Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni tyhjentää jääkaapin.

Vierailija
20.02.2018 |

Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.

Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.

Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.

Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.

Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.

Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.

Kommentit (1186)

Vierailija
1161/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole tervettä käytöstä.Syöppöys on ihan samaa kategoriaa kuin juoppous.Sitä ei vaan pidetä niin tuomittavana eikä se ole niin tuhoisaa.Mut samaa on.Juoppo ei voi vastustaa alkoholia,syöppö ei voi kovinkaan kauaa vastustaa syödäpupeltamista.Eli jotain psyykkisen puolen häikkää on miehellä,ja ammattiapua tarttis riippuvuuteensa/pakkomielteeseensä.Kotikonstein tai läheisten torumisella ei tapojaan muuta.Ei muuta syöpöt eikä juopot.

Vierailija
1162/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin omasta mielestä, oliko häiden jälkeen voittaja olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ahmatti miehet käy itse kaupassa ja maksa ruokaansa?

Ilmeisesti ei. Vaimoja näytetään kohtelevan ihan kuin ovimattoina, arvostus täysi nolla. Itse miehenä tämä kuulostaa siltä että suomalaista miestä kohdellaan aivan kuin yhtenä lapsista, ja annetaan anteeksi lapsellisuus ja itsekeskeinen oman navan tuijottaminen. Kyllä me miehet ihan oikeasti osaamme käydä kaupassa, siivota ja tehdä ruokaa. Palstan miehille kaikki on pedattu niin valmiiksi, että laiskuus on selkeästi iskenyt.

Kuka ihan oikeasti pakottaa tai velvoittaa äidit kauppaan. Lopetatte ruuan hankkimisen, annatte miehelle 25 e käteen maanantaina (25e mies saa maksaa itse) ja käskette hakemaan viikon ruuat Prismasta.

Ai naisen pitää kuitenkin antaa rahaa käteen niin kuin lapselle? Vai onko myös niin että kun nainen ostaa ruokaa koko perheelle niin nainen maksaa mutta kun mies ostaa niin naisen pitää maksaa puolet?

Et ole tainnut paljon ruokakaupassa käydä kun luulet että 50 eurolla ostaa perheelle ruoat viikoksi.

50€ saa mm monta kiloa perunoita, lihaa ja kasviksia ja litratolkulla maitoa.

Ja kuka syö samaa ruokaa päivästä toiseen jokaisella ruualla? Kyllä se 50e menee äkkiä, kun ostaa välipalatarpeiksi/iltapalaksi/aamupalaksi leipää, levitettä, juustoa, kinkkua, kurkkua/tomaattia, hedelmiä, puuroa jne. Varsinkin sitä rahaa menee enemmän, jos syöppö syö jääkaapista yksinään ne leivän päälle tarkoitetut kinkut, mutta ei leipää. Tai sitten paistetaan se pelkkä liha, ja syödään yksin. Muut sitten syö mitä? Perunaa ja kasviksia? Ei se summa varmaan niin tarkka ole, mutta meilläkin mies olettaa, että viikon ruokaostoksiin menee max. 30e, mutta siihen ei tietenkään lasketa niitä "perusjuttuja", mitä jääkaapissa ja kuivakaapeissa valmiiksi on. Jotka mä oon täyttäny aikaisemmilla viikoilla

Ai kuka syö aina samaa? Sellainen, jolla muuta ruokaa ei ole. Koska 50€:llä saa kilokaupalla noita perustarpeita, voidaan siitä lohkaista osa noita välipalatarpeita varten. Esim 20€:lla saa

1kg kaurahiutaleita

1.2kg levitettä

4kg leipää

1kg salaattia

1kg juustoa

Jos ei ole varaa kinkkuun, niin sitten ei syödä kinkkua. Esim meillä oli lapsena 80-luvulla välipalat tyypillisesti 1-2 viipaletta leipää pelkällä margariinillä.

Entä liha, kala yms?

Liha oli mainittu jo aiemmin.

Halutessaan voi vaihtaa osan kalaksi.

Vierailija
1164/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauha muutama tiskiriepu, mausta hyvin ja kuorruta ja paista ne. Vähän persiljaa, fetaa ja tomaattiviipaleita päälle. Laita jääkaappiin ja siihen lappu: ÄLÄ SYÖ. 

Jos annos on hävinnyt, ihmettelet ääneen, missä ovat taideteoksesi siis käytetyt tiskiriepusi, jotka sinun piti kuvata ja laittaa nettiin. Kaveri oli kuulemma pyytänyt.

Karkit voi kierittää kurkumassa ja tulisessa chilissä. Sitten takaisin käärepaperiin ja kaappiin.

Oppi kakaroilleen kateellinenkin perheenisä.

Vierailija
1165/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä älysin, että on provo, kun ap kirjoitti, että lapsi roikkuu isän jalassa ja itkee, että älä syö mun karkkeja. Ei kukaan, ei edes se syöppö isä tekisi sellaista. Jos söisi, niin salaa kävisi pihistämässä, kun lapsi ei tiedä/huomaa.

Vierailija
1166/1186 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitenkään mahdollista, että joku keksisi tälle ap:n tarinalle lopun? En saa rauhaa muuten. Jotain jännittävää ja onnellista pyydän.

Vierailija
1167/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nakit ym. pakastimeen ja  karkit ym. voi laittaa lukolliseen laatikkoon. Jos ei ole lukollista tilaa, osta pieni  lukittava kaappi ja piilota avain. Tai piilota vaikka  huonekalun taakse. Eikä niitä karkkejakaan ole tarpeelista lapsillekaan ostaa aina

Vierailija
1168/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lappuja tai muita niksejä. Ukkohan toimii väärin, ei muu perhe. Miksi vaivautua itsekkään syöpön takia.

Yksinkertaisesti jos ukko syö huomisen nakit tai lasten karkit, olette sitten koko perhe ilman ruokaa ja lapset ilman karkkeja. Näyttäkää porsaalle, mikä on seuraus ahneudesta. Ellei mikään kello vieläkään soita, mies pihalle huushollista.

Vierailija
1169/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennyt 4 vuotta.Vieläkö olet naimisissa hänen kanssaan?

Vierailija
1170/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä on.

Vierailija
1171/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä että on ilmiselvä provo, ilmaista viihdykettä harmaaseen arkeen :D

Vierailija
1172/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ruokaa teillä ap syödään päivällisellä? Saako siitä riittävästi vatsantäytettä sekä energiaa? Hiukan arveluttaa, ettei näin ole. Harva mies elää muutamalla salaatinlehdellä, pienellä perunalla ja parilla lihapullalla. Tee riittävästi täyttävää ruokaa, niin että äijältä lähtee melkein taju syötyään. Maksaako mies muuten yhtään kotitalousmenoista? Vai kuuluuko sarjaan "minähän en akkoja ja mukuloita elätä, maksakoot itse syömisensä"?

Useimmat miehet eivät edes tajua, paljonko ihan tavallinen kotiruoka maksaa. Minulla on tästä erinomainen kokemus. Olin lomalla lapsuudenkodissa auttelemassa äitini kuoleman jälkeen. Isäukko ja veli ostivat vastakirjalle ruokatavarat kaupasta. Kun kahden sijaan meitä olikin kolme, niin totta kai kauppalaskukin kasvoi. Veli haki lähes päivittäin eväät töihin kaupasta ja kulutti jo siinä laskennallisen osuutensa ruokalaskusta. Ja sitten herralla oli otsaa marista, kun ruokalasku on kasvanut. Kuitenkin me kaksi muuta aikuista kustansimme tälle nuorukaiselle aamupalan sekä päivällisen ym. Eikä selkeä selitys tuntunut menevän jätkän kaaliin millään opilla. Minun olisi kai pitänyt elää pyhällä hengellä tai avata oma ruokatili sen lisäksi, että hoidin koko herrojen huushollin lomani ajan. 

Vierailija
1173/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että miehillä pitää olla kunnon täyttävää ruokaa. Sitten loppuu napostelu. Olen huomannut tämä sekä miehen että pojan kohdalla. Ja niiden annosten pitää todellakin olla KUNNOLLISIA.

Vierailija
1174/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Meillä ei ole tosin lapsia. Mutta esim. tein lihapullia ja tarkoituksella isoja kun en jaksa pyöritellä pieniä. Paiston jälkeen oli pakko laskea ne ja sanoa että ok, sulle 12 mulle 8. Muuten mies söisi ihan kaikki loput sen ekan aterian jälkeen. 

Pizzaa joskus tehdään pellillinen. Sama juttu. Se leikataan esim. 8 palaksi ja sovitaan, että miehelle 5, minulle 3. Tällä tavalla meillä sujuu syöminen. Ennen noita naurettavia laskemisia, en yleensä ehtinyt syödä juuri mitään. 

Mehua en edes muista enää osta kaupasta, koska en muista milloin olisin viimeksi juonut mehua kotona. Se on jäänyt kokonaan minulta pois. Mies juo kaiken illan ja yön aikana. Mehupurkit kolisee aamulla tyhjyyttään pöydällä.

Keitot ja pataruoat...niitä en sentään ole alkanut mittaamaan. Syön yleensä yhden aterian ja mies syö loput, vaikka olen pyrkinyt tekemään ison, useamman päivän satsin.

Herkut onneksi on erilaiset meillä. Mies syö karkkia, mä en välitä niistä. Mä herkuttelen erikoisemmilla juustoilla ja niitä mies ei voi sietää . Molemmat huolehtii omat  herkkunsa. 

Nyt mun mies kuulostaa ihan kamalalta, itsekin tajusin nyt kun tässä kirjoittelin :D. No ei se ole. Se on hyvä mies ja tekee myös usein ruokaa, mutta se on sitten nakit ja ranskalaiset tyyliä, silloin en laske kappalemääriä :D.

Eli teillä ei ole tarpeeksi ruokaa.

Ei joku yksi pellillinnen riitä edes yhdelle miehelle. Saati perheelle.

TÄMÄ!

Eipä ole ihme etttä suomalaiset ovat euroopan lihavinta kansaa

Vierailija
1175/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania miehiä te löydätte :)

Onko soumalainen ?

On

Ap

Paljonko painaa ?

Vierailija
1176/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidän kokemuksesta tunteen ja jatkuvan pettymyksen. Ei siihen tule loppua. Onnistuin vain lastenkanssa kun liityin niinkutsuttuun roskaruoka ringiin ja lopetin ostamisen. Aamulla kauppaan lapsille eväät hyllystä illalla pitsalle, kebabille, subbiin tai burgeriin. Kolmioleivät lukkojen taakse iltapalaksi. Meni perille pari kk. Kyseessä oli kyllä vaimo joka mättäs.

Vierailija
1177/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko lääkärissä käynnin paikka, kerran itsekin myöntää syövänsä ilman nälkää? Ahmimishäiriö on sairaus siinä missä anoreksia!

Oikeata ruokaa ei edes voi syödä liikaa. Ei ihmiset lihoa ruokaa syömällä vaan herkkuja mättämällä.

Kuinka monta kioa perunoita sitä saa vetää päivässä että lihoaa....?

Vierailija
1178/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennyt 4 vuotta.Vieläkö olet naimisissa hänen kanssaan?

AP on pelkkä trolli. Samanlaisia aloituksia on lähes joka päivä. Sama elämäänsä pettynyt ihminen trollaa täällä ja näyttää uppoavan täysillä.

Vierailija
1179/1186 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ehdottavat jotain laatikoiden laputtamista, mutta tiedän omasta kokemuksesta että se ei tule auttamaan, kun naposteluhimo iskee. Vedän itsekin raakoja nakkeja, leikkeleitä, ananassäilykettä, jopa muroja sormin... Asun tosin yksin niin se hillitsee jonkin verran, kun itse pitää kantaa ne ruuat kotiin. Sitten syön ruuaksi pelkkää muusia jos nakit meni jo.

Todennäköisesti tuo on jotain lohtusyömistä. Mies terapiaan ja kaappiin kunnon Abloy lukko.

Vierailija
1180/1186 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ja veli aivan samanlaisia kuin ap:n mies. Piti jo joskus 17-vuotiaana käyttää kesätöistä saadut rahat pieneen jääkaappiin, minkä tungin omaan huoneeseen. En oikeesti muuten saanut kotona ruokaa, koska "sori, ei sitä ollut tarpeeksi" :)) Ja halusin syödä muutakin kuin leipää, minkä vuoksi ihan jääkaappi. Lähti mukaan kun pääsin muuttamaan pois, hyvä jääkaappi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi