Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni tyhjentää jääkaapin.

Vierailija
20.02.2018 |

Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.

Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.

Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.

Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.

Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.

Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.

Kommentit (1186)

Vierailija
1141/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli samallainen. Ostin kaksi pakettia leikkeleitä, toisen kotiin ja toisen eväitä varten. Ajattelin että turha pistää rahaa lounasruokalaan jos pääsee halvemmalla. Aamulla sitten oli molemmat leikkelepaketit syöty, suolakurkut syöty, juustot syöty. Kun sanoin asiasta se hihitteli.

Ihme ämmä.

Vierailija
1142/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan traumatisoitunut näistä vauvapalstan syöppömies-aloituksista! Kuulostaa ihan kammottavalta että omassa kodissaan pitäisi leikkiä jotain ruokapoliisia ja käyttää aikaa laputtamiseen tai ruuan piilottelemiseen ja sitten joka päivä juosta kaupassa kun toinen vaan nassuttaa.

Enkä edes ymmärrä miten tällaisiin parisuhteisiin päädytään? Onko tuo syöpöttely alkanut vasta lasten tulon jälkeen vai miten?  Koska jos meidän taloudessamme tapahtuisi niin että oon ostanut vaikka just sitä fetajuustoa salaattia varten ja olis juusto hävinnyt kaapista niin se ei kyllä vetelisi. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata erottaa mikä on sitä välipalaruokaa ja mikä ei, varsinkin kun ei ruoka mitään ilmasta ole ja ei se nyt vaan toimi että isukki vetää fetat ja leikkeleet pelkiltään ja äiti ja lapset sitte syö pelkkää leipää ja voita.

Morton tätä ihan samaa, että onko siis kyseessä jonkin asteinen myöhempään alkanut sokeririippuvuus, vai miten tämä ei ole tullut ilmi ennen lapsia?

Näin esimerkkinä, jos meiltä katoaisi feta jääkaapista, olisi ihan päivänselvää että mies joko käy hakemassa uuden vastaavan, tai tekee meille korvaavan ruuan ilman fetajuustoa. Jos karkit häviää, minä en sitä lapsille kerro vaan ihan isä saa itse selittää omille lapsilleen totuuden, sekä korvata lapsille uudet karkit kaupasta.

Älkää ihan oikeasti naiset alkako äidiksi omille miehillenne. Mikäli asia ei mene perille niin ainakin oma mieheni tietää, että jos ruoka katoaa, niin seuraavaksi käyttäisin miehen luottokorttia tilatakseni Woltista perheelle ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia asioita ei tarvitse kuitata tuhahtelemalla ja mököttämisellä. Kannattaa ihan hyvässä hengessä käydä keskustelu ”Sinä söit kaikki nakit. Miten SINÄ ratkaiset ruoka asiat. Haetko uudet nakit vai tilaatko meille ruokaa?”.

Miehelle ei tarvitse olla äiti, ja antaa anteeksi lapsellista itsekeskeisyyttä. Hän on aikuinen.

Vierailija
1144/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naispuolinen exäni oli syömishäiriöinen, sairasti bulimiaa ja ei myöntänyt sitä. Veteli järjettömät määrät sapuskaa ja meni veskiin yrjöämään syömisten jälkeen. Kiisti kaiken, vaikka haisi metrien päähän tuon jälkeen. Bravuurina oli vetänyt 2kg tekemääni lasagnea, joka oli tehty tulevan viikon duuniruokia varten. Kun kysyin, miksi piti vetää viikon eväät, niin perusteena oli, että pitää syödä paljon tai muuten ripuloi, tosin tuo ripulointi hänellä meni sieltä syöntipään kautta. Kauppareissut meni niin, että ei maksanut omia osuuksiaan ruuistaan ja vaati aina osittamaan ostokset puoliksi ja useimmiten sai jotain ihmeellisiä raivokohtauksia kaupassa, että jouduin sitten maksamaan sapuskat, kun ko. henkilö katosi kassajonosta. Huomasin aika nopsaan, että käytännössä ko. henkilö ei maksanut mistään ruuistaan mitään ja valtaosa meni vessasta alas. Taustalla sitten ilmeni hänellä rahankäyttöongelmia, pelasi omat liksansa ja maksoi sitten jopa yhteiseltä asuntolainatililtä omia laskujaan, joista jäi kiinni ja välittömästi sai tästäkin raivarit kiinnijäädessään. Onneksi sitten pokasi duunipaikaltaan naimisissa olevan esimiehensä, joka sai tuon riesakseen. Jälkikäteen selvisi hänen lähiomaiseltaan,  että hänellä oli todettu nuoruudessa epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, kun oli ilmennyt väkivaltaista käytöstä omaa sisarusta ja kavereita kohtaan. Seuraavan puolisoni veli oli syömishäiriöinen, mikä oli ihan poikkeuksellista, kun en tiennyt, että miehetkin voivat tuota sairastaa. Oli nk. ahmimishäiröinen ilman bulimiaa. Kävi useampaan otteeseen vetämässä oman äitinsä jääkaapin tyhjäksi. Kerran kuulemma vetänyt 5l kattilallisen makkarakeittoa napaansa. Tosin näkyi sitten ulkoisessa olemuksessakin, kun painoa kertyi melkoisesti. Näitä löytyy molemmissa sukupuolissa ja syyt voivat olla hyvinkin erilaisia, miksi päätyvät tuohon kierteeseen. Yleistä on, että kieltävät tämän syömiseen liittyvän ongelman ja yrittävät vierittää syyn toiselle osapuolelle tai vähätellä asiaa.

Vierailija
1145/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ahmatti miehet käy itse kaupassa ja maksa ruokaansa?

Ilmeisesti ei. Vaimoja näytetään kohtelevan ihan kuin ovimattoina, arvostus täysi nolla. Itse miehenä tämä kuulostaa siltä että suomalaista miestä kohdellaan aivan kuin yhtenä lapsista, ja annetaan anteeksi lapsellisuus ja itsekeskeinen oman navan tuijottaminen. Kyllä me miehet ihan oikeasti osaamme käydä kaupassa, siivota ja tehdä ruokaa. Palstan miehille kaikki on pedattu niin valmiiksi, että laiskuus on selkeästi iskenyt.

Kuka ihan oikeasti pakottaa tai velvoittaa äidit kauppaan. Lopetatte ruuan hankkimisen, annatte miehelle 25 e käteen maanantaina (25e mies saa maksaa itse) ja käskette hakemaan viikon ruuat Prismasta.

Vierailija
1146/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä ihminen leivonta tarpeet omenapiirakkaa kaapit täyteen ja pullaa. Isoja laatikoita karkkia ja makkaraa monta kiloa . Pitääkö olla niin pihiä.Isoja jogurtteja litran purkkeja älä pidä nälässä perhettä . Litran purkit on halvempia.

Vierailija
1147/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä puuttuu yhteinen harrastus.

Vierailija
1148/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tehoa se, ettei tietylle hyllylle tai tiettyyn laatikkoon kosketa? Oletko kokeillut näpit irti - lappua?

Toimisiko paremmin lappu, jossa on mainittu ruuan käyttötarkoitus tyyliin "Lauantain ruokaan" "lasten lauantainamit" tai sitten kaappiin ja jääkaappiin "välipalahylly" eli yhdelle hyllylle kerättynä ne ruuat, joita ei korvamerkitty mihinkään tiettyyn ruokaan.

Tai sitten tuollainen aikuinen lapsi ulos talosta. T. Kahden lapsen isä ja onnellisesti naimisissa.

Vierailija
1149/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta fridge safe ja hommaa sellainen

Vierailija
1150/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku harrastus kiinnostus kirjoitti:

Teiltä puuttuu yhteinen harrastus.

Näillähän ON yhteinen harrastus nimeltä Nälkäpeli.

Vierailija
1151/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on neillä. Minä ostin muutama päivä sitten 4 kiloa jauhelihaa koska ajattelin tehdä useamman ruoan kerralla mutta seuraavana päivänä liha oli kadonnut kun mies oli paistanut ja syönyt kaiken kerralla. Lisäksi hän oli keittänyt useamman 400g pussin makaronia sen lisäksi. Mies ei edes suostunut käymään ostamassa omilla rahoillaan uusia lihoja. Tuntuu että ostaa ja valmistaa miten paljon ruokaa päivässä niin mies syö kaiken. Esim. kaupan isoja pakastepizzoja hän syö useamman pelkiksi välipaloiksi päivän aikana muun ruoan lisäksi.

..onko tää äijä semmoinen 300kg mätisäkki sängyllä, mitä tuolla töllössäkin näytetään, kun yritetään väkisin laihdutella DR Nowin avustuksella? Pistä tuo pihalle tai muuta pois, niin pääset tuostakin pahasta. Kuullostaa oudolta, että joku voi vetää 4kg jauhista ja saman verran makaronia kerralla keitettynä. Vaihtoehtona, älä osta mitään ruokia pariin viikkoon jääkaappiin, vaan osta valmissapuskat työpäivän aikana itsellesi. Aamu-, väli- ja iltapalat piilota muualle kuin keittiöön esim. hedelmiä, jotka kestävät huoneenlämpöä esim. banaanit, omenat jne. Jääkaappiin voi laittaa vähärasvaisempia ja terveellisä ruokia esim. raejuustoa ja salaatteja, näitä tämmöinen rasva- ja suolasieppari tuskin syö.

Vierailija
1152/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei. Vaimoja näytetään kohtelevan ihan kuin ovimattoina, arvostus täysi nolla. Itse miehenä tämä kuulostaa siltä että suomalaista miestä kohdellaan aivan kuin yhtenä lapsista, ja annetaan anteeksi lapsellisuus ja itsekeskeinen oman navan tuijottaminen. Kyllä me miehet ihan oikeasti osaamme käydä kaupassa, siivota ja tehdä ruokaa. Palstan miehille kaikki on pedattu niin valmiiksi, että laiskuus on selkeästi iskenyt.

Kuka ihan oikeasti pakottaa tai velvoittaa äidit kauppaan. Lopetatte ruuan hankkimisen, annatte miehelle 25 e käteen maanantaina (25e mies saa maksaa itse) ja käskette hakemaan viikon ruuat Prismasta.

Ai naisen pitää kuitenkin antaa rahaa käteen niin kuin lapselle? Vai onko myös niin että kun nainen ostaa ruokaa koko perheelle niin nainen maksaa mutta kun mies ostaa niin naisen pitää maksaa puolet?

Et ole tainnut paljon ruokakaupassa käydä kun luulet että 50 eurolla ostaa perheelle ruoat viikoksi.

Vierailija
1153/1186 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai naisen pitää kuitenkin antaa rahaa käteen niin kuin lapselle? Vai onko myös niin että kun nainen ostaa ruokaa koko perheelle niin nainen maksaa mutta kun mies ostaa niin naisen pitää maksaa puolet?

Et ole tainnut paljon ruokakaupassa käydä kun luulet että 50 eurolla ostaa perheelle ruoat viikoksi.

50€ saa mm monta kiloa perunoita, lihaa ja kasviksia ja litratolkulla maitoa.

Vierailija
1154/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka syö samaa ruokaa päivästä toiseen jokaisella ruualla? Kyllä se 50e menee äkkiä, kun ostaa välipalatarpeiksi/iltapalaksi/aamupalaksi leipää, levitettä, juustoa, kinkkua, kurkkua/tomaattia, hedelmiä, puuroa jne. Varsinkin sitä rahaa menee enemmän, jos syöppö syö jääkaapista yksinään ne leivän päälle tarkoitetut kinkut, mutta ei leipää. Tai sitten paistetaan se pelkkä liha, ja syödään yksin. Muut sitten syö mitä? Perunaa ja kasviksia? Ei se summa varmaan niin tarkka ole, mutta meilläkin mies olettaa, että viikon ruokaostoksiin menee max. 30e, mutta siihen ei tietenkään lasketa niitä "perusjuttuja", mitä jääkaapissa ja kuivakaapeissa valmiiksi on. Jotka mä oon täyttäny aikaisemmilla viikoilla

Vierailija
1155/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain halpaa mättöä miehelle, taloussuklaata tai vastaavaa. Voit myös opettaa häntä tekemään kaurahyveen. Tai osta tarjouskääretorttuja, sellaisia jotka ei ikinä vanhene koska säilötty ikuisiksi ajoiksi, torttupohjia tai sitruunamuffineja, määrää että jos jotain pitää mättää niin mättää sitten niitä. Jos mies pikkuhiljaa vaikka oppisi itse jotenkin hallitsemaan syömistään kun maha kasvaa niin ettei enää mahdu tuoliinsa.

En ymmärrä, miksi sen vaimon pitäisi niskalimassa raahata sille miehelle niitä herkkuja? Ja ei ne koskaan riitä, silti syödään aina kaikki mitä löytyy. Kukaan ei jaksa kaupasta niin paljoa kantaa, eikä varsinkaan rahat riitä tuollaisen roskaruuan kassikaupalla kotiin kantamiseen. Meillä lähtee rusinoita myöten kaapeista kaikki.  Eikä auta, vaikka ostaisin 10 laatikkoa niitä rusinoita. Sitten kun niitä tarvitsee, ei niitä kuitenkaan ole. Muutenkin kun käy kaupassa joutuu sitä ruokaa kantamaan monta kassillista, niin sitten vielä miehelle siihen päälle yksi "herkkukassi". Ei kiitos. (Meillä on 6 henkinen perhe, joten jo pelkkaa maitoa saa tuoda mielettömän määrän. Turha lie kertoa, kuka sitä maitoa litratolkulla päivässä/illassa juo.) Mutta jos käy itse kaupassa, tuo sitä purkillisen ;) Näitten kanssa on vaan opittava elämään.

Reillä ei selvästikkään ole tarpeeksi sitä ruokaa.

Ruokaa pitää AINA olla niin paljon kuin sitä tarvitaan. Jos tekee mieli syödä niin sitten syödään.

t. himoläski

Vierailija
1156/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs naispuolinen exäni oli syömishäiriöinen, sairasti bulimiaa ja ei myöntänyt sitä. Veteli järjettömät määrät sapuskaa ja meni veskiin yrjöämään syömisten jälkeen. Kiisti kaiken, vaikka haisi metrien päähän tuon jälkeen. Bravuurina oli vetänyt 2kg tekemääni lasagnea, joka oli tehty tulevan viikon duuniruokia varten. Kun kysyin, miksi piti vetää viikon eväät, niin perusteena oli, että pitää syödä paljon tai muuten ripuloi, tosin tuo ripulointi hänellä meni sieltä syöntipään kautta. Kauppareissut meni niin, että ei maksanut omia osuuksiaan ruuistaan ja vaati aina osittamaan ostokset puoliksi ja useimmiten sai jotain ihmeellisiä raivokohtauksia kaupassa, että jouduin sitten maksamaan sapuskat, kun ko. henkilö katosi kassajonosta. Huomasin aika nopsaan, että käytännössä ko. henkilö ei maksanut mistään ruuistaan mitään ja valtaosa meni vessasta alas. Taustalla sitten ilmeni hänellä rahankäyttöongelmia, pelasi omat liksansa ja maksoi sitten jopa yhteiseltä asuntolainatililtä omia laskujaan, joista jäi kiinni ja välittömästi sai tästäkin raivarit kiinnijäädessään. Onneksi sitten pokasi duunipaikaltaan naimisissa olevan esimiehensä, joka sai tuon riesakseen. Jälkikäteen selvisi hänen lähiomaiseltaan,  että hänellä oli todettu nuoruudessa epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, kun oli ilmennyt väkivaltaista käytöstä omaa sisarusta ja kavereita kohtaan. Seuraavan puolisoni veli oli syömishäiriöinen, mikä oli ihan poikkeuksellista, kun en tiennyt, että miehetkin voivat tuota sairastaa. Oli nk. ahmimishäiröinen ilman bulimiaa. Kävi useampaan otteeseen vetämässä oman äitinsä jääkaapin tyhjäksi. Kerran kuulemma vetänyt 5l kattilallisen makkarakeittoa napaansa. Tosin näkyi sitten ulkoisessa olemuksessakin, kun painoa kertyi melkoisesti. Näitä löytyy molemmissa sukupuolissa ja syyt voivat olla hyvinkin erilaisia, miksi päätyvät tuohon kierteeseen. Yleistä on, että kieltävät tämän syömiseen liittyvän ongelman ja yrittävät vierittää syyn toiselle osapuolelle tai vähätellä asiaa.

Minulla on ahmimishäiriö enkä ole kyllä ikinä syyttänyt muita siitä tai ole vähätellyt asiaa, että eipäs yleistetä. Useimmat bed:iläiset kyllä tietävät sairaaloisen syömisensä ja tuntevat vahvaa katumusta ja häpeää siitä, nämä porsas äijät eivät.  Kaikki ahmiminen ei ole syömishäiriötä, suomessahan on yleistä että miehille lautaset täyteen ja santsia päälle, siitä se lähtee. Miehillähän on "oikeus" vetää sapuskaa niin paljon kun napa vetää, ne lihakset isompi koko ja kaikkea(se tekosyy) ;) 

Vierailija
1157/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syönyt nakkikastikkeen nakit, niin sitten käy kyllä ostamassa uudet nakit tilalle. Etkö osaa vaatia mieheltäsi mitään?!

Vierailija
1158/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka syö samaa ruokaa päivästä toiseen jokaisella ruualla? Kyllä se 50e menee äkkiä, kun ostaa välipalatarpeiksi/iltapalaksi/aamupalaksi leipää, levitettä, juustoa, kinkkua, kurkkua/tomaattia, hedelmiä, puuroa jne. Varsinkin sitä rahaa menee enemmän, jos syöppö syö jääkaapista yksinään ne leivän päälle tarkoitetut kinkut, mutta ei leipää. Tai sitten paistetaan se pelkkä liha, ja syödään yksin. Muut sitten syö mitä? Perunaa ja kasviksia? Ei se summa varmaan niin tarkka ole, mutta meilläkin mies olettaa, että viikon ruokaostoksiin menee max. 30e, mutta siihen ei tietenkään lasketa niitä "perusjuttuja", mitä jääkaapissa ja kuivakaapeissa valmiiksi on. Jotka mä oon täyttäny aikaisemmilla viikoilla

Ai kuka syö aina samaa? Sellainen, jolla muuta ruokaa ei ole. Koska 50€:llä saa kilokaupalla noita perustarpeita, voidaan siitä lohkaista osa noita välipalatarpeita varten. Esim 20€:lla saa

1kg kaurahiutaleita

1.2kg levitettä

4kg leipää

1kg salaattia

1kg juustoa

Jos ei ole varaa kinkkuun, niin sitten ei syödä kinkkua. Esim meillä oli lapsena 80-luvulla välipalat tyypillisesti 1-2 viipaletta leipää pelkällä margariinillä.

Vierailija
1159/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka syö aina samaa? Sellainen, jolla muuta ruokaa ei ole. Koska 50€:llä saa kilokaupalla noita perustarpeita, voidaan siitä lohkaista osa noita välipalatarpeita varten. Esim 20€:lla saa

1kg kaurahiutaleita

1.2kg levitettä

4kg leipää

1kg salaattia

1kg juustoa

Jos ei ole varaa kinkkuun, niin sitten ei syödä kinkkua. Esim meillä oli lapsena 80-luvulla välipalat tyypillisesti 1-2 viipaletta leipää pelkällä margariinillä.

Entä liha, kala yms?

Vierailija
1160/1186 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhiinvaellus jääkaapeille kirjoitti:

Meidän asuntoon tule kerran venäjän juutalainen nainen jakomäestä pyysi yöksi.Herättiin yöllä kun se oli jääkaapilla. Hiiri siellä syömässä oikein ahmi ,oli laittanut kassiinsakin.Pyysi saada keittää puuroa ja otti alushousut päälleen.Jätti omansa meille sellaiset vanhan ajan lahkeelliset.Jätti myös kaulassa pidettävän kellon mutta olikin vienyt meiltä rannekellot.Niin tämä selvisi myöhemmin että anoreksia bulimia tauti ja syö ruoka avustuksista eri seurakunnista.Hyvin hoikka . Varmaankin seonnut uskonnoista.Lopulta selvisi että laittomasti passitta Suomessa.Joku oli hänelle maksanut matkan Israeliin Jeesuksen paikoille.Lopulta ei ollut kukaan varma oliko lopulta nainen vai mies.Mutta ruokaa ahmi ja varasteli joka paikassa myös ihan ravintoloista.Maksamatta.

Tämä juttu on kuin Pahkasika-lehdestä 80-luvulta.  Aivan mainio! "Meidän asuntoon tule kerran venäjän juutalainen nainen jakomäestä pyysi yöksi.---Pyysi saada keittää puuroa ja otti alushousut päälleen."

Niin, aika usein ihmisten kotiin tulee  venäjän juutalaisia naisia jakomäestä, keittelevät puurot ja ottavat alushousut päälleen, hyvin tavallista. Ja käyvät  matkoillakin, Jeesuksen paikoilla(!)

Ja loppuhuipennus: Kukaan ei tiennyt oliko tämä alushousuja ylleen vedellyt puuronkeittäjä tyyppi mies vai nainen! Tästä saisi vaikka absurdin  sarjakuvan.

Kiitos kirjoittajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi