Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat niin hiljaisia, että luulisi, ettei tässä kerrostalossa asu muita meidän lisäksi.
Meillä sama juttu. Mitä nyt joskus kuulen kuinka seinänaapuri pesee pyykkiä. Mutta ihan olen saanut hämmästellä, miten hiljaista täällä on.
Minä kuulen myös pesukoneen ääniä ja muuten on enimmäkseen hiljaista. Siinä alkaa epäillä että omat "AI HE*VETTI" huudot kun lyö varpaansa säikäyttävät koko talon. Tai että kaikki kiihkeät keskustelut (=riidat) miehen kanssa raikuvat koko talossa ja kaikki kuuntelevat meitä. Tai kissan öisin vetämät hulluusrallit vinkuvan myyrälelun kanssa pitävät naapurit hereillä.
Voiko olla, etteivät muut kuule meitä? Vai onko ne vaan niin hiljaisia?
Meillä oli tosi hiljaista ennen kuin kissaperhe muutti yläkertaan. Ilmeisesti heidän kissallaan samanlaiset iltavillit kuin teidän misulla ja sen kyllä kuulee. n. Klo 23.00 alkaa puolentunnin ravaaminen huoneesra toiseen joskus kisu vielä onnisruu pudottelemaan tavaroita pöydiltä.
On vielä tosi nuoren oloinen kissa niin toivon, että ajan kanssa rauhoittuu edes vähän.
Tuo on erittäin pientä emakkosiankiljahduksien rinnalla, joita naapuritalon suvakkimökin kusipää kakarat pitää. aamusta iltamyöhään pihalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naapuri tekee aamuisin niin, että putsaa autonsa lumesta, raaputtaa ikkunat ja kun valmista niin lapsi kömpii sisältä kyytiin. Vie lapsen kouluun joka on n. 600 metrin päässä. Sen jälkeen ajaa auton kotipihalle ja kävelee itse takaisin koulun viereen bussipysäkille, josta lähtee bussilla töihin. Näen tämän toistuvan näytelmän koska olen koiran kanssa aamulenkillä... Siinäpä meille kasvavassa tulevaisuuden reipas veronmaksaja! Lapsi on siis ihan fyysisesti terve ja liikkuu koulun jälkeen sujuvasti pitkin kylää kavereiden kanssa.
Tuohon voi olla ihan järkevä syy. Esim lapsi ei menisi kouluun jos vanhempi ei katso perään että varmasti menee. Sitten hän ei itse ehtisi bussiin, jos kävelisi lapsen kanssa ja sitten takaisin pysäkille. Tai jotain muuta. Ei ne lasten erityisyydet aina näy päällepäin.
Laiskaksi opetettu koululainen. Siinä tapauksessa koulukyyti ihan hyvä, jos matka ei ole turvallinen. Esim. Paljon ajoneuvoilla liikennöity tie.
Eletään niin sanotusti täysillä. Naapurin nelihenkinen perhe kolistelee ja paiskoo aivan kaikkea ja puhuu huutamalla, vaikka toinen olisi vieressä. Ärsyttää etenkin, kun nukutan vauvaa vaunuissa ulkoportailla ja joku tuosta perheestä pelmahtaa aina paikalle kiekaisemaan "MOIKKA MOI!" ja paiskomaan tarpeettoman lujaa joko ulko- tai autonovea tai molempia. Vauva tietysti herää tähän aina. Tätä tapahtuu jatkuvasti myös keskellä arkipäivää, kun näiden luulisi olevan töissä tai koulussa. Olen huomauttanut, että ollessani nukutushommissa minulle voi vain heilauttaa kättä, mutta tähän mennessä pyynnölläni ei ole ollut vaikutusta.
Naapurin mies huutaa ja raivoaa aina rapussa kulkiessaan milloin mistäkin. Viimeksi se oli kelistä kun on niin loskainen. Kirosanat vain lentelivät ja ovet paukkuivat.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies huutaa ja raivoaa aina rapussa kulkiessaan milloin mistäkin. Viimeksi se oli kelistä kun on niin loskainen. Kirosanat vain lentelivät ja ovet paukkuivat.
Meidän talossa on perhe, jolla on ainakin neljä kissaa. Niistä ei ole harmia ollut, mutta kerran kun kissat olivat asunnossa ilman ihmisiä, sieltä kuului melkoista kolinaa ja mouruamista. Kissojen omistaja kertoi, että kissat olivat riehaantuneet keskenään ja pudottaneet kirjahyllyn päällä olleen vuosian sitten kuolleen kissan tuhkauurnan lattialle, johon se hajosi. Siitä nämä kissat olivat villiintyneet.
Alakerrassa asuu ilm pakkoneurootikko, jonka on pakko lonksutella postiluukkua lähtiessään. Eipä se mua häiritse, mutta ko herran naapureita käy sääliksi. Ja tää on vieläå liikkuvainen ihminen.
Alakerran naapurini huutaa joka päivä "aaaa aaaa lalalaa"ja sit jtn ihme raakkumis ääniä..seinänaapurin mies huutaa melkein joka ilta kello 23.30 perkelettä ja saatanata..alimmaisen kerroksen mies kyttää vessan ikkunasta kaikkien liikkeet ja tietää kaikesta kaiken..Onneksi toinen seinänaapuri muutti pois kun riehu asunnossaan muutaman kuukauden..ihana paikka asua
Vierailija kirjoitti:
Aiempi yläkerran naapuri laittoi lapsensa, noin kolme vuotiaan, aina kiukkuitkemään rappuun.
Elän aika hiljaisesti yleensä, niin usein kuulin kun lapsi alkoi kiukuttelemaan. Jos oli esimerkiksi tv päällä en kuullut, mutta hiljaa yksin ollessa kuului, ei häiritsevästi vaan normaalina elämisen äänenä, kun lapsella meni hermo. Sitten usein kuului komentamista ja jos kiukuttelu ei päättenyt, niin hetken päästä tiesi kyllä kaikki, että lasta harmitti. Välillä oli tunninkin siellä rapussa huutamassa ja kuului varmasti kaikkiin asuntoihin, kuin lapsi olisi ollut omassa kodissa. Tajuttoman rasittavaa. Samat naapurit usein myös soittivat teknoa todella kovaa, mutta minulla oli laadukkaammat stereot, niin riitti ihan muutama säkeistö death metallia kovalla ja kun laittoi hiljaiselle oli teknon jyske laantunut normaaliksi.
No kai sentään soitit johonki lastensuojeluun? Tuohan on ihan järkyttävää! Hel^etti irti, mikä näitä ihmisiä riivaa?
Joka päivä rykii niin että kiinaan asti kuuluu, varmaan kuolee kohta koko ukko
Naapuri piti kenneliä pienessä kerrostalokaksiossa ja elikot haisi koko rappukäytävässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisipa täälläkin säestys, että ymmärtäisin minun yläkerran asukkaan yrittävän musisoida tms. Yläkerrasta kantautuu 20-30v miehen hoilotusta. HOILOTUS kuvaa ihan täydellisesti sitä möykkää. Hän huutaa (!) tyylillä "LAAALAAAA LOOOOO LAAAAA", siis hoilotusta jossa muutama eri sävel. Huuto kestää useita minuutteja, oli sitten aamupäivä tai yö. Siis ei edes yritystäkään laulaa, ääni on vain teatraalista huutoa jossa ei ole mitään järkeä. Miksi?
Voisiko joku kertoa minulle, mikä saa ihmisen tekemään tällaista toistuvasti? Itse en nyt vuoden aikana ole sitä keksinyt.
Voisiko kyseessä olla äänenavaus-harjoitus? Siinähän toistetaan muutamaa säveltä. Toki silloin kyllä lauletaan yleensä pieni pätkä jostakin laulusta tai kokonainen laulukin.
Vierailija kirjoitti:
Aiempi yläkerran naapuri laittoi lapsensa, noin kolme vuotiaan, aina kiukkuitkemään rappuun.
Elän aika hiljaisesti yleensä, niin usein kuulin kun lapsi alkoi kiukuttelemaan. Jos oli esimerkiksi tv päällä en kuullut, mutta hiljaa yksin ollessa kuului, ei häiritsevästi vaan normaalina elämisen äänenä, kun lapsella meni hermo. Sitten usein kuului komentamista ja jos kiukuttelu ei päättenyt, niin hetken päästä tiesi kyllä kaikki, että lasta harmitti. Välillä oli tunninkin siellä rapussa huutamassa ja kuului varmasti kaikkiin asuntoihin, kuin lapsi olisi ollut omassa kodissa. Tajuttoman rasittavaa. Samat naapurit usein myös soittivat teknoa todella kovaa, mutta minulla oli laadukkaammat stereot, niin riitti ihan muutama säkeistö death metallia kovalla ja kun laittoi hiljaiselle oli teknon jyske laantunut normaaliksi.
Jos asuisin rapussasi niin ottaisin itkevän lapsen kotiini ja leikittäisin häntä. Katsottaisi lastenohjelmia ja syötäisiin keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin rapussasi niin ottaisin itkevän lapsen kotiini ja leikittäisin häntä. Katsottaisi lastenohjelmia ja syötäisiin keksejä.
Linnareissuhan tuosta tulis samantien .
Pitää kesäöinä juoppojen pubia, kun pyytää olkaa hiljempää, saa vastauksen laita ikkuna kiinni.
Talvisin stumppaa ikkunan alla olevaan kukkalaatikkoon kokoelman tumppeja jotka löyhkää.
Toinen naapuri säilö jätteet ja antoi isokokoisen koiran tehdä kuset ja paskat sisälle, tätä jatkui puolivuotta kunnes kerran hellepäivänä olin menossa kotiini olin oksentaa enkä saanut avainta lukkoon, olin pyörtyä. Välittömästi otin yhteyden huoltomieheen, äkkiä oli poliisia ja lukkoseppää paikalla.
Rouva oli saanut rempatun asunnon puolessa vuodessa asuinkelvottomaksi, koira pissanut keittiönlaatikostot ja se jätevuori, lattiat pilalla.
Uudet asukkaat tutustui huoneistoon mutta hengityssuojat päällä koska haju.
Naapuri siinä asunnossa vaihtuu tiuhaan.
Mun naapuri paiskoo ovea ja kolistelee kepillä rapunkaiteiden väliä.
Sit käynnistää ikkunan alla moottoripyöränsä.
Talkkari taas innostui aamu kello 6 satanut 2 millii lunta, pääsee auraamaan.
Se ääni on hirveetä jyrinää johon herään sydäri nurkan takana, ja vauva parkuu.
Olen se naapuri, josta kuuluu koko ajan outoja kolahduksia. Syy: minulla on rannekanavaoireyhtymä, jonka takia asiat putoilevat käsistä ja kiroilenkin aina perään :D sori naapurit.