Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
961/3685 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä hauskoja suurin osa! :D Meillä entisessä kodissa ei seinänaapurilta kuulunut muuten mitään mutta 3-5 kertana viikossa jotain ihme naputtelua jota kesti ehkä vartin. (Täällä jollain muulla oli samantapainen tilanne). Se kuului olohuoneeseen sohvalle ja joskus sohvalla ollessani (olin siis äitiyslomalla ja sitten hoitovapaalla niin aika paljon kotona) laitoin ihan korvan kiinni seinään että kuulisin paremmin mistä se ääni lähtee. Mietin että ei ne kokoajan voi hyllyjä tai tauluja seinään kiinnitellä. Ehkä jotain ruoanvalmistusta? Kun luin tätä ketjua niin kyllä taas kävi häiritsemään etten saanut asialle koskaan selitystä :D Ja tosiaan ei sen kummemmin häirinnyt oli vaan outoa kun sieltä ei koskaan kuulunut mitään muuta ääniä.

Paistaisiko jauhelihaa? Tiedätkö kun sitä pitää sillei "paloitella pannulla? Itse multa naapuri kerran kyseli mun asunnosta kuuluvasta samanlaisesta äänestä ja ajoista pystyttiin päättelemään että sitähän se oli. Siis ihan mielenkiinnosta tuli kyselemään, oltiin tuttuja. Itse en tajunnut että se kuuluu niin hyvin naapuriin :D

Paloittelet pannulla jauhelihaa niin että se pauke kuuluu naapuriin? Miksi, ja miten et ole tajunnut että ei sitä tarvi voimalla ja paukkeella tehdä? Miten edes saat siihen moisen möykän, vaihda tekniikkaa.

Vierailija
962/3685 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä alkaa aamuhartaus kello viisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/3685 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurinani elää vanhempi pariskunta, joilla on telkkari päällä kirjaimellisesti 24/7. Yöllä varsinkin kuulee selvästi, kun telkkari ilmeisesti juuri seinän toisella puolella. Ei itseä häiritse, kun saan muutenkin paremmin unta kun kuuluu vähän puhetta ym. kun olen kasvanut isommassa perheessä :)

Vierailija
964/3685 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon just ikkunasta kun naapuri kävelee taskulampun kanssa pihalla ja kastelee kukkasia...

Vierailija
965/3685 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit harrastivat seksiä aina Ravelin Boleron tahtiin. En voi nykyisin kuunnella kyseistä kappaletta ilman nauramista.

Tämä on itse asiassa aika hyvä idea. Se alkaa hitaasti ja rauhallisesti ja loppuu orgastiseen rytinään. Kesto on myös juuri sopiva 10-15min.

Vierailija
966/3685 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikkunanaapuri, nuroi opiskelijatyttö, tykkää masturboida ikkunassa. Harrastaa muutenkin vilauttelua, sokeroi itsensä auringonvalossa säännnnöllisesti ja tykkää tulla ikkunan eteen rasvaamaan itseään suihkun jälkeen.

Poikaystävää yrittää houkutella kesken seksin ikkunaa vasten, mutta yleensä poikkis laskee sälekaihtimet eteen.

Vierailija
967/3685 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivaussaha huutaa jo aamuvarhaisesta, kun rivarinaapuri (vanha ukko) painaa menemään. Pysyisi edes omalla tontilla, mutta ei se riitä, kun on niin helvetin mukavaa huudattaa sitä vempelettä. 

Vierailija
968/3685 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kahden sukupolven maatalossa, paritalo tyyppisesti mutta seinät lienee vähän ohuemmat. En voi ymmärtää anopin ja appiukon syömisestä lähtevää meteliä, siis joka kerta kuulostaa kun he koittaisivat kaivautua astioista läpi aterimillaan. Kuulen tämän lähes joka nurkkaan asunnossamme ja etenkin koska ääni on alkanut ottaa pahasti hermoon. Ja tätä kilinää jatkuu läpi koko ruokailun. Kolinaa enemmän kun 500 hengen lounasravintolassa!

Vierailija
969/3685 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti seinänaapurilla on hahmotushäiriö koska parkkeeraa katokseen aina niin että autonsa on puolet mun paikalla vinottain. Lisäksi hän leikatessaan nurmikkoaan leikkaa aina noin metrin verran mun nurmikkoani. 

Vanhempi rouva. Ainoastaan toi katokseen parkkeeraaminen jyrsii mut mä kuittaan sen passiivis-aggressiivisesti pysäköimällä autoni enimmäkseen hänen pihapolkunsa eteen. Niinä kertoina kun mä ehdin katokseen ajamaan ensin, ajan yleensä aivan toiseen reunaan ruutua ja silti sen rouvan auto on lähes poikittain ruudussa.

Vierailija
970/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
971/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kakkaa pöksyyn.

Vierailija
972/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri imitoi meidän ja muiden jokapäiväisen asumisen ääniä. Päivä-äänet siis.

Olen jutellut tästä naapurien kanssa.

Vierailija
973/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama! Seinänaapuri toistaa omat päivällä kuuluvat äänet yöaikaan. Siis hiljaisuuden aikana. Päivällä ne ovat ok, yöllä ei. Mutta on tämän sekopään kanssa muutenkin joutunut huomaamaan, että ihmisillä ei aina ihmisten luontoa ole. Inhimillisyyttä ainakaan. 

Vierailija
974/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama! Seinänaapuri toistaa omat päivällä kuuluvat äänet yöaikaan. Siis hiljaisuuden aikana. Päivällä ne ovat ok, yöllä ei. Mutta on tämän sekopään kanssa muutenkin joutunut huomaamaan, että ihmisillä ei aina ihmisten luontoa ole. Inhimillisyyttä ainakaan. 

Niin on huomattu. AInakin kommentiesi perusteella olet juuri semmoinen minä minä tyyppi. Täälläkin uliset katkerana. Mitä jos "sekopää" naapurisi vaan auttaa sinua. Mylviminen ja sonnin lailla ryntäily asunossa ei nimittäin ole normaalia elämistä. Se on jonkinlaista pakko oireilua. Et vain tyhmänä ole tätä itse ymmärtänyt. Lääkäri osaisi varmaan auttaa sinua mylvimisen kanssa ja muidenkin oireiden. Toisekseen voi olla niinkin että kuvittelet jonkin matkivan sinua. Sekin on sairautta. Vainoharhaisuuteen auttaa alkoholin käytön vähentäminen. Samalla mylviminenkin voi loppua.

Vierailija
975/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun menen takapihalle, käy naapurin koko perhe kurkkaamassa takaoven ikkunasta mitä teen. Vuoron perään vilahtaa 5 päätä joka ikinen kerta. Enkä edes tee ikinä mitään erikoista.

Vierailija
976/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähinaapureina ei ole mitää outoja tai häiritseviä tyyppejä, mitä nyt muutama kyylämummo. Esimerkiksi yksi mummo haluaa aina kolata lumet pois pihalta, vaikka lunta ei siellä juurikaan olisi. Ja aina jaksaa miehelleni hokea, kuinka hänen pitäis nuorena ja vahvana miehenä tehdä se hänen puolestaan... Seinänaapureinani sen sijaan asustaan todella hiljainen nuori espannialainen pariskunta, joka välillä on jopa niin hiljainen, että aloin joissain vaiheessa luulemaan seiniemme olemaan paljon paksumpia kuin ne ovatkaan. Kuitenkin aina välillä iltaisin seinän takaa kuuluu kovaa kikatusta ja kirkumista, ihan kuin kutitussota olisi siellä meneillään. Aina pistää hymyn huulille kun näen pariskunnan jossain.

Vierailija
977/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kytätä naapureita eikä ne meitä. Huomenet sanotaan ja ilmoista puhutaan, jos satutaan samaan aikaan postin hakuun.

Vierailija
978/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinänaapurissamme asuu tunnettu uutistenlukija. Jos on aamuvuorossa ja illalla kotona, sieltä kuuluu joskus useita tunteja omituinen primitiivinen ölinä tällä uutistenlukijan tunnistettavalla äänellä. Sellaista hööö hööö mööö tms. :O

Matti Rönkä, -otaksun?

Hänellä on omakotitalo.

Vierailija
979/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remontti kestänyt 11 vuotta.

Miten on mahdollista?

Et ole tainnut paljoa kuplasi ulkopuolella liikkua. Täällä maakunnissa noita ikuisia remontoijia riittää pilvinpimein. Itsellänikin yksi naapuri, jolla aina joku nurkka auki. Ensin revitään innolla auki ja sitten remppa jää aina jotenkin vähän puolitiehen. Oikein mikään ei tunnu kunnolla valmistuvan, kun jo taas uusi "projekti" meneillään.

Vierailija
980/3685 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lueskelee, niin jälleen kerran voi todeta, että on se vaan mukava asustella täällä maalla. Tielle matkaa parisataa metriä ja korkea aita edessä, sekä lähimpään naapuriin puolikilometriä matkaa, eikä näköyhteyttä sinnekään. Voin pihallani tehdä vaikka kärrynpyöriä alasti, eikä taatusti kukaan näe.