Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
3401/3685 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te edelleen odotatte et kaikki muut on vastuussa teidän yliherkkyyksistä kerrostalo asuessa?

Kaupasta saa äänieristeitä ja korvatulppia, mä asu kahden piripääm välissä, makso suurinpiirtein satasen hoitaa mun oma ongelma, nyt saavat meuhkata ja mä nukkua.

Ihan uskomattoman introspektio kyvytöntä taas.

Vierailija
3402/3685 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yläkerran naapurilla on nyt joku uusi trooppinen lintu lemmikkinä. Se puhuu sen kanssa imitoiden parhaansa mukaan lintujen kieltä. Onneksi molemmat epelit kuitenkin aina nukkuvat yöllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/3685 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini rouskuttaa pitkin yötä jotakin rapisevaa ruokaa. Ensin luulin että rouskuttaja on marsu tai talossa on hiiriä piilossa, mutta rouskuttaja onkin naapurin noin kolmekymppinen yh-äiti. Kuuluu ihan selvästi, kun käy kaapilla rapistelemassa ja sitten perään kummallista rappausta ja sittenpä alkaa rouskutus joka kestää 10-20 min. Ja sama toistuu uudelleen useita kertoja yössä! Tätä on jatkunut joka ikinen yö niin kauan kuin muistan. Lisäksi pieree kovaäänisesti. Muuten ihan normaalin oloinen nainen. Ihmettelen vaan, miksei se voi rouskuttaa vaikka illalla ennen hiljaisuutta ja onko siellä kaapilla käytävä rouskuttamassa niin monta kertaa yössä.

Miten voit kuulla jonkun syömiset? En usko tuota asiaa.

Vierailija
3404/3685 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää 😂 joo, ei voi olla normaalia rouskuttaa yhtään mitään hiljaisuuden jälkeen, suorastaan tavatonta, tuskin kukaan muu kuin naapurisi tekee niin :D :D

Lääkkeet (sinulle) 😂

Vierailija
3405/3685 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Vain ruoka tuoksuu.

Täydellinen naapuri

Vierailija
3406/3685 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntä k*rpänsä sisään postiluukusta. On siinäkin kosiomies!

Vierailija
3407/3685 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen herra naapurista kaivaa nenäänsä tilanteessa kuin tilanteessa. Pihalta näkee, kun hän katselee ikkunasta ulos suoraan ikkunan vieressä ja kaivaa nenää, sitten ilmeisesti pingauttaa räkäsaaliin johonkin sormilla neppaamalla. Kaivaa nenää myös rappukäytävässä ja autoa startatessaan. Hän tekee sen niin antaumuksella, että väkisinkin hieman huvittaa. Inhimillistä mutta hygienia..

Vierailija
3408/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen herra naapurista kaivaa nenäänsä tilanteessa kuin tilanteessa. Pihalta näkee, kun hän katselee ikkunasta ulos suoraan ikkunan vieressä ja kaivaa nenää, sitten ilmeisesti pingauttaa räkäsaaliin johonkin sormilla neppaamalla. Kaivaa nenää myös rappukäytävässä ja autoa startatessaan. Hän tekee sen niin antaumuksella, että väkisinkin hieman huvittaa. Inhimillistä mutta hygienia..

Mun mieheni. Suuttuu kun otan asian puheeksi.

On kai aiheuttanut tuolla jatkuvalla kaivamisella ärtyneiden ja kutiavien limakalvojen kierteen.

Tekee sitä myös ruokapöydässä, vuoteessa jne.

Pidän hyvin epäkunnioittavana.

Vierailija
3409/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa naapureitani. Minun puolestani saavat elää ihan omaa elämäänsä. Yleensäkään en ole utelias.

Vierailija
3410/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko oudointa, mutta osa naapureista kuvittelee, että muut maksavat vastikeissaan perheiden aiheuttamat haitat ja tuhot.

Vierailija
3411/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin kerrostaloasukas- nimittäin minä- tykkää laulaa karaokea tuben karaokevideoiden tahdissa. Kaljoissani joskus lujempaa.Tiedä sitten oonko häirikkö, eivt ole valittaneet. Yleensä yritän pitää volyymit alhaalla (hevibiisejä laulaessa vaikeaa)

Vierailija
3412/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräskin kerrostaloasukas- nimittäin minä- tykkää laulaa karaokea tuben karaokevideoiden tahdissa. Kaljoissani joskus lujempaa.Tiedä sitten oonko häirikkö, eivt ole valittaneet. Yleensä yritän pitää volyymit alhaalla (hevibiisejä laulaessa vaikeaa)

Minä ja pappa tykätään tanssia polokkaa. Onneksi on rivari eikä kukaan häiriinny. Kiperää polkkaa ei moni enää osaa.

Vierailija
3413/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkijärven ne naapurit vei, mutta jäihän sentään polkka!

Vierailija
3414/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin perheenäiti tykkää kuivata pyykkinsä ulkona. Ja mikäpä ettei, mutta hieman oudoksi sen tekee että hän tuntuu unohtavan ne sinne aina, vuodesta toiseen. Ne samat pyykit ovat siis lähes aina ulkona 3-7 päivää, säästä riippumatta. Jos tulee sade, ne on siellä. Jos myrsky, ne on pitkin pihaa. Ymmärrän kyllä että joskus voi unohtua mutta joka kerta... välillä mietin pestäänkö ne viikon kaatosateessa olleet ja lopuksi nurmikolle lentäneet vaatteet ja pehmolelut uudestaan vai ei, mutta en ole niin tarkasti jaksanut katsoa.

Vierailija
3415/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin perheenäiti tykkää kuivata pyykkinsä ulkona. Ja mikäpä ettei, mutta hieman oudoksi sen tekee että hän tuntuu unohtavan ne sinne aina, vuodesta toiseen. Ne samat pyykit ovat siis lähes aina ulkona 3-7 päivää, säästä riippumatta. Jos tulee sade, ne on siellä. Jos myrsky, ne on pitkin pihaa. Ymmärrän kyllä että joskus voi unohtua mutta joka kerta... välillä mietin pestäänkö ne viikon kaatosateessa olleet ja lopuksi nurmikolle lentäneet vaatteet ja pehmolelut uudestaan vai ei, mutta en ole niin tarkasti jaksanut katsoa.

Täällä samanlainen naapuri. Viime kesänä oli lakanat monta viikkoa ulkona kuivumassa.

Vierailija
3416/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pk-seudulta. Ostivat kalliimmanpuoleisen talon naapuristamme kesäasunnoksi pari vuotta sitten, ovat käyneet peräti viitisen kertaa. Edes verhoja ikkunoissa. Vaikka sanoivat alussa että aikovat tulla joka toinen viikonloppu.

Vierailija
3417/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pk-seudulta. Ostivat kalliimmanpuoleisen talon naapuristamme kesäasunnoksi pari vuotta sitten, ovat käyneet peräti viitisen kertaa. Edes verhoja ikkunoissa. Vaikka sanoivat alussa että aikovat tulla joka toinen viikonloppu.

Hommaa kiikarit, niin näet paremmin, mitä naapurissa tapahtuu tai ei tapahdu. Vaihtoehtoisesti voisit hommata oman elämän.

Vierailija
3418/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa yhtiövastikkeita miten sattuu. Katsoin tilinpäätöstä ja yhtään vastiketta ei ole maksanut niin kuin olisi pitänyt. Kyllä, kaikille on lähetetty selkeät maksulaput ja siinä päivämäärät.

Vierailija
3419/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Jospa kävivät kuutisen kartaa?

Pientä tarkkuutta hei!

Vierailija
3420/3685 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päiväinen huonekalujen siirtäminen! Asumme luhtitalossa ja yläkerran naapuri siirtää ja jyrrää lattiaa vasten huonekaluja tms. JOKA IKINEN PÄIVÄ. Jos menen aamuvuoroon olen hereillä jo klo 5-6 välillä ja usein kuuluu tuota jyrinää yläkerrasta ensimmäisen kerran jo silloin. Olen miettinyt loputtomasti, että mitä ihmettä siellä yläkerrassa tapahtuu. Asunnossa asuu äiti leikki-ikäisen poikansa kanssa.  Toteamme nykyisin tyttäreni kanssa siirtelyn alkaessa, että "jaha, yläkerrassa vaihdetaan taas järjestystä".