Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravinnon puute?

Vierailija
20.02.2018 |

En ilmeisesti osaa syödä edullisesti riittävän terveellisesti. Kun aloin vuoden alussa säästökuurin, olen laihtunut normaalipainon alarajoille, minulla on tummat silmänaluset, vaikka nukun riittävästi. Olen myös hermostunut ja tänään huomasin kokatessa, että käteni vapisivat.
Olen pyrkinyt syömään riittävästi ja valitsemaan hyvää ravintoa, en siis mitään mättöä. En ole myöskään pitänyt itseäni nälässä, vaikka olen vähentänyt turhia välipaloja.

Osaisiko joku heittää arvauksia, mistä olisi kyse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki päivän syömisestä

Vierailija
2/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä syöt niin voi yrittää arvata. Näillä pohjatiedoilla on vähän vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa sun päivän syömiset cronometeriin.

Se näyttää, että saatko sun painolle ja pituudelle tarpeeksi vitamiineja, kaliumia, aminohappoja jne.

Vierailija
4/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä syöt niin voi yrittää arvata. Näillä pohjatiedoilla on vähän vaikeaa.

Aamulla kaurapuuroa ja pari hedelmää. Välipalaksi pari hedelmää. Iltapäivällä kikhernepunajuuripihvejä täysjyväriiisn kanssa. Monesti syön kyllä lounasaikaan enemmän, esim. keittoa. Illalla täysjyväruisleipää, jonka päällä on juustoa.

Kasvisruokia syön enimmäkseen. Ehkä kerran pari viikossa lihaa. Silloin tulee syötyä parina päivänä monesti ja aika paljon, kun ostan, mitä kaupasta alennettuna saa. Yksin elävälle riittä usealle kerralle monet lihapakkaukset.

Vierailija
5/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla etsisin netistä tietoa (esim. Fineli) saatko tarpeeksi rautaa, kaliumia, sinkkiä ja proteiiniä.

-3

Vierailija
6/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja b-12 vitamiinia.

-3

Vierailija
7/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla tiedoilla etsisin netistä tietoa (esim. Fineli) saatko tarpeeksi rautaa, kaliumia, sinkkiä ja proteiiniä.

-3

Laitoin jo tuosta cronometerista (se on ilmainen), mutta tässä linkki siihen, aika sairaan monimutkaista yrittää itse laskea finelin kanssa kaikki tarpeellinen, esim. aminohapotkin lasketaan erikseen.

https://cronometer.com

Vierailija
8/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-3

Laitoin jo tuosta cronometerista (se on ilmainen), mutta tässä linkki siihen, aika sairaan monimutkaista yrittää itse laskea finelin kanssa kaikki tarpeellinen, esim. aminohapotkin lasketaan erikseen.

Hei, kiitokset tuosta. Pitää joku päivä tutkia tarkemmin.

Vierailija
9/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-3

Ei ole mulle tuttu tuollainen, pitääpä tutustua. On kyllä aika tylsää laskea itse mutta tuleepahan matikkataidot pidettyä hengissä :)

-3

Vierailija
10/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka muut pihistelijät syötte terveellisesti ja riittävästi?

Vierailija
11/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä