Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
2481/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehtimättömyys on merkki totaalisesti sivistymättömästä ihmisestä.

Kun muutin asumaan rivariin ja aamulla olin purkamassa muuttokuormaa sisälle. Veireisestä asunnosta tuli ulos henkilö koiransa kaa. Sanoin, että huomenta. Hän vastasi vain murahtaen. Toinen saman rivarin asukas vastasi, mutta hän olikin sitten jatkuvaan olemassa ja tulossa oveni lähelle, jos hetkenkään olin ulkona. ( helteellä halusin vain istua olusella oven vierustalla, niin alle minuutissa hän oli taas sönkkäämässä jonninjoutavia )

Kyllästyin ja sanoin, että voisitteko mennä pois. Tule sitten, kun pyydetään ja pyytämään en tule koskaan. Kiitti, mulle riitti !!!

Eläkkeellä olevat pakkaavat mennä "toisen tiluksille, ihan noin vain." Ei edes kysytä, saako jutskata

Vierailija
2482/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄN aukominen miesasukkaalle, tämän asioihin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttivat yhtäkkiä Espanjaan eivätkä silti myyneet taloaan.

Ja miksi asia kuuluu sinulle?

Kuuluuhan se, koska ilmoittivat asiasta meille. Ei tiedetty sitä ennen asiasta.

Vierailija
2484/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tervehdi vaikka heiluttasin kättä niin että kainalokarvat näkyy. Suomi on juntteja täynnä.

Ei pidä olla syyttelemässä ketään. Ollut ehkä huonoja kokemuksia ihmisistä useasti. On voinut käydä niin, että on menettänyt luottamuksen ihmisiin ja ei haluu olla ihmisiin omalla ajallaan tekemisissä.

Vierailija
2485/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini tuntuu viettävän kaiken aikansa aivan seinäni vieressä. Olen miettinyt, että kököttääkö se ja ne oikeasti koko päivän siinä seinän vieressä? Puhe kun kuuluu koko päivän siitä samasta pisteestä. Ja kun tyyppi puhuu aivan seinän vieressä, kaikki tietenkin myös kuuluu tänne naapuriin. Ehkä istuu sohvalla koko päivän tms. Olen vaan miettinyt, kun tuntuu puhuvan siinä seinäni vierellä koko päivän ja olevan aina samaan aikaan paikalla kun minäkin, että ei tuo tyyppi kyllä kovin Kiinnostavaa ja vilkasta elämää vietä... Terveisin, kerrostalokyylä! :D

Vierailija
2486/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurina luultavasti (just mun tuurilla) suomen liikkuvin ja aktiivisin eläkeläispariskunta. Ravaavat monta kertaa päivässä jossain+heillä käy todella usein koko hlvetin suku kylässä ja ovi käy jatkuvasti. Itse poistun kotoa 1-2 x päivässä ja silti törmään heihin käytävässä lähes päivittäin kun ovat koko ajan joko tulossa tai menossa. En ymmärrä missä joku voi käydä jatkuvasti monta kertaa päivässä jokaikinen päivä!

Vierailija
2487/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehtimättömyys on merkki totaalisesti sivistymättömästä ihmisestä.

tai ihmispelkoisesta. minä en tervehdi yhtä naapuriani koska hän häiriköi jatkuvasti!

Vierailija
2488/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ilta ja seinänaapurillani kohoaa puheessa entisestään volyymi kaakkoon. Koko päivän leipäläpi käy eikä hän muuta tunnu tekevänkääm kuin istuu sisällä ja puhuu.... kovaäänisesti vähän samaan tyyliin, kun siinä yhdessä pulttibois-sketsissä kaksi nimeltä mainitsematonta hahmoa. Kaikki puhe kuuluu selvästi kahden seinän läpi (välissä yksi huone). Olen linnoittautunut toiselle puolelle taloa, koska toisessa huoneessa ei kestä ilman taustamelua olla. Tämä mies puhuu siis ihan koko ajan. Ihan kuin itselläni olisi keskenkasvuinen kovaääninen teini samassa asunnossa, joka selittää ja selittää.... Todella rasittavaa.

Vierailija
2489/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee musta poliisi ilmotuksia tana...

Vierailija
2490/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on ilta ja seinänaapurillani kohoaa puheessa entisestään volyymi kaakkoon. Koko päivän leipäläpi käy eikä hän muuta tunnu tekevänkääm kuin istuu sisällä ja puhuu.... kovaäänisesti vähän samaan tyyliin, kun siinä yhdessä pulttibois-sketsissä kaksi nimeltä mainitsematonta hahmoa. Kaikki puhe kuuluu selvästi kahden seinän läpi (välissä yksi huone). Olen linnoittautunut toiselle puolelle taloa, koska toisessa huoneessa ei kestä ilman taustamelua olla. Tämä mies puhuu siis ihan koko ajan. Ihan kuin itselläni olisi keskenkasvuinen kovaääninen teini samassa asunnossa, joka selittää ja selittää.... Todella rasittavaa.

Mulla on naapuri, joka puhuu päivittäin kovaan ääneen pitkiä puheluita. Tunnin puhelu on lyhyt ja ennätys taitaa olla 4 tuntia. Se ilmeisesti kännissä saa päähänsä soitella puhelimen yhteystietoja läpi ja selittää elämäänsä. Ja meille kuuluu kaikki asuntoon. Puhelun sisältö on osin sellaista, mikä ei ole vieraiden korville tarkoitettua, mutta eihän tämä tajua että asuu pahviseinöisessä talossa.

Vierailija
2491/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikerrostalossa eräässä asunnossa palaa valot 24/7, siis ihan kokoajan huolimatta kellosta / vuodenajasta ym. Näkyy aina hyvin keittiön ikkunasta kun valo vaan kajastaa naapuritalosta olipa mikä aika tahansa.

Vierailija
2492/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurikerrostalossa eräässä asunnossa palaa valot 24/7, siis ihan kokoajan huolimatta kellosta / vuodenajasta ym. Näkyy aina hyvin keittiön ikkunasta kun valo vaan kajastaa naapuritalosta olipa mikä aika tahansa.

Ehkä asukas makaa sielläkuoleena?

Vierailija
2493/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin joka viikonloppuinen vieras varastaa taloyhtiön sähkötolpista reteesti sähköä häpeilemättä autoonsa ja pitää autopaikoissa autoaan,vaikka autopaikka maksullinen. Muut asukkaat siis maksaa hänenkin sähkönsä...tieto lähtenyt isännöitsijälle...typerää, että tolppiin käy sama avain...

Vierailija
2494/3685 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei oo ehkä mikään hauska outo, mutta eräät naapurit on aivan hulluja pyykkäreitä. He varaavat kuivaushuonetta aivan järjettömiksi ajoiksi, siis esim. aamu 10:stä seuraavaan aamu 10:een. Monta kertaa viikossa! Eivätkä todellakaan ole mikään pikkulapsiperhe tai himourheilijoita, mikä voisi selittää. Parhaimmillaan siellä on sitten levitelty jotain helvetin sukkia ja alkkareita mahdollisimman väljästi huone täyteen, todella usein myös sellaisia juttuja, mitä itse pesen hyvin harvoin, siis tyyliin verhoja yms. Olen monet kerrat miettinyt, että onko nämä jotain mielenterveysongelmaisia joiden koko elämä pyörii pyykkäämisen ympärillä ja ehdoilla vai mistä ihmeestä on kyse. Tuollainen pyykkimäärä on vain mahdoton.

Saanko udella, että mitä sä siellä kuivaushuoneessa teet jonkun muun vuorolla? Käytkö ihan vaan tarkastamassa vai nuuhkitko niitä muiden alkkareita siellä? Oletko jotenkin mt-ongelmainen, vai mistä moinen sairaalloine kiinnostus muiden pyykkeihin? Ja vielä monta kertaa viikossa pitää käydä tarkistamassa mitä muut pyykkää!

Vierailija
2495/3685 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkien säilyttäminen rappukäytävässä oven takana.

Ei kai Suomessa? Maltalla käydessäni huomasin ulko-ovien takana kenkiä, mutta olivat aika lintassa olevia läyskiä. Ei mitään tyylikäitä korkkareita missään.

Vierailija
2496/3685 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta samalaista ihmistä ei ole.

Vierailija
2497/3685 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureilla on yhteinen tie pihoillensa. Toinen kolaa kaikki lumet yhteiseltä tieltä ja toinen millintarkasti vain puolet tiestä. Heillä on myös postilaatikot tien varressa vierekkäin ja niidenkin edestä toinen siistii molemmat ja toinen vain omansa.

Vierailija
2498/3685 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat tuhohyönteiset liikkuvat vain pimeässä. Ne voi hävittää omasta asunnosta, mutta ilmanvaihtokanavien ja patterien läpivientien kautta voi tulla uusia.

Vierailija
2499/3685 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapureilla on yhteinen tie pihoillensa. Toinen kolaa kaikki lumet yhteiseltä tieltä ja toinen millintarkasti vain puolet tiestä. Heillä on myös postilaatikot tien varressa vierekkäin ja niidenkin edestä toinen siistii molemmat ja toinen vain omansa.

Tämä tiivistää koko ihmiselon melko hyvin. 

Vierailija
2500/3685 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä talossa asui perinteinen kerrostalokyylä. Mikään tai ketään ei jäänyt tältä rouvalta huomaamatta, penkoi paperinkeräyslaatikosta lähtien kaikki jotta sai tietää enemmän naapurien asioista. Ihmettelin pitkään miksei kyylä puuttunut rapussa leijailevaan kannabiksen hajuun millään tavalla, vaikka kaikkiin muihin asioihin puuttui liiankin hanakasti. Kerran olin menossa kotiin, kun näin tämän kannabishemmon kyylän oven takana joku pussi kädessä ja meni asuntoon sisälle. Koska kyylä oli yli 60 ja tää hemmo joku parikymppinen niin en keksi muuta syytä kuin kannabiksen vieminen kyylälle:D ei ihme ettei puuttunut tähän asiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi