Elämä ja varsinkin ihmissuhteet on vaikeita..
Ois niin paljon helpompaa olla tunteeton paska ja vaan käyttää muita hyväkseen niin ei itse sais siipeensä näin kovasti. Miksi pitääkin mennä kiintymään ihmisiin, joiden kanssa ei kuitenkaan voi jakaa elämäänsä? Tosi paska fiilis, itkettää, kiva kun sain kertoa tästä edes teille..
Kommentit (5)
Tässä on kyllä positiiviset ajatukset aika vähissä. Mutta kai se vaan täytyy uskoa että elämä jatkuu kuitenkin. On vaan niin vaikeeta kun ei voi ajatella mitään muuta tai keskittyä mihinkään asiaan.
ihastuin yhteen henkilöön, jolta ei sitten vastakaikua herunut. Parastahan tässä on tietysti se, että näen häntä edelleen viikottain, eli ei ehkä ole tuo unohtaminen ihan niin helppoa :(
Mä olisin kyllä ollut tyytyväinen vaikka vaan kaveruuteen, vaikka se taas olis varmaan vaan vaikeuttanu unohtamista, kuten sanoit. mutta tätä menetystä vaikea kestää (joo, tiedän et on epätoivoisen kuulosta). Tyhmintä tässä on se, että meillä molemmilla olis ollu tunteita enemmäkin kuin vaan kaveruuteen mutta järjen ääni vaikutti enemmän kuin tunteet..
Ja ennen kuin joku kysyy niin ei ollut kyse sivusuhteesta kummankaan osalta.
On se vaan ihmeellistä että jo pelkästään tänne kirjottaminen auttaa. Vaikka jo pelkkä viestin kirjottaminen saa kyyneleet taas virtaamaan, tuntuu hyvältä että voi kertoa jollekin ja joku vielä viitsii vastata näihin. On mulla toki ystäviäkin, mutta kun ei ihan aina viitsis kaataa kaikkia ongelmiaan niiden niskaan.
Ennen mä ihmettelin että miten joku viitsii kirjotella tänne omia ongelmiaan, mutta en enää.
Kiitos!
mut nyt elämää rupee taas voittamaan ja itkut itketty....tutustuin pääsiäisen alla aivan loistavaan ihmiseen, joten pyyhi kyyneleet ja pistä hymy korviin, kyllää se onni sinunkin luo pysähtyy =)
Piristystä päivään !!