Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan upeita nämä Jenni Vartiaisen loma-postaukset Instaan, eri luokkaa kuin muiden!

Vierailija
20.02.2018 |

Olen alkanut arvostaa Jenniä koko ajan enemmän kun vertaa muihin julkkiksiin. Oikein odotan hänen lomakuvia ja klippejä, kuten tässäkin kun Meksikossa veneretkellä pääsee silittämään leikkivää valaanpoikasta! Sami on huippukuvaaja, hänen Instassa on vielä pitempi pätkä valaiden tanssista. Ihanaa! En tosiaankaan enää jaksa innostua Abreun ja Jannan biksupönötyksistä tämän jälkeen.
Juu haukkukaa vaan mutta mä oon silti ihan fiiliksissä!

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ooh-nain-Jenni-Vartiainen-leikki-aiti-ja-…

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Jennillä on vihdoinkin oikea MIES. Ei mikään pettäjä-puutarhatonttu kuten Immonen tai lapsellinen hiplailija Kaskinen. Sami ja Jenni taitaa olla samalla aaltopituudella. Hieno oli se kylpyammekuvakin Samin kämpiltä Nykistä.

Vierailija
22/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoppas sellainen dokkari kuin racing extinction. Vaikka mä Jennin tunnenkin lukioajoilta, niin en mä silti seuraa kenenkään instaa. Valaita näkee myös Nat Geolta tai sit Animal Planetilla on semmonen sarja kuin Whale Wars.

Vähän realismia kehiin.

En ymmärtänyt nyt yhtään mitä sinä yritit sanoa??

Mitä et ymmärtänyt?

Selität muka tuntevasi Jennin lukiosta ja sitten luettelet tv-ohjelmia joissa näkyy valaita. Ja sitten syyttelet epärealistiseksi jos pääsee veneretkellä lähelle valaita jotka seuraavat leikkien venettä. Mitä sinä tällä kaikella haluat sanoa?

Haluan, että tutustut sellaiseen sarjaan kuin Whale Wars. Ja kyllä mä Jennin tunnen, kun mun kaveri seurusteli sen kanssa 90-luvulla. Sillä nyt ei kuitenkaan ole mitään merkitystä nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että Jennillä on vihdoinkin oikea MIES. Ei mikään pettäjä-puutarhatonttu kuten Immonen tai lapsellinen hiplailija Kaskinen. Sami ja Jenni taitaa olla samalla aaltopituudella. Hieno oli se kylpyammekuvakin Samin kämpiltä Nykistä.

Ja tämä liikuttaa sinua kovin..koska

a. olet itse naimisissa puutarhatontun kanssa

b.sinulla ei ole muuta elämää kuin stalkata Jenniä instagramissa

Vierailija
24/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoppas sellainen dokkari kuin racing extinction. Vaikka mä Jennin tunnenkin lukioajoilta, niin en mä silti seuraa kenenkään instaa. Valaita näkee myös Nat Geolta tai sit Animal Planetilla on semmonen sarja kuin Whale Wars.

Vähän realismia kehiin.

Mitä et ymmärtänyt?

Selität muka tuntevasi Jennin lukiosta ja sitten luettelet tv-ohjelmia joissa näkyy valaita. Ja sitten syyttelet epärealistiseksi jos pääsee veneretkellä lähelle valaita jotka seuraavat leikkien venettä. Mitä sinä tällä kaikella haluat sanoa?

Haluan, että tutustut sellaiseen sarjaan kuin Whale Wars. Ja kyllä mä Jennin tunnen, kun mun kaveri seurusteli sen kanssa 90-luvulla. Sillä nyt ei kuitenkaan ole mitään merkitystä nykyään.

Mutta tunteeko Jenni sinua enää..?

Olet tavallinen siiderivalas kalliosta, kun Jenni ui valaiden kanssa luxuslomalla....

Vierailija
25/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutarhatontutar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä liikuttaa sinua kovin..koska

a. olet itse naimisissa puutarhatontun kanssa

b.sinulla ei ole muuta elämää kuin stalkata Jenniä instagramissa

En ole ap mutta tuo Seiskan uutisklippi tulee mullekin puhelimen ruudulle kun avaan googlen. Seiska siis tehnyt stalkkauksen mun puolesta. Jännä ettei Seiskapäivää kuitenkaan ole julkaissut Samin nimeä, vaikkei "rahkamiljonääri" välttämättä ole puhtaasti yksityishenkilö.

Vierailija
26/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä määkin 90_luvulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän realismia kehiin.

Mitä et ymmärtänyt?

Olet tavallinen siiderivalas kalliosta, kun Jenni ui valaiden kanssa luxuslomalla....

Aika paljon täällä hilluu "Jennin tuttuja", kuinkahan moni on häntä ikinä edes tavannut? Yksi mamma täällä aiemmassa ketjussa väitti seurustelleensa Sami Salmenkiven kanssa ennen Jenniä - ihan varmasti...

Vierailija
27/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILtapäivälehdet lainaa mieluummin tissit ja persaus esillä olevien tyrkkyjen lomakuvia, kuten Janna, Sara Chafak, Lotta Näkyvä, Abreu milloin mistäkin päin maailmaa, ym. Ymmärrettävää, koska miehet (ja uteliaat kateelliset naisetkin) katsoo niitä huomattavasti mieluummin kuin luontokuvia mitä Jenni Instaansa laittelee. Eli vaatteet pois niin saa enemmän julkisuutta!

Vierailija
28/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaavalaat on upeita, niitä alkuperäisiä merten kuninkaita. Älykkäimpiä eläimiä mitä löytyy delfiinien lisäksi. Ei ole ihmiset tehneet niille pahaa koska tulevat leikkimään veneilijöiden kanssa ilman pelkoa. Upeat videonpätkät molemmilla näissä linkeissä!

Vierailija
29/47 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taustalla kuuluu mieshenkilön huokauksia ja hörähdyksiä, joten voi hyvinkin olla, että laulaja on reissussa rakkaansa kanssa."

Voi itku mitä Seiskan toimittajan sanaripulia, yök. 

Vierailija
30/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin todella näistä videoista. Täytyypä alkaa seurata molempien Instaa.

Vierailija
31/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt sitä Whale Warsia niin näette valaita.

Vierailija
32/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän realismia kehiin.

Mitä et ymmärtänyt?

Harmillista, jos Jenni ei muista enää koulukavereitaan. Vai ihan "luxusta", sulla on sitten vissiin tissit ja perse instassa esillä kaikille runkkareille, syytön minä typeryyteesi olen.

Vierailija
33/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän realismia kehiin.

Mitä et ymmärtänyt?

Harmillista, jos Jenni ei muista enää koulukavereitaan. Vai ihan "luxusta", sulla on sitten vissiin tissit ja perse instassa esillä kaikille runkkareille, syytön minä typeryyteesi olen.

Jos täällä kommentoiva idiootti väittää ettei Jenni muista koulukavereitaan, asia ei välttämättä ole niin kuten ehkä ymmärrätte. No, Jennin syyksi tietty tämäkin täytyy laittaa...

Vierailija
34/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Jenniiä.

Vierailija
35/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jennille kateellinen useasta syystä: kaunis, älykäs, mukava, hyvä laulaja ja yksi suosituimmista artisteista Suomessa jo yli 10v ajan. Lisäksi jalat maassa, seukkaa alfauroksen kanssa ja pääsi koskettamaan beibivalasta mihin moni ei eläissään pääse vaikka olisi kuinka paljon rahaa. Ja eniten olen kateellinen siitä, että hän on oikeasti ansainnut tämän kaiken.

Vierailija
36/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo hetulavalaat aina yhtä kivoja vai vetääkö ne kilareita koskaan? :O     Orcat ja kaskelotit varmaan harrastaa sitäkin, mutta nyt siis kyseessä nämä toiset otukset.

Vierailija
37/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo hetulavalaat aina yhtä kivoja vai vetääkö ne kilareita koskaan? :O     Orcat ja kaskelotit varmaan harrastaa sitäkin, mutta nyt siis kyseessä nämä toiset otukset.

Kun katsoo molempia videoita, valaat tulivat spontaanisti ihmisten seuraan ja leikkivät pyörimällä innoissaan. Eivät siis vierastaneet ihmisiä. Upeita eläimiä.

Vierailija
38/47 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pienellä veneellä ovat liikkeellä, kun tuonkokoiset valakset pyörii ympärillä. Ihme ettei paatti kaatunut! Tosin pelastusliivit Jennilläkin näyttää olevan.

Vierailija
39/47 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/p/Bf3OG1lFgsr/

Tämäkin uusi lomakuva on mielestäni todella hieno! Kuvasta välittyy ihana tunnelma.

Vierailija
40/47 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/p/Bf3OG1lFgsr/

Tämäkin uusi lomakuva on mielestäni todella hieno! Kuvasta välittyy ihana tunnelma.

Meksikosta taitaa olla. Milloinka Jenni tulee takaisin Suomeen? Vai tekeekö biisejä tuolla matkustellessaan Samin kanssa?