Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Paskovat meidän pihalle ja syövät puutarhasta kaiken mitä ei ole aidoituksella suojattu.
Syrjässä asutaan, joten ne naapurit on kauriita. Susiakin on, saisivat syödä kauriskantaa harvemmaksi.
Tässä talossa tuntuu kummittelevan kun on hissi ja naapurin kaikki kansalaiset kauniita ja näin. Ikärasismi on suotavaa jos joutuu uusimaan sopimuksen tai pilvipäissääin vaihtaa fengshui. Haastavin homma on kun tutustuu naapuriin ja kun olen dementikko niin ei enää pysty menee rappusia vaan pitää aloittaa Kauppasota eli tilata.temusta ja kuunnella kun 20kuution pikkuboxi on kuin läjämäki mafis. Jos käy tupakalla pihalla kun hyvä tapa käydä kuten äsken kävin 2 kertaa niin piti käydä kaupassa niin onneks saman kerroksen naapuri tervehti toivoton hyvää lenkkiä kun sillä oli tupakka suussa , tulispa kesä niin vois nyt tässä 20 kuution kopissa olla rauhassa
Sinä olet vain kivaa seuraa
Samassa talossa asuu yh-äiti poikansa kanssa. Meidän lapset ovat hyviä kavereita ja tunnen äidinkin keskivertonaapuria paremmin.
Olen jo aiemmin kiinnittänyt huomiota, että poika mainitsee tosi usein, lähes päivittäin, että äiti on kaupassa. Ja on siellä aina pitkään, tunteja. Olen kummastellut mielessäni, että miten äiti voi joka päivä olla kauppareissulla useamman tunnin.
Hiljattain poikani oli yökylässä siellä. Hän hiippaili puolenyön jälkeen kotiin, heille oli tullut kaverin kanssa riitaa eikä saanut nukuttua kuulemma. Selvisi, että kaverin äiti ei ollut kotona ollenkaan ja lapset olivat keskenään siellä! Olin tosi vihainen ja hämmentynyt. Seuraavana päivänä naapurin poika kertoi, että äiti oli tullut viideltä aamulla kotiin!
Tämä naapurin rouva on maailman tavallisimman näköinen keski-ikäinen nainen, siis semmoinen pyöreät posket, caprit, muumitunika, silmälasit, ei käy kampaajalla... enkä koskaan ole kuullut hänen puhuvan mistään viihteellä käymisestä tms. Ystävällinen, hyvin tavallinen tyyppi. Mun on todella vaikea uskoa, että kävisi jossain yökerhoissa bailaamassa puhumattakaan siitä, että käyttäisi jotakin. Tai että harjoittaisi maailman vanhinta ammsttia. Nämähän tässä nyt ekana tuli mieleen, kun asiaa olen miettinyt. Missä ihmeessä naapuri luuhaa tunteja iltaisin ja jopa yön yli, kun hänen pitäisi olla kotona?!
Käyttää jotain, mutta ei halua tehdä sitä kotona. Mun ex käytti ja se oli just tuollainen, omilla reissuillaan hankkimassa tai käyttämässä kamaa. Narkkareita on niin monenlaisis eivätkä kaikki todellakaan "näytä" narkkareilta.
Olen asunut 4vuotta Elän räppielämää