Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ikinä tunnusta, että kuvioissa on toinen nainen, kun lopettavat tapailun?

Vierailija
20.02.2018 |

Kyllähän se pahalta tuntuisi, mutta totuuden kuultuaan olisi helpompi ja nopeampi toipua, helpompi ymmärtää. Epämääräiset ”en pysty tässä tilanteessa” -selitykset ym. jättävät asian auki ja vellomaan mieleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa helpommin pidettyä varalla. Antakaa helpommin niin voi miehetkin olla rehellisempiä.

Vierailija
22/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukkamaista käytöstä. Ikävä kyllä.

Olen aina ihmetellyt ala-arvoisia ihmisiä, jotka pettävät puolisoitaan. Ensin ero, sen jälkeen uusi suhde.

En tarkoita edes varsinaista pettämistä, jos ja kun ei olla vielä siinä vaiheessa. Vasta tapailua ja sen loppumista.

Ap

Mutta kummasti uskot tietäväsi sen ainoan ja oikean syyn, miksi mies haluaa aina päättää tapailun. - Aina ei yksinkertaisesti ole mitään "järjellistä" syytä, miksi haluaa päättää tapailun naisen kanssa. - joskus vain on tai ainakin  itse olen luottanut, kenties loukkaavasti, tai jonkun mielestä naivisti intuitiooni. Ei minulla ole olemassa erillistä listaa siitä, mitkä asiat tai kohdat naisen, potenttiaalisen kumppanin tulisi täyttää, jotta voisin jatkaa hänen kanssaan tapailua. - Mutta jonkun kerran vain on tullut vahva tunne, että en halua jatkaa entiseen malliin. - Ihan yhtä lailla olen ollut joskus ihmeissäni, että mikä sitten minussa itsessäni on vikana kun nainen on luetellut kauniisti ja tahdikkaasti joukon minua imartelevia ja keuhuvia ilmaisuja, jonka jälkeen hän on pienen tauon, toisnaan vetänyt hieman henkeä, jonka jlkeen jatkanut, että voitaisko me jatkaa kaikesta huolimatta jatkaa "vain" ystävinä.  - Osan kanssa suhteemme on sittemmin jatkunut kaveruutena tai parhaimmillaan syvänä ystävyytenä. Mutta kieltämättä, sitä aina joskus toivosi hieman enemmän; niin paljon kuin ystävyyttä ja kaveruutta muutoin arvostan ja kunnioitankin. Vastaavasti joidenkin kanssa suhde ei ole syventynyt tai muodostunut ystvyydeksi hyvä, jos edes kaveruudeksi, aan naisen sanat ovat jääneet kauniiksi sanoiksi. - En kuiteenkaan halua uskoa, että hekään naiset, joista juuri nyt on vain lähinnä vain muisto, jos täysin vuosien jälkeen enää sitäkään pienessä melessäni, olisivat valehdelleet minulle, vaikkei heidän pyyntö ystävyyden jatkumisesta saanutkaan jatkua. - Joskus vain niin käy; vaikka saakin mielen tosiinaan vähän alakuloiseksi.          

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihmetelly, että miksi ei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta. Ei suoraa sanominen satuta läheskään nii paljo, kun selkeät järjettömät valheet.

Vierailija
25/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi