Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kolmekymppinen nainen värjää hiuksensa rajulla shokkivärillä? (ei haukkumista)

Vierailija
20.02.2018 |

Heti alkuun sanon, etten hauku enkä edes arvostele. Jokainen toki saa laittaa hiuksensa yms. miten tahtoo, ja se on hienoa! Olen vain vilpittömän utelias, haluan ymmärtää.

Näin entisen opiskelukaverini pari vuotta sitten, ja silloin hänellä oli vielä normaalin väriset hiukset. Hän on kolmekymppinen. Opiskeluaikoina hänellä oli jotain mt-ongelmia, mutta kelläpä nyt ei jossain vaiheessa olisi.

Ihmettelin tosi paljon nähdessäni hänellä huomiotaherättävällä shokkivärillä värjätyt hiukset. Ajattelin ensin, että se oli kokeilu ja että hän katuu sitä, mutta googletin hänet ja löysin kuvia parin vuoden ajalta, joissa kaikissa hänellä on sama väri hiuksissa. Hän tekee sen siis tahallaan. Hänen pukeutumisensakin on muuttunut tosi huomiotaherättäväksi, vaikka vähän sen tyylinen ollutkin aina.

Olen itse hillitty tyyliltäni enkä voi ymmärtää, miksi kukaan enää tässä iässä, reilusti yli 30 v, vapaaehtoisesti haluaa tehdä noin. Onko se huomionhakua? Halua rikkoa perinteisiä käsityksiä? Halua varmistaa että tulee nähdyksi ja kuulluksi? Vai voisiko se olla vain sitä että tykkää oikeasti sellaisesta estetiikasta ja erikoista olisi tässä vaihtoehdossa se, ettei välitä yhtään mitä muut (kuten minä) ajattelevat? Itse välitän muiden mielipiteistä enkä pukeudu yms.hyvin erikoisesti. Tykkään esim. prinsessaunelmatyllimekoista, siitä estetiikasta, mutten pukeutuisi sellaiseen.

Osaisiko joku kolmekymppinen shokkivärjätty valaista?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät erilaisista asioista. Juoppomiehillekin on kysyntää.

Minua shokkivärit eivät häiritse, vaikka en itse käyttäisi niitä.

N

Vierailija
42/43 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halua kiusata ja arvostella, mutta jokainen lause aloituksessa huokuu arvostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ap on viimeisen kolmen vuoden aikana löytänyt itsestään rohkeutta kokeilla  haaveilemaansa tyllihametyyliä. Kerran me täällä eletään, eikö olisi aika ankeaa jättää niinkin triviaalit asiat kuin hiustenväri tai joku vaatekappale pitämättä sen takia, että pelkää mitä muut ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän