Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3703)

Vierailija
3701/3703 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelivat koiria myyntiin nämä kun Latvia viro venäjä tuli Suomeen suuremmin . Lähiöissä oli kaaos kun huonekaluja varastivat .  Osa palautettiin sinne mistä tulivat myös romanian romaneja . Veivät varastettua autoa pesukoneita jne . Ei minuuttia kun messinki kattolamppu lähti ja sängyn messingit ruuvattu irti. Puhospuotila Suutarila jengiä Siltamäki. Ne oli arabimaiden taustoista. Huumepiikittäjiä. Myyjiä. Se oli kova juttu kun mentiin eurostoon .  

Vierailija
3702/3703 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa talossa asuu yh-äiti poikansa kanssa. Meidän  lapset ovat hyviä kavereita ja tunnen äidinkin keskivertonaapuria paremmin. 

Olen jo aiemmin kiinnittänyt huomiota, että poika mainitsee tosi usein, lähes päivittäin, että äiti on kaupassa. Ja on siellä aina pitkään, tunteja. Olen kummastellut mielessäni, että miten äiti voi joka päivä olla kauppareissulla useamman tunnin.

Hiljattain poikani oli yökylässä siellä. Hän hiippaili puolenyön jälkeen kotiin, heille oli tullut kaverin kanssa riitaa eikä saanut nukuttua kuulemma. Selvisi, että kaverin äiti ei ollut kotona ollenkaan ja lapset olivat keskenään siellä! Olin tosi vihainen ja hämmentynyt. Seuraavana päivänä naapurin poika kertoi, että äiti oli tullut viideltä aamulla kotiin! 

Tämä naapurin rouva on maailman tavallisimman näköinen keski-ikäinen nainen, siis semmoinen pyöreät posket, caprit, muumitunika, silmälasit, ei käy kampaajalla..

Eikö tuu mieleen, että jos tekee vuorotyötä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/3703 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ukkoo kyttää jatkuvasti pihalla ja kauhee uteleminen heti kun yrittää kotiin päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme