Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväehdokas kävi panemassa toista naista?!

Vierailija
21.02.2018 |

Aika sekavat fiilikset.. Sain yhteisten kavereiden kautta tietää että eräs mies joka on ollut tosi kiinnostunut musta, on käynyt panemassa erästä toista naista. Hämmentävintä tässä on se, että mies ei halua harrastaa seksiä vielä mun kanssa vaikka ollaan tapailtu jo muutama viikko mutta muuten haluaa viettää paljon aikaa yhdessä ja tutustua.

Kysyin mieheltä asiasta ja hän myönsi että teki niin paljon mieli tyhjentää kassit kun meillä ei ole ollut vielä seksiä ja anelee nyt antamaan anteeksi. Hänen mielestään hän halusi odottaa meidän seksiä pidempään jotta se olisi spesiaalia.. mutta olen tosi loukkaantunut enkä tiedä voinko antaa anteeksi. Mitä te tekisitte?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä aina korosteta että tapailu ei ole seurustelua ja (ainakin naispuolisilla) on oikeus naida muidenkin kanssa?

Jos on sitä mieltä, että tapailuvaiheessa saa paneskella muiden(kin) kanssa, niin ei ehkä kannata odotuttaa seksiä sen varsinaisen tapailukumppaninsa kanssa vedoten siihen, että haluaa sen olevan jotain spesiaalia. Jotenkin kun tuosta saa vähän sellaisen mielikuvan, että toinen pitäisi juuri sitä tapailusuhdettaan niin spesiaalina että haluaisi oikeasti panostaa juuri siihen suhteeseen.

Vierailija
42/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli vasta ehdokas. 

Mies käytti toista naista runkkausvälineenä, mikä ei mun mielestä kerro hänestä hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää panna vaimoa, koska se ei anna persettä, joten yleensä käyn panemassa hänen ystäviensä kanssa meidän sängyssä, kun vaimo hoitaa lapsia. Yksinkertaista. Kaikki on tyytyväisiä. Nainen voi runkata vapaasti

Vierailija
44/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta kommentoijalta taisi jäädä se pointti huomaamatta, että mies ei halunnut seksiä ap:n kanssa vaikka ap olisi halunnut. Tässäpä on kunnon peluri mieheksi. Jos hänen kanssaan jatkat, tulet voimaan henkisesti huonosti koko sen ajan. Ja se saattaa olla myös hänen tarkoituksensa. Jäi aika helposti "kiinni" teostaan eli varmaan halusikin sinun tietävän että oli käynyt panemassa toista, mutta sinulle ei antanut vielä muka "romantiikan vuoksi".

Miksi ap ei sitten ole tehnyt aloitetta seksiin? Se on miehen tehtävä? Naistenlehtien sääntö, ettei pidä olla liian helppo? Ei aikuisten parisuhteisiin enää kuulu Neitsyt Maria leikit.

Missä kohdassa ap sanoi, että hän ei ole tehnyt aloitetta seksiin? Minä ymmärsin aloituksen niin, että ap olisi ollut valmis harrastamaan seksiä, mutta mies on kieltäytynyt vedoten siihen, että haluaa sen olevan spesiaalia.

Vierailija
45/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki itellä kirjottamaton sääntö on, että jos alku on tosi epävarmaa jonkun kans, nii pari ekaa viikkoo voi katsella vielä muita, mutta EI panna. Tai ehkä sillon ihan ekalla viikolla voi, jolloin ehkä vasta kirjotellaan jossain tinderissä, eikä vielä edes tunne toista.

Parissa viikossa jo tutustuu toiseen aika hyvin ja monet tässä vaiheessa vähintään laittaa pois näkyvistä deittisaittien tilinsä, ja muut deittailut jää. Jotkut on muuttanu parin viikon jälkeen jopa yhteen!

Jos alku on tosi tosi epävarmaa, niin toi muiden katselu voi kestää pidempään.

Ap sanoit että mies on halunnut nähdä sua usein jo muutaman viikon ajan. Ootte selkeesti siinä vaiheessa ettei toisia katsella enää. Eri asia jos näkisitte kerran viikossa "katsellaan" asenteella.

Miehellä ei oo ollu ns. lupaa panna enää ketään tässä vaiheessa. Jos niin haluaa tehdä, niin paree esittää etäistä ja epävarmempaa suhteesta, jolloin tollanen olis ees jotenki hyväksyttävämpää.

Ethän sä nyt saakeli mee paneen toista, jos pidät toisen kanssa oloa spesiaalina?? Mulle ainaki tulis olo että en oo enää spesiaali. Mee vaan säkin paneen jotain toista niin katotaan muten miehen suu menee, ja jätä se.

Vierailija
46/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun ap pitää käydä myös sekstaaamassa muiden miesten kanssa. Kysyttäessä sanot selitykseksi, että olet niin ihastunut tähän spesiaalimieheen, ettet halunnut liata suhdetta liian varhaisella seksillä. Saat nähdä, onko mies tasa-arvoinen ja reilu vai sovinisti, jonka mielestä vain miehellä on sellainen ooikeus Itseasiasaa sun ei edes ole pakko panna muita ellet halua, kunhan sanot tehneesi niin

Vierailija
47/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuosta voi suuttua, koska tapailette vasta. En tosin jatkaisi suhdetta, koska mies ei selkeästi halua sinua. Minulle seksi on tärkeää ja olin suhteessa pitkään miehen kanssa, joka ei halunnut. Se on erittäin turmiollista itsetunnolle ja aiheuttaa erittäin paljon hylkäämiskokemuksia, jotka tuntuvat erityisen pahalta. Hylkääminen tunnetaan aivoissa samassa paikassa kuin kipu ja tutkimuksissa onkin todettu, että tämän vuoksi hylkääminen ja torjunta aiheuttaa myös kipua. Ei kiitos enää ikinä

Vierailija
48/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon ja heti. Älä jää mokomaa älykääpiötä suremaan.

Vierailija
49/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mie taidan antaa kenkää tuolle miehelle. Ei se mun mielestä ole enää spesiaalia jos toinen on tyhjentänyt pussinsa muualla ja mun olisi pitänyt kiltisti odottaa jalat ristissä. Kyllä mulla muitakin ehdokkaita on! Kiitos vastauksista!

Ap

Vierailija
50/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta kommentoijalta taisi jäädä se pointti huomaamatta, että mies ei halunnut seksiä ap:n kanssa vaikka ap olisi halunnut. Tässäpä on kunnon peluri mieheksi. Jos hänen kanssaan jatkat, tulet voimaan henkisesti huonosti koko sen ajan. Ja se saattaa olla myös hänen tarkoituksensa. Jäi aika helposti "kiinni" teostaan eli varmaan halusikin sinun tietävän että oli käynyt panemassa toista, mutta sinulle ei antanut vielä muka "romantiikan vuoksi".

Tässä on pointti.

Kyseessä on luultavasti mies, joka on itsekäs ja kaksinaismoralistinen ja taipuvainen käyttämään seksiä hallinnan välineenä. Tämä sama tyyppi luultavasti pidemmällä suhteessa mykkäkouluilee ja valehtelee. Eli manipuloi puolisoaan. On hyvin mustasukkainen puolisosta ja kokee omistavansa hänet kuin esineen ja esineellistää ihan omin sanonkin sitä toista näistä pelkäksi tyhjennysalustaksi. On ihan tutkittu, että parisuhdeväkivaltainen mies myös usein pihtaa. Se on osa alistamista. Puoliso saa lämpöä vain, kun käyttäytyy hallitusti ja hyökkäystä kun ei käyttäydy.

Ap sun pidä nyt ensin heivata se mies. Sitten miettiä, että mikä hänessä veti sua puoleensa ja että onko sulla esim piileviä taipumuksia läheisriippuvuuteen. Tollaset k-päät haistavat jo kaukaa ne ihmiset, joita pystyvät alistamaan ja ennenkuin parannat itsetuntoasi houkuttele sellaisia etkä kunnon miehiä.

Vierailija
51/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tapailleet siinä mielessä, että molemmat haluavat ottaa selvää voisko teistä tulla jotain vakavempaa, niin kyllähän tuo ei olis mun mielestä ok.

Vierailija
52/52 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh taas teksti muuttui kännykässä. Tarkoitin että

"Puoliso saa lämpöä vain, kun käyttäytyy halutusti ja hylkäystä kun ei käyttäydy."