Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
761/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kun avaa oven käytävälle ulos mennessä myös naapurin mummeli avaa oven sitten mumisee jotain unohtuneesta tavarasta ja palaa takaisin asuntoonsa. Sitä ennen toki terävästi silmäillen kuka, mitä, missä kunnossa ja kenen kanssa.

Hah, kokeile avata ovi, ja heti kun mummon ovi aukeaa niin vetäydytkin itse takaisin sisään ja lyöt oven kiinni ennenkuin ehtii tarkastella kuka ja missä kunnossa. Voi toistaa parikin kertaa. Montakohan kertaa kehtaa mummo jojotella käytävälle ja takaisin saadakseen uteliaisuutensa tyydytettyä?

Vierailija
762/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa soi joka aamu herätyskello 6.3o ja kaksi minuuttia siitä kuuluu vessasta huutoyrjöäminen. Joka ikinen aamu. Eikä illalla koskaan mitään juomiseen viittaavia ääniä.

Sillä on aivokammioiden paineongelmia . Se aiheuttaa aamupahoinvointia.

T.eräs joka teki sitä samaa kasvaimen takia.

Ihminen voi pahoin monesta muustakin syystä kuin alkoholista. Kuten sairaus, herkkä vatsa, lääkitys, mikä pistää oksentamaan. Taas ihmiset tekevät jotakin ihme oletuksia sen ainoan syyn vuoksi, mikä omaan ahtaaseen käsityskykyyn mahtuu.

Voikukista. Toiset nyt vaan pitävät niistä. Ilmaisia koristeita. Ei naapuria kiinnosta välttämättä lainkaan, miten aidan toisella puolella taistellaan niitä vastaan. Oma tupa, oma lupa.

Yhtä aikaa nurmikon leikkaaminen on tavallaan järkevää. Paitsi jos naapuri haluaa ilmaista sillä mieltään toisen liian tiheään leikkuuseen omasta mielestään, tai muuten vaan viritellä yritystä udella välissä turhan paljon tietoja yksityiselämästä. Miksei myös pummia puutarhavälineitä loputtomaan lainaan. Kuulosuojaimet päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kun avaa oven käytävälle ulos mennessä myös naapurin mummeli avaa oven sitten mumisee jotain unohtuneesta tavarasta ja palaa takaisin asuntoonsa. Sitä ennen toki terävästi silmäillen kuka, mitä, missä kunnossa ja kenen kanssa.

Hah, kokeile avata ovi, ja heti kun mummon ovi aukeaa niin vetäydytkin itse takaisin sisään ja lyöt oven kiinni ennenkuin ehtii tarkastella kuka ja missä kunnossa. Voi toistaa parikin kertaa. Montakohan kertaa kehtaa mummo jojotella käytävälle ja takaisin saadakseen uteliaisuutensa tyydytettyä?

Tuollaisia mummoja on olemassa. Ei auttanut kuin muutto. Senkin kyttäsi alusta loppuun mennen tullen. Seurasi vielä usein perässä pihalle ja parkkipaikalle asti. Esitti hyvin tunkeilevia kysymyksiä yksityiselämästä. Lenkille ja jumppaanhan sitä aina oltiin ihan ex-tempore menossa, selitti. Palasi sen jälkeen takaisin asuntoon, kun palattiin seuraamaan kauempaa tilannetta. Naapurit tiesivät hämmästyttävän paljon asioita normaalista elämästä, mistä ei koskaan kenellekään siellä erityisesti mainittu.

Vierailija
764/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on satanut lunta, naapurit putsaa autonsa tosi tarkasti harjan kanssa vaikka auto on katoksen alla suojassa.. ehkä se on piilovittuilua meille, joilla ei ole autokatosta.

Vierailija
765/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri käytti 6 vuotta hiomakonetta "telttavajassa" ja pitkään yhtä soittoa. Toinen naapuri oli tentannut, ja kuulemma oli veneenrakennus käynnissä. Projekti tuli pari kesää sitten valniiksi, mutta vene vaan jököttää pihalla käyttämättömänä.

Vierailija
766/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu pappi, virkatehtävissään todella rauhallinen ja siisti ihminen. Kuitenkin kuulen joka ilta, kuinka siellä pierrään todella roisisti.

Ilmoitanko seurakuntaan?

Vierailija
767/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asuu aivastelija. Ei siinä mitään, kaikkiahan välillä aivastuttaa, mutta tällä aivastelijalla on erikoinen tapa kiljaista aina kolmannen aivastuksen jälkeen. Ei ikinä yhden tai kahden jälkeen, vaan sen kolmannen jälkeen, ja nykyään aina jännityksellä odotan kaksi aivastusta kuultuani millainen kiljahdus tällä kertaa kuuluu sen seuraavan jälkeen. AAATSHIH! AAAATSSHIHH!! AAAAAATSHHIIIUUUIIUUUIIIIIUUU!!! Parhaimmillaan saman päivän aikana on kuulunut kymmenittäin näitä aivastus-aivastus-aivastuskiljaisu -sarjoja. Olen päätellyt, että tämä aivastelija on varmaan talossamme asuvan Pesuaineperheen äiti. Kolmesti viikossa nimittäin koko talo löyhkää niin huumaavasti pesuaineelta tietyn perheen käytettyä pesutupaa, että aivastuttaisi minuakin jos niin suurella pesuainemäärällä pyykättyjä vaatteita käyttäisin :D

Myös meidän paikallisbussissa matkustaa ihmisiä, jotka aivastaessaan karjaisevat eivätkä mitenkään peitä suutaan nenäliinalla tai edes kädellä. Varsinkin nyt tautisena aikana harmittaa, kun pöpöt sitten singahtavat pitkän matkan päähän. 

Vierailija
768/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrasta kantautuu naapurin kovaääninen haukottelu, joka ikinen ilta. Iso mies, iso ääni, näemmä.

Meistä varmaan kaikki naapurit kirjoittaa tänne avautumisia; meillä on jatkuva perhesirkus päällä, lapset huutaa ja kiljuu vähän väliä ja vaimo ei kykene puhumaan vakavista asioista ilman huutamista. Onneksi asutaan alimmassa kerroksessa, että ei voi häiritä ihan joka suuntaan.

Vierailija
769/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapuri on poliisi esimiesasemassa. Taloyhtiön hallituksessa mukana ja jämpti kaikkiaan. Asuu yksin.

Kuitenkin kotona ollessaan kuuluu asunnosta jotain aivan omituista jollotusta, aijaijai-aijaijai-oijoijoi-oooo. Tätä voi jatkua tunninkin, ja toistuu joka päivä.

Vierailija
770/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on varmaan joku pahasti maito -addiktoitunut laktoosi intolerantikko tai joku keliaakkinen masokisti joka syö pitkon pullaa rankaistakseen itseään, koska se piereskely mitä sieltä kuuluu ei ole enää normaalia.

Talo on upouusi, ja mitään ääni ei kuulu paitsi piereskely. Koskaan mitään pieniä putkahduksia ei kuulu, ne äänet mitä yläkerrasta kuuluvat ovat sellaisia että mulla melkein heiluu kattolamput jo siinä tärinässä. 

Ekat kerrat ajattelin että se on oikeasti joku tismalleen piereskelyltä kuulostava tuoli joka narisee, mutta koska piereskely jatkuu myös rappukäytävässä, niin en usko että tuolia otettaisiin matkaan roskia vietäessä. Ja tämä siis ei ole mitään kerran päivässä tyyppistä, vaan aivan jatkuvaa. Alan olla siinä pisteessä että kun itse pieraisen en reagoi enää ääneen koska kuuntelen sitä ahteritrumpettia päivät pitkät. 

Ainoa teoria johon olen tosissani päässyt on se, että naapuri istuu lattialla (tai esim. lattian tasolla säkkituolilla) ja siksi se kuuluu minulle alapuolelle niin hyvin. Toki outoa että se kuuluu myös öisin, mutta kai sillä on joku patja lattialla tai äänenvahvistin ahterissa. 

Vierailija
771/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu pappi, virkatehtävissään todella rauhallinen ja siisti ihminen. Kuitenkin kuulen joka ilta, kuinka siellä pierrään todella roisisti.

Ilmoitanko seurakuntaan?

Kannattaa ilmoittaa suoraan yläkerran Isännälle. Hän on ainoa, joka pystyy auttamaan asiassa... asiassa kuin asiassa. Seurakunnalla menee kuukausitolkulla kokoustaessa pieremisen tiimoilta, valmista tulee, jos tulee, vuoden 2025 lopulla.

Vierailija
772/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri kyttää muiden naapureiden tekemisiä ja postailee niitä vauva palstalle.

Vierailija
773/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini on varmaan joku pahasti maito -addiktoitunut laktoosi intolerantikko tai joku keliaakkinen masokisti joka syö pitkon pullaa rankaistakseen itseään, koska se piereskely mitä sieltä kuuluu ei ole enää normaalia.

Talo on upouusi, ja mitään ääni ei kuulu paitsi piereskely. Koskaan mitään pieniä putkahduksia ei kuulu, ne äänet mitä yläkerrasta kuuluvat ovat sellaisia että mulla melkein heiluu kattolamput jo siinä tärinässä. 

Ekat kerrat ajattelin että se on oikeasti joku tismalleen piereskelyltä kuulostava tuoli joka narisee, mutta koska piereskely jatkuu myös rappukäytävässä, niin en usko että tuolia otettaisiin matkaan roskia vietäessä. Ja tämä siis ei ole mitään kerran päivässä tyyppistä, vaan aivan jatkuvaa. Alan olla siinä pisteessä että kun itse pieraisen en reagoi enää ääneen koska kuuntelen sitä ahteritrumpettia päivät pitkät. 

Ainoa teoria johon olen tosissani päässyt on se, että naapuri istuu lattialla (tai esim. lattian tasolla säkkituolilla) ja siksi se kuuluu minulle alapuolelle niin hyvin. Toki outoa että se kuuluu myös öisin, mutta kai sillä on joku patja lattialla tai äänenvahvistin ahterissa. 

Pieruterroristi! Otan osaa *itkunauruhymiö*. 

Vierailija
774/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa soi joka aamu herätyskello 6.3o ja kaksi minuuttia siitä kuuluu vessasta huutoyrjöäminen. Joka ikinen aamu. Eikä illalla koskaan mitään juomiseen viittaavia ääniä.

Sillä on astma, eikä lääkitys ole kohdallaan. 

Vierailija
775/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin ihmisiä yököttää hammastahna. Minullakin yökötti Pepsodent, mutta Golgate ei yökötä. 

Vierailija
776/3685 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ibs, itselläni on ja ilmantuotto on jotain aivan jäätävää. Varsinkin kun suolisto tulehtuu pahemmin ja alkaa erittämään tulehdusnestettä jolloin on aina pakko mennä vessaan laskemaan ilmaa. Äänet ovat tässä aivan omaa luokkaansa. En uskalla edes ajatella miten kyllästyneitä omat naapurini ovat tähän pieru show:hun. 🙈

Vierailija
777/3685 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri töistä tultuaan alkaa huutaa tuuletuskanavaan HÖÖ HÖÖ HÖÖ. Ja on yliopistolla huippuvirassa.

Vierailija
778/3685 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖTÄ

Vierailija
779/3685 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapuri töistä tultuaan alkaa huutaa tuuletuskanavaan HÖÖ HÖÖ HÖÖ. Ja on yliopistolla huippuvirassa.

Tuo käytös johtunee ihan tuosta työpaikasta.

Vierailija
780/3685 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini varmistelee ulko oveaan monet kerrat, ei siinä varmistan itsekin, mutta hän tekee sitä myös sisällä ollessaan ilman että on poistunut ulos. Aluksi ihmettelin ääntä mistä se tulee, kun varmistelee myös yöllä.

Varmaan minä. Minun kotiin on kerran murtauduttu (entisessä kodissa) ja minä kokeilen siksi välillä ovea, että onhan se varmasti lukossa. Etenkin ennen nukkumaanmenoa on pakko kokeilla tai en voi nukahtaa.