Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1241/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina lähtiessään hankaa ovea ties kuinka kauan, lähtee, tulee takaisin hankaamaan vähän lisää ja hakkaa sitä ja sitten pääsee vihdoin lähtemään. Toinen naapuri nykyään hankaa ovikelloaan ja läpsäyttää postiluukkuaan lähtiessään, joskus tulee takaisin hankaamaan vielä lisää, mutta ei läheskään yhtä kauan kuin se toinen. Tainnut tarttua siltä...

Olisikohan siellä ovet tai karmit ajoittain turvoksissa, jolloin voi joutua painamaan oven kiinni. Siinä voi postiluukkukin räpsähtää. PAhimmilaan ovi voi jopa vääntyä, jos sitä ei laita kunnolla kiinni. Kannattaisi ehkä vähän hioa karmeja, jos voi. Karmit yleensä ovat puuta, jos on tuollaisia ongelmia.

Vierailija
1242/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä asuu noin kuusikymppinen kissansa kanssa asuva nainen, jolla on vähintään kaksi kertaa kuukaudessa taloyhtiön lapsia hoidossa. Hän on asunut samassa paikassa jo lähes 40 vuotta, kasvattanut omat lapsensa aikuisiksi ja ollut jo pienten lastensa äitinä lastenhoitoapuna naapureille. Taloyhtiöön muuttaneet uudet asukkaat ovat alussa hämmästelleet taloyhtiön omaa varamummia, mutta miltei kaikki ovat tutustuneet tähän naiseen ja hyvillä mielillä uskaltaneet antaa lapsiaan hänelle hoitoon. Käy leikkipuistoissa, pulkkamäessä, ulkoilee pienempien kanssa ihan taloyhtiön leikkialueella, sadepäivinä askartelee tai leipoo lasten kanssa sisällä jne. Viime viikonloppuna näkyi lähtevän kahden alakouluikäisen lapsen kanssa hiihtämäänkin. Eikä veloita yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin junttieinari raksamies 'haukottelee vammasesti' suoraan seinän takana vaikka olisi muitakin seiniä hänellä käytössä tai pedin paikka olemassa ja kova äänisesti. Siis todella käsittämättömän kuuloista aivan kuin runkkaisi/orgasmi/pantaisiin sitä(mies) tai jotain täysin järjenvastaista. Asunnosta muuttaneet vuokralaiset useaan otteeseen pois asunnostani joten miettinyt syytä olisiko naapurissa kenties.. ps. junttinaapuri jos luet tämän(jos osaat lukea edes) niin vaihda edes herran tähden sen sänkysi paikkaa siellä seinän takana, hommasin jo kirjahyllyn muttei estä kun se on keskellä seinää ja kulmassa apina ääntelee!(keskaria sulle)!

Vierailija
1244/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa ja pidän autoni varatulla paikalla.Jos kulkimeni tarttee jotain laitettavaa,öljynvaihtoa ja muutakin huoltoa.Yksi ja sama naapurini(ei ihan lähi,vaan viides)tallustaa autoni viereen,kun konepeitto on pystyssä.Sanoo siihen,autoas rassaat.Aina samanlaisia kommenteja,vaikka istuisin kuuntelemassa poppikonetta ratin takana.Kesällä taivasalla vaihdoin iskarit taakke.Perä oli ylhäällä renkaitten irroitusta varten ja takaluukku auki.Seläntakana kuului askelet hiekkaisella pihakadulla,tuli hiljaisuus.Sitten lausumaan taas sinä autoas rassaat.Monta monituista vuotta,sama lausahdus.Kyllästyneenä vastasin,sinäpä sen sanoit,en olisi itse tiennytkään.Henkilö lähti hipsimään pois ja tapauksen jälkeen olen saanut rassata rauhassa mitä milloinkin,jeeeee:-)

Autonlaitto taitoa on,mut ei tilaa.Kesällä on mukavaa laitella vempaimia.

Vierailija
1245/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä naapuri hakkasi ja työnsi ja nytkytti oveaan pitkän aikaa ennenkuin lähti. Ja usein palasi hakkaamaan sitä lisää alaovelta. Ovessa ei liene vikaa koska aiemmat naapurit ei näin tehneet. Epäilen pakko-oireista häiriötä, mutta eihän tuollaista ole mukava kaikuvassa käytävässä kuunnella. Outo hiippari oli tämä mieshenkilö.

Vierailija
1246/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös täällä naapuri hakkasi ja työnsi ja nytkytti oveaan pitkän aikaa ennenkuin lähti. Ja usein palasi hakkaamaan sitä lisää alaovelta. Ovessa ei liene vikaa koska aiemmat naapurit ei näin tehneet. Epäilen pakko-oireista häiriötä, mutta eihän tuollaista ole mukava kaikuvassa käytävässä kuunnella. Outo hiippari oli tämä mieshenkilö.

Joo, pakko-oire. Mun äidillä on sama neuroosi (ihan todettu). Meillä ulko-ovien kädensijat alkoivat aina löystyä, kun äiti kiskoi niitä aina lähtiessään parikymmentä kertaa, kun ei voinut kerrasta uskoa että ovi oli lukossa. Samoin joka-ainoa uunin nappula oli pakko käydä käsikopelolla läpi, että varmasti olivat pois päältä (isä sanoi aina, että äiti "nollasi" kaiken), ja kahvinkeittimen nappulaa oli pakko painaa kovasti sormella, että ei vahingossakaan ollut päällä.

Naapurit varmaan puhuivat vaikka mitä, mutta eipä tuohon silloin vuosikymmeniä sitten oikein mitään lääkkeitäkään ollut.

Vierailija
1247/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pakko-oire. Mun äidillä on sama neuroosi (ihan todettu). Meillä ulko-ovien kädensijat alkoivat aina löystyä, kun äiti kiskoi niitä aina lähtiessään parikymmentä kertaa, kun ei voinut kerrasta uskoa että ovi oli lukossa. Samoin joka-ainoa uunin nappula oli pakko käydä käsikopelolla läpi, että varmasti olivat pois päältä (isä sanoi aina, että äiti "nollasi" kaiken), ja kahvinkeittimen nappulaa oli pakko painaa kovasti sormella, että ei vahingossakaan ollut päällä.

Naapurit varmaan puhuivat vaikka mitä, mutta eipä tuohon silloin vuosikymmeniä sitten oikein mitään lääkkeitäkään ollut.

Voi ei minä oon just tuollainen 🙈 t:nainen36vee

Vierailija
1248/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkin pieni asia, että kesäisin naapuri kuivattaa vaatteitaan pihalla. Siis pihalla mistä kulkee puolet taloyhtiön väestä ohi. Ja siinä on siis aivan kaikki, pikkupöksyistä lähtien. Eihän siinä kiellettyä ole, mutta todella erikoinen tapa. Ja itse olen jo tällainen ehtoopuolella olevan nainen, mutta hän siis (arviolta) alle 30v nainen. Että voin vain kuvitella taloyhtiön ukkojen reaktiot.

Mitäs kummaa tuossa on? Ei kaikissa taloissa ole kuivaushuoneita - ja minustakin on mukava, kun vaatteet tuoksuvat ulkoilman raikkaudelta. Itselläni on parveke nykyään joten saan telineen sinne kun en jaksa lähteä ulos koneen tultua valmiiksi, mutta kun asuin yksiössä, jossa ei ollut, vein kesäisin vaatteet myös ulos narulle kuivumaan. Eipä sieltä varastettu mitään, kuten ei kuivaushuoneestakaan. (Oikeasti, kuka muka saa jotain kiksejä pestyistä, pesuaineelta tuoksahtavista alusvaatteista?)

Vierailija
1249/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmminäää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei minä oon just tuollainen 🙈 t:nainen36vee

Ei hätää, eiköhän tuo ole neuroosien pienimmästä ja harmittomimmasta päästä. :) Kunhan et revi ovenkahvaa täysillä - ihan oikeasti, ne rupeavat pitkän päälle irtoamaan...

/1344

Vierailija
1250/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkin pieni asia, että kesäisin naapuri kuivattaa vaatteitaan pihalla. Siis pihalla mistä kulkee puolet taloyhtiön väestä ohi. Ja siinä on siis aivan kaikki, pikkupöksyistä lähtien. Eihän siinä kiellettyä ole, mutta todella erikoinen tapa. Ja itse olen jo tällainen ehtoopuolella olevan nainen, mutta hän siis (arviolta) alle 30v nainen. Että voin vain kuvitella taloyhtiön ukkojen reaktiot.

Juuri näin minäkin teen, kaikenlaisille omille ja miehen ja lasten vaatteille - tietysti myös pikkareille ja kalsareille. Ja kaikille muillekin vaatteille - paitsi en niille paidoille, jotka kuivaan vaatepuissa. Niitä en vie ulos. Ja auta Armias, jos joku sanoisi minulle tästä jotain poikkipuolista!!! Olen siis 34v. perheenäiti. Jos jotakuta haittaa, niin häntä haittaa, mutta minua EI haittaa. Ei...

Vierailija
1251/3685 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaikenlaista tullut nähtyä... Mm. Ylhäällä asuva nuori mies joka kolisteli/piti bileitä joissa soitti järkyttävää iskelmää. Joskus tuli kotiin joskus 4:30 ryyppyremmin kanssa, paiskaa oven kiinni ja heti perään iskelmä pauhaamaan. Sitten ilmeisesti jotain kävi kun kuului rymähdys ja heti perään tää alkaa karjua, "JUMANKAUTA HAJOTIT MUN TUOLIIIIIN" ja siitä alkoi ilmeisesti tappelu. Naapurilla oli myös tapana heittää roskat ikkunasta suoraan kadulle sekä oksennella ikkunasta, tai jotain nestettä sieltä joskus lensi. :D 

Kun olin nuorempi ja asuin vielä vanhemmillani, samassa rapussa asui tappeleva ja riitelevä pariskunta. Joka viikonloppu hirveä huuto ja kolina, nainen huusi "APUUAAAAA APUAAA" ja ukko karjui jotain ja vissiin laittoi naista turpaan. Bileitä oli kanssa useasti ja joskus meno saattoi olla hurjaa, oli esim kalusteita heitelty ikkunasta ja verta rapussa seinissä. Lisäksi ukon harrastuksiin kuului kitaran soitto päin prinkkalaa eli ei kauhean mukavaa kuunneltavaa. Ja kyseessä oli vielä hyvä asuinalue...

Oliko Kajaanissa?

Vierailija
1252/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran lapsiperheessä aika ihme touhua välillä.

Sillä välin kun äitinsä on kylppärissä tms toisella puolen asuntoa niin poikalapsi vetää kengät jalkaan, menee vanhempien makuuhuoneeseen joka on meidän makuuhuoneen yläpuolella, pomppii edestakaisin kengillään kuuluvasti ja pompottaa palloa lattiaan, tätä kestää noin viisi minuuttia. Sitten äitinsä ilmeisesti avaa ulko-ovea ja poika juoksee kengät jalassa ovelle kun askeleet kuuluu läpi asunnon.

Ja tämä kaikki lauantaisin klo 9.00 aikaan! Juuri silloin kun meillä mahdollisuus nukkua vähän pitempään. Olemme lapsettomia.

On käynyt mielessä että nuo vanhemmat ovat käskeneet pojan tehdä noin, ilkeilläkseen meille kun olemme lapsettomia, ja koska käymme usein ulkomaanmatkoilla, meillä on kalliimpi auto kuin heillä, paremmat vaatteet kuin heillä. Tai jokin muu typerä syy.

itse alkasin pesemään pyykkiä ja imuroimaan 12-14 välillä kun lapsen on päikkäreillä

Vierailija
1253/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapuri, itseasiassa hallituksen puheenjohtaja kaivelee roskiksia ja ilmoittelee muille naapureille sähköpostilla mitä roskiksesta on löytynyt.

Täällä on myös henkilö,joka kaivelee roskalaatikolla.Roskalaatikot kuuluu jätteiden käsitteliäjälle.Joten,kannet kiinni uteliailta!!!!

Vierailija
1254/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiaikataulu (tiedän koska muija huutaa kuin hyeena). Eilenkin ensimmäinen sessio oli klo 19 ja toinen keskiyöllä. Tämä sama jatkuu joka päivä. Heillä on myös lapsia. Lähinnä mietin että miten lapsille perustellaan kotona nuo huutoulinat.

Pahoittelut.

Vierailija
1255/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri laittaa kiljuvan, kirkuvan ja itkevän lapsensa jäähylle rappukäytävään. Siinä se kirkuu, huutaa ja itkee, hakkaa seiniä ja potkii ovia. Pahimmillaan on kestänyt yli puoli tuntia se mekkala. Muuten hyvä äiti kyllä, ja ihan kiva lapsikin.

Yläkerran asunnossa asuu yksinään nuorehko mies, joka on innokas jääkiekon seuraaja. Meillä ei tarvitse edes telkkaria avata, kun selostuksen kuulee selkeänä sieltä. Tietää aina myös, kenen voittoa toivoo, koska älämölöää yksinään ja huutaa telkkarilleen.

Yksi naapuri on tosi kummallinen. Häntä ei juuri ei koskaan näy tai kuulu missään. Jos sattuu kävelemään vastaan, kääntyy poispäin ja jää seisomaan paikalleen, ja kiertää sillä tavalla, että on aina selkä kohti ohikulkijaa. Yleensä seisoo kasvot kohti seinää. Ei siis missään tapauksessa halua ottaa katsekontaktia, tervehtimisestä puhumattakaan. Oikeasti siis jonkin sortin hullu.

Vierailija
1256/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tulen kotiin ja avaan ovea, selän takana kolahtaa naapurin postiluukku kiinni.

Paine tai veto?

Vierailija
1257/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapuri, itseasiassa hallituksen puheenjohtaja kaivelee roskiksia ja ilmoittelee muille naapureille sähköpostilla mitä roskiksesta on löytynyt.

Täällä on myös henkilö,joka kaivelee roskalaatikolla.Roskalaatikot kuuluu jätteiden käsitteliäjälle.Joten,kannet kiinni uteliailta!!!![/

Hih, sit onkin kiva, kun käsiin osuu kissan kakkaroskis tai vauvan vaippa. En ymmärrä, kuka kaivelee p*kaisia roskiksia.

Vierailija
1258/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan-8992862394 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiaikataulu (tiedän koska muija huutaa kuin hyeena). Eilenkin ensimmäinen sessio oli klo 19 ja toinen keskiyöllä. Tämä sama jatkuu joka päivä. Heillä on myös lapsia. Lähinnä mietin että miten lapsille perustellaan kotona nuo huutoulinat.

Tuota olen aina ihmetellyt. Akka huuta kuin hyeena :). Kiva varmaan lapsille koittaa nukkua..... Onko se keksittyä juttua vai mikä siinä on, miehen miellyttämistä.  Jotenkin lapsellista ja keskenkasvuista. Kersathan ei ymmärrä ja traumoja tulossa vuosikausia kestävine terapioineen. Tai sitten muina käytöshäiriöineen.

"Tuota olen aina ihmetellyt. Akka huuta kuin hyeena :). Kiva varmaan lapsille koittaa nukkua..... Onko se keksittyä juttua vai mikä siinä on, miehen miellyttämistä."

Kokeneena miehenä voin kertoa että naiset ovat yksilöitä mielihyvän näyttämisessa ja siinä miten he heittäytyvät seksiin. Nainen joka kovaäänisesti nauttii seksistä ei omien kokemusteni mukaan ole feikkiä vaan nainen on yksinkertaisesti niin kiihottuneessa tilassa ja päästää sen ääntelynä ulos.  Silloin kun esimerkiksi ihminen suuttuu pahasti niin hän saattaa huutaa, möykätä ja olla väkivaltainen. Kyse on tunteista ja uskalluksesta näyttää niitä. Ihmiset myös kokevat nautinnon eri tavoin ja toinen voi nauttia fyysisesti enemmän kuin toinen.  Kaikkein tylsimpiä ovat tunnekylmät, naiset lakanoiden välissä. 

Se ei välttämättä ole edes heidän syynsä. Minulla oli nuorempana muiden tyttöystävien joukossa kaksi tyttöystävää jotka molemmat oli raiskattu. Kumpikin heistä vaikuttivat seksissä kylmiltä ja etäisiltä. Toivottavasti he ovat saaneet traumansa hoidettua. Tunnepuolen ongelmat seksissä ovat usein psykologisia. Jos toiseen ihmiseen luottaa täysin, tykkää hänestä paljon ja pitää parhaana ystävänään niin seksikin on avointa ja ihanaa. Tällaisia suhteita ei elämässä ole paljon ja joillakin ei ollenkaan. Olen hämmästyksekseni todennut että on ihmisiä jotka koko ikänsä vain p*nevat eivätkä ymmärrä mitä aito rakastelu on. Heiltä jää niin paljon kokematta upeita tunteita ja kivaa, yhdessäoloa sydänystävän kanssa. Kaunista ja mukavaa talvea kaikille!

Kauniisti kirjoitettu, mutta erotatko muka feikin ja aidon ääntelyn?

Vierailija
1259/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on huoneistoani vastapäätä asuva vanhempi pariskunta, jolla on pieni koira. Kun jompikumpi lähtee yksin tai koiran ulos, hän jää avonaiselle ovelle huutelemaan jotain sisään jäävälle useaksi minuutiksi. Kerran lähdin samaan aikaan ulos asunnostani, kun pariskunnan nainen puhui oven raosta asuntoonsa. Kun tervehdin häntä, hän tervehti takaisin ja selitti juttelevansa rauhoittavasti koiralleen. Ilmeisesti pariskunnan mies ei tuolloin ollut kotona.

Kun he lähtevät yhdessä, he jäävät tavallisesti porraskäytävään juttelemaan ja ikään kuin sopimaan jostakin asiasta ennen kuin poistuvat käytävästä. Usein käy myös niin, että toinen heistä palaa takaisin asuntoon, kun toinen lähtee ulos. Joskus huoneiston ovi avataan hetkeksi ja sanotaan porraskäytävään jotain ennen kuin ovi taas suljetaan.

Myös asuntoon sisäänmeno näyttää vaativan jonkinlaisen rituaalin. Tavallisesti huoneistoon mentäessä yskitään, aivastellaan tai äännellään muuten vain ennen oven avaamista. Puhetta myös jatketaan tovi, kun ovi on saatu auki, ennen kuin se kiireettä suljetaan. 

Tämä pariskunta kulkee päivän mittaan usein ulos ja takaisin sisään, joten heidän ääniään kuuluu porraskäytävästä todella usein. Välillä porraskäytävästä myös kuuluu pitkään koiran haukkumista.

Asunnossani ei ole väliovea, joten äänet kuuluvat melko selvästi asuntooni. Tosin puhe kuulostaa lähinnä pölinältä, sanoista ei saa selvää. Olen jo jotakuinkin tottunut heidän tapaansa, kun olen asunut tässä asunnossani reilun vuoden, mutta kieltämättä alussa ihmettelin heidän touhuaan.

Vierailija
1260/3685 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole mikään naapurikyttä, mutta asutaan ok-taloalueella ja naapuriperheellä pari taaperoikäistä eivätkä ole koskaan ulkona! Teen töitä kotona ja olen usein pihalla, näkymät juuri tuolle talolle Siis ihan muutaman hassun kerran olen nähnyt lapsia ja äitiä, isä käy kyllä töissä. Äiti ei koskaan ole tervehtinyt eikä katsonut meidän suuntaankaan, nyt taas on ollut kuukausia etten ole nähnyt vilaustakaan. Valot on kyllä talossa aina päällä jne. mutta vain isä liikkuu ulkona. Outoa. Jossain vaiheessa jo ajattelin, että on listiny perheensä, mutta sitten joku kerta näin toisen lapsista. Lasua mietin jossain vaiheessa, mutta sitten ei mitään syytä siihenkään ja on toki ylireagointia. Jotenkin on vaan fiilis ettei siellä ole kaikki ok, mutta kaipa tuohon joku järjellinen selitys löytyy. Lapset vaan yleensä on aika paljon ulkona ja nää ei ollenkaan.

Tee lasu. Siis ihan hyvää tarkoittaen. Jos siellä on joku masisäiti, joka ei kykene huolehtimaan lapsista eikä isäkään ymmärrä

Tämä oli jotenkin hauskasti sanottu:D Oletusarvoisesti siis lasut yleensä tehdään pahaa tarkoittaen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän