhot kiinni, jottei tuu kuuma, ja illalla ne taas avataan. Ei välttämättä mitään sen dramaattisempaa.

No sori kirjoitusvirheistä, mugta selostin silti ihan selvästi. Ööö, siis ehkä, mutta miksi sitten täytyy omalla parvekkeella olla kyyläämässä mun huonetta ja heti kun itse laitan omat verhot kii jossain vaiheessa päivällä hän itse avaa? Ja kun itse piruuttani avaan, niin hän laittaa taas kii? Eihän sillon oo kyse siitä, että kesähelteestä ja siitä miten päiväksi laitetaan kii ja illal avataan. Ja en oo väittäny, et tää ois mitään dramaattista eikä dramaattinen ole oikea sana tälle asialle. Nämä talot missä asumme ovat 3 kerroksisia, ja molrmmat meidtä asuvat juuri siinä ylimmässä 3 kerroksessa. Joten väkisinhän siinä kattopellit tietysti lämpenemät, enkä käsitä miten he pystyvät olemaan siellä edes parvekkeen pvea tai ikkunaa pitämättä auki, vaikka tuuletin ois täysillä. Pitäöhän sen ilman kuitenkin väkisin vaihtua, että illallakin on hyvä mennä viileässä huoneessa nukkumaan ja saa paremmin untakin.

Oletkohan vähän liian kiinnostunut naapuriesi verhonavailusta. Itse en varmaan edes huomaisi tuollaista. 

Huomautan jälleen, että en ole mikään kyylä enkä jaksa tästä asiasta enää puhua. Jos sua häirittee, että kerron oman asiani voit ystävällisesti poistua tästä koko ketjusta, olla välittämättä mun kommentista ja olla mulle kommentoimatta. Ei oo sen vaikeampaa. siis tottakai jokanen tekee mitä tekee, ja silleen. Ei silti luulisi sinua noin paljon haittaavan, että kommentoin jotain sellaista jota sä et koe oudoksi, turhaksi ihan miten vaan. Sä ootki vwrmaa sellane ihminen, joka ei varmaan risua edessään huomaisi ja komastuisi siihen ja vastaisit vaan, että kappas voi voi kun en huomannut kun menin niin nokka pystyssä taas. Siis haloo, oo vastaamatta mun juttuun jos häirittee tai pura typerät lausees muualle. Ei oo mun vika, jos mun kommentti ei sun silmääs miellytä. Eli enää en puhu tästä asiasta, suutuit tai et moikka.

Mitä hemmettiä sinä sönkötät? Kirjoituksestasi ei ota pirukaan selvää. Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan.

Vierailija
1591/3685 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIKES!

Tom

Vierailija
1592/3685 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt oo oudimmasta päästä, mutta siis...

Meillä on vasta päätä toinen talo, ja se ei oo kovin kaukan. Saman korkune, jne. Harvoin pidän makuuhuneeni verhoja auki tai mitään, enkä ole kyylä mutta olen vasn pistänyt erään asian mieleen. Samalla tasolla uusi oerhe joka ei ole montaa kk tuossa vastapäätä asunut, pitäävt aika plajon verhoja auki ja joskus ki. Ei se mitän en mäkään aina laita verhoja auki, vaan ovat yleensä kiinni. noh, sen harvoin kun siivoan ja tuuletan ikkuna auki huonett, tai kuuten vaan laitan ikkunan auki tälleen keväällä ja kesällä ikkunan ja verhot auki niin he laittavat joka ikinen kerta omat verhonsa kii. Ok, en mäkään pidä, että joku kyylä kyttäisi jossain. Eikä tässäkään mitään, mutta itse usein ottaa aurinkoa parvekkeellaan ja kyylää välillä yhden kahden muksunsa ksnssa munnhuoneeseen. Saatan olla lapsellinen ja oon dit vaan mut seen laittaa aina kylmästi mun verhotnkii. Sitten ei mee kauaa, nii he lähtee pois parvekkeelta ja vielä illaksi laittaa verhonsa auki kun omani eivät ole auki vaikka en ole smanlainen jyylä kun hän.

Ei tämä ole jokapäivästä, koska oon omalta osalta lopettanu tän pelleilyn joka on ihan lapsellista touhua.

En ole varma, ymmärsinkö selostustasi. Mutta kyse voi olla siitäkin, että kesähelteellä pidetään päivisin verhot kiinni, jottei tuu kuuma, ja illalla ne taas avataan. Ei välttämättä mitään sen dramaattisempaa.

No sori kirjoitusvirheistä, mugta selostin silti ihan selvästi. Ööö, siis ehkä, mutta miksi sitten täytyy omalla parvekkeella olla kyyläämässä mun huonetta ja heti kun itse laitan omat verhot kii jossain vaiheessa päivällä hän itse avaa? Ja kun itse piruuttani avaan, niin hän laittaa taas kii? Eihän sillon oo kyse siitä, että kesähelteestä ja siitä miten päiväksi laitetaan kii ja illal avataan. Ja en oo väittäny, et tää ois mitään dramaattista eikä dramaattinen ole oikea sana tälle asialle. Nämä talot missä asumme ovat 3 kerroksisia, ja molrmmat meidtä asuvat juuri siinä ylimmässä 3 kerroksessa. Joten väkisinhän siinä kattopellit tietysti lämpenemät, enkä käsitä miten he pystyvät olemaan siellä edes parvekkeen pvea tai ikkunaa pitämättä auki, vaikka tuuletin ois täysillä. Pitäöhän sen ilman kuitenkin väkisin vaihtua, että illallakin on hyvä mennä viileässä huoneessa nukkumaan ja saa paremmin untakin.

Oletkohan vähän liian kiinnostunut naapuriesi verhonavailusta. Itse en varmaan edes huomaisi tuollaista. 

Huomautan jälleen, että en ole mikään kyylä enkä jaksa tästä asiasta enää puhua. Jos sua häirittee, että kerron oman asiani voit ystävällisesti poistua tästä koko ketjusta, olla välittämättä mun kommentista ja olla mulle kommentoimatta. Ei oo sen vaikeampaa. siis tottakai jokanen tekee mitä tekee, ja silleen. Ei silti luulisi sinua noin paljon haittaavan, että kommentoin jotain sellaista jota sä et koe oudoksi, turhaksi ihan miten vaan. Sä ootki vwrmaa sellane ihminen, joka ei varmaan risua edessään huomaisi ja komastuisi siihen ja vastaisit vaan, että kappas voi voi kun en huomannut kun menin niin nokka pystyssä taas. Siis haloo, oo vastaamatta mun juttuun jos häirittee tai pura typerät lausees muualle. Ei oo mun vika, jos mun kommentti ei sun silmääs miellytä. Eli enää en puhu tästä asiasta, suutuit tai et moikka.

Mitä hemmettiä sinä sönkötät? Kirjoituksestasi ei ota pirukaan selvää. Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan.

Lääkitys ja lauantai kaljat?

Vierailija
1593/3685 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli semmonen joka huus SEKOPÄÄ joskus pari tuntia putkeenkin. Olen nähny myöhemmin kaupungilla, näyttää onneksi saaneen nyt oikean lääkityksen.

täällä pikkukylässä henkilö huuteli asunnon tuuletusikkunan takaa ulkona liikkuville saman talon asukkaille.hullu,hullu,hullu.Huutelu alkoi siitä,kun joku uskalsi-pystyi sanomaan takaisin,esim.siitä,kun hän ja lapsensa käytti koiriaan,mukamas salaa kusella autojen vieressä.häätö tuli koko sakille."sai sitä,mitä tilasi."

Vierailija
1594/3685 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä naapuri, mutta joku naapurin vainoaja kirjottelee alakerran naisen oveen mustalla tussilla törkeyksiä. Aika kurjaa. Aina kun nainen putsaa töhryt, seuraavat ilmestyvät välittömästi tilalle. 

taitaa kirjoittelialla olla joku "anemia".varsinkin sillä,jos kirjoittelia on miespuolinen.

Vierailija
1595/3685 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoja sitten meillä oli sellainen naapurin isäntä jolla oli tapana vaivihkaa seisoskella ikkunan edessä ns. aatamin asussa. Useita kertoja näin itsekin ja myös muut naapurit tms ohikulkijat olivat nähneet. Hulluinta oli että hänen poikansa jatkoi myöhemmin samaa harrastusta samassa ikkunassa…

Vierailija
1596/3685 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
1597/3685 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskiikohan naapurini? Jos menen tyyliin vintille ja tulen pois niin naapuri menee sinne hetken päästä. Kyse ei ole vanhasta ihmisestä. Miksi minun vintillä käymiseni kiinnostaisi naapuria mutta jotenkin siltä nyt vaan tuntuu että hiihtelee perässä mitä teenkin.

Vierailija
1598/3685 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuskiikohan naapurini? 

Miksi minun vintillä käymiseni kiinnostaisi naapuria mutta jotenkin siltä nyt vaan tuntuu että hiihtelee perässä mitä teenkin.

Hmm, luulisin että tämä on helppo selvittää. Jos kuulet sellaista sniff-ääntä ja näet naapurisi laittavan nenänsä johonkin, niin varmaan nuuskii.

Hiihtäminen taas on aika selvästi nähtävissä, silloin on sukset jalassa. Onko minisukset, luulisi että on muuten hankalaa?

Vierailija
1599/3685 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleeni kun tulin kaupasta ja menin hissillä omaan kerrokseeni. Kun hissin ovi sitten ylhäällä avautui niin näin seinänaapurin laittavan oveaan hieman raolleen. Sieltä se vahtasi kun kauppakassien kanssa astuin hissistä :D ovi meni kiinni vasta sitten kun olin laittanut omankin oveni kiinni. Jotenkin hämmentävää, luuliko se että en huomaa vai mikä juttu.

Vierailija
1600/3685 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleeni kun tulin kaupasta ja menin hissillä omaan kerrokseeni. Kun hissin ovi sitten ylhäällä avautui niin näin seinänaapurin laittavan oveaan hieman raolleen. Sieltä se vahtasi kun kauppakassien kanssa astuin hissistä :D ovi meni kiinni vasta sitten kun olin laittanut omankin oveni kiinni. Jotenkin hämmentävää, luuliko se että en huomaa vai mikä juttu.

Ehkä se oli lähdössä ulos, kerkesi avata ovensa mutta ei tullutkaan ulos kun sinä olit siellä. Odotti hiljaa että menet sisälle ja on sitten hiippaillut ulos. Näitä on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän