Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksuaalinen hyväksikäyttö, jos käy näin?

Vierailija
20.02.2018 |

Eli olin tapahtumahetkellä juuri ja juuri 16-vuotias. (täytin samana päivänä 16v) Vanhempi mies juhli tällöin naapuritalossa omia synttäreitään, täytti 30 vuotta. Juttelimme siinä pensasaidan läpi yhtä sun toista ja mies vaikutti mukavalta. Puhui mukavia, että kuinka näin viehättävä tyttö on ajautunut lasten juhliin yms.

Jossain vaiheessa siirryin naapurin pihan puolelle ja tämä mies veti minut pihalla olevaan telttaan. Ensin meillä oli hauskaa. Pelasimme korttia ja monopolia (tässä vaiheessa joku naispuolisista kavereistaan siirtyi mukaan peliin) kun tämä mies meni käymään vessassa niin nainen varoitteli minua että älä lähde tuon mukaan äläkä anna yrittää mitään mitä et halua.

Mies oli kuitenkin antanut minulle aiemmin jonkin pillerin ja aloin mennä tajuttomaksi. Lopusta muistan vaan sen, että yritin työntää miestä pois eikä siitä mitään tullut. Muistan hämärästi että mies sanoi "turpa kiinni nyt niin mitään ei satu"

Mihin voi enää ilmoittaa? Tai siis tästä on jo aikaa, mutta mistä saisin vertaistukea? Olen huono puhumaan puhelimessa eli mieluiten puhuisin "livenä" ihan oikealle ihmiselle kasvotusten mutta minulla ei ole paljoa rahaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosuhripäivystys auttaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla