Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla tällaista äitiä?

Vierailija
20.02.2018 |

Oon jo aikuinen ja asunut omillani yli 20v, välit äidin kanssa on periaatteessa ihan Ok, ei mitenkään lämpimät, mut ei mtn riitaa tai selvittämättömiä juttuja (ainakaan mun mielestä). Nähdään 3-4x vuodessa ja soitellaan noiden lisäksi ehkä samanverran, eli ei kauhean usein....
No nyt on taas aikaa viimenäkemosestä kulunu reilusti yli 2kk, soitettu viimeksi uutena vuotena. Eilen sit ajattelin ihan vaan huvikseen soitella ja kertoilla kuuulumisia, kerroin lasten asioista ja kyselin äidin kuulumisia. Ehkä 2-3min jälkeen äiti sit kysyi, että olikos sulla jotain asiaakin ja jos ei niin lopetellaan sit.... olin vähä että eipä mulla sen kummempaa, kuulumisia vaan.....niin siihen loppu se puhelu, jäi vaan vähä outo ja pahaakin fiilis 😢

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi on oma elämä,josta hän ei halua tehdä sinulle selkoa. Voisin varsin hyvin kuvitella, että jos olen menossa miestuttavan kanssa elokuviin, niin vastaisin suunnilleen samoin eli jos on asiaa, sen kuuntelen, mutta muuten en aio kertoa, minkä tilanteen vuoksi en nyt ehdi jatkamaan rupattelua.

Vierailija
2/3 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa turhia lörpötellä puhelimessa, soittelen vain jos on asiaa. Nyt olen opetellut soittamaan

vanhoille vanhemmilleni ilman asiaakin, lähinnä lyhyitä mitä kuuluu-puheluita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun äiti on kyllä ihan naimisissa mun isän kanssa ja siellä ne elelee kaksistaan. Elokuvateatteriin on matkaa semmoset 100km😂. Ja äitillä ikää 75v, en tiiä, onko se koskaan muuten ees käyny elokuvissa😂 Ja kysyin heti puhelin alussa, onko mitään tärkeetä kesken tai onko menoa just silloin mihinkään...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän