Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ikinä tunnusta, että kuvioissa on toinen nainen, kun lopettavat tapailun?

Vierailija
20.02.2018 |

Kyllähän se pahalta tuntuisi, mutta totuuden kuultuaan olisi helpompi ja nopeampi toipua, helpompi ymmärtää. Epämääräiset ”en pysty tässä tilanteessa” -selitykset ym. jättävät asian auki ja vellomaan mieleen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uuden kanssa ei onnistukaan on minne palata.

Vierailija
2/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista käytöstä. Ikävä kyllä.

Olen aina ihmetellyt ala-arvoisia ihmisiä, jotka pettävät puolisoitaan. Ensin ero, sen jälkeen uusi suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukkamaista käytöstä. Ikävä kyllä.

Olen aina ihmetellyt ala-arvoisia ihmisiä, jotka pettävät puolisoitaan. Ensin ero, sen jälkeen uusi suhde.

En tarkoita edes varsinaista pettämistä, jos ja kun ei olla vielä siinä vaiheessa. Vasta tapailua ja sen loppumista.

Ap

Vierailija
4/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jaksa naisten pimahtamista.

Vierailija
5/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka useasti naiset harrastavat samaa, siis että eivät kerro ikinä sitä todellista syytä pakeille.

Minäkin olen saanut huvittavia selityksiä:

"olisit ollut mulle liian hyvä"

"olit mulle niin hyvä että mulle tuli huono omatunto"

Nämä oli vieläpä kahden eri naisen selitykset.. Haluaako nainen lieventää noin sanomalla omaa huonoa omatuntoaan? Ethän sinä nyt pakkeja antaisi jos minä olisin hyvä..

Vierailija
6/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä toista ei ole?

Vierailija
7/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sielä kehäkolmosen sisällä oikiasti sosiaalii elämä niinki aktiivist ett miehelli riittää useempiaki naisia?

Täälpäi ku akateemisen koulutuksen saanu urheilijaka löyä ees sitä ensimmäistä

Vierailija
8/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus palstalta, haluaisiko ihmiset mielummin tulla jätetyksi toisen takia vai siksi, että yksin eläminenkin on parempi vaihtoehto? Vastaukset menivät aika tasan. Kumman syyn sinä haluaisit kuulla?

Vierailija
9/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan ole kysymys siitä toisesta naisesta niinkään, vaan siitä että se tapailu sun kanssa ei tunnu vaan lähtevän käyntiin, kipinä puuttuu tms. Jos suhde on tarpeeksi kiinnostava, niin ei siihen toiset naiset pääse sotkeentumaan.

Vierailija
10/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaan ole kysymys siitä toisesta naisesta niinkään, vaan siitä että se tapailu sun kanssa ei tunnu vaan lähtevän käyntiin, kipinä puuttuu tms. Jos suhde on tarpeeksi kiinnostava, niin ei siihen toiset naiset pääse sotkeentumaan.

Tosin itse olen jopa keksinyt olemattoman poikakaverin, "toisen miehen", kun olen halunnut lopettaa jonkun tapailusuhteen täydellisen kiinnostuksen puutteeni vuoksi. Miehillä kun on helposti tapana jäädä roikkumaan, ja harva heistä tajuaa mitään muuta kuin että nainen kuin nainen tarvitsee miehen (ja minkä tahansa miehen?). Mikä ei ole totta - itse ainakin olen viihtynyt pitkiä aikoja sinkkunakin.

Vierailija
11/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen siten, että tapailuvaiheessa ei olla vielä tilivelvollisia toiselle. Jos tilanne on se, että tapaillaan kevyesti ja kumpikin saattaa tahollaan tapailla myös muita, niin pidän yksityisenä sen ketä tapaan ja missä merkeissä. Jos päätän tapailun niin ei, en siinäkään vaiheessa ala avautumaan muista ihmisistä. Jos asia tulee puheeksi tai siitä kysytään, niin kerron kyllä että näen tässä muitakin mutta on oma asiani että montako, keitä he ovat tai mitä heidän kanssaan teen ja kuinka usein. Sitten kun tapailu etenee siihen että yhdessä sovitaan että keskitytään toisiimme, niin en enää tapaile muita. Simppeliä. 

Vierailija
12/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin joskus palstalta, haluaisiko ihmiset mielummin tulla jätetyksi toisen takia vai siksi, että yksin eläminenkin on parempi vaihtoehto? Vastaukset menivät aika tasan. Kumman syyn sinä haluaisit kuulla?

TOTUUDEN. Voisi sanoa jaa, surra ja jatkaa matkaa.

Ap

Vierailija
13/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun aina ei ole tarkoituskaan muuta kuin tapailla kevyesti, seksiä ja hauskoja hetkiä. Siltikään ei saa sitä totuutta. ”Ei nähdä nyt hetkeen, kun en pysty tähän stressaantumatta.” Mitä ihmettä? Sanoisi suoraan, että en kiinnosta, joku muu kiinnostaa enemmän.

Ap

Vierailija
14/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä pitää sut back-up pi lluna, jos tää uus nihkeilee jotain.

Sillon ku jäbä on ollu sun kans niin sillä on ollu samanlailla jotain entisiä panoja/sukkiksia back-uppina, jos sä oisit alkanu nuhkeileen f jöösas kans.

Varmaa hoochia pitää olla AINA tiedossa.

Vierailija
15/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosta yleistämistä, mutta aina sellasta toista ei ole. Sä et itse vaan ole jollain tavalla riittävä.

Vierailija
16/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Surra suhdetta joka ei koskaa ei kunnolla edes toiminu ?

Vierailija
17/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen siten, että tapailuvaiheessa ei olla vielä tilivelvollisia toiselle. Jos tilanne on se, että tapaillaan kevyesti ja kumpikin saattaa tahollaan tapailla myös muita, niin pidän yksityisenä sen ketä tapaan ja missä merkeissä. Jos päätän tapailun niin ei, en siinäkään vaiheessa ala avautumaan muista ihmisistä. Jos asia tulee puheeksi tai siitä kysytään, niin kerron kyllä että näen tässä muitakin mutta on oma asiani että montako, keitä he ovat tai mitä heidän kanssaan teen ja kuinka usein. Sitten kun tapailu etenee siihen että yhdessä sovitaan että keskitytään toisiimme, niin en enää tapaile muita. Simppeliä. 

Tämä ei ole hyvä tapa. Jos et ole ollut yhdentekevä tyyppi, jätät kysymyksiä. Paljon helpompaa olisi selkeä kylmä totuus.

Ap

Vierailija
18/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun se voi olla ihan totuuskin, ettei mitään toisia naisia ole, mutta ei vaan joku nappaa, että tarvitsisi pitkittää tapailua.

Vierailija
19/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Surra suhdetta joka ei koskaa ei kunnolla edes toiminu ?

On isoja ja pieniä suruja. Jostain kivasta jutusta on haikea luopua. En tapaile ketään, josta en oikeasti pidä, vaikka jutusta ei sen suurempaa olisi tarkoitus tullakaan.

Ap

Vierailija
20/25 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä pitää sut back-up pi lluna, jos tää uus nihkeilee jotain.

Sillon ku jäbä on ollu sun kans niin sillä on ollu samanlailla jotain entisiä panoja/sukkiksia back-uppina, jos sä oisit alkanu nuhkeileen f jöösas kans.

Varmaa hoochia pitää olla AINA tiedossa.

Just tätä me naiset ei millään tunnuta hyväksyvä.

Ittehän me emme moista "varastointia" tartte ku m unaa saa aina kun haluaa.

Jos ei sitte oo läski tai aivan susiruma.