Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikuisen alastomuus kotona muualla kuin suihku/sauna

Vierailija
20.02.2018 |

Meillä mies kulkee kotona kesät talvet alastomana. Itseäni häiritsee että joudun koko ajan samassa huoneessa ollessamme väkisin näkemään sukupuolielimet. Meillä on pojat 15v ja 17v. Kumpikaan ei oo sanonut mitään että häiritseekö. Ehkä jo vuosien varrella tottuneet. Kun sanon miehelle että pukeutuisi joskus edes boxereihin niin sanoo vaan että ei halua kotona minkään vaatteen kiristävän ja että hänellä on oikeus olla kotona niinkuin haluaa. Itse en voisi kuvitellakaan että kulkisin poikien nähden jatkuvasti alastomana vaikka ovat nähneet minut miljoona krt alastomana saunassa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
22/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida pojat tuoda tyttöystäviään teille:)

Toivottavasti ei siinä on ap kovilla jos tytöt innostuuki siitä kalusta mikä siellä kulkee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kuljen alasti. Alkkarit jalkaan tai pyyhe alle jos istun, mutta puuhailen nakuna kaiken aikaa. Olen ollut tällainen nakupelle kyllä aina, ihan vielä vanhempieni huomassa asuessa. Riipasin kamppeet yleensä koulusta tullessa jo päältä. Vapauden tunne ilman rihman kiertämää on parasta!

Vierailija
24/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kanssa kuljeskella ja puuhailla kotona alasti. Kun nuoriso on kotosalla vedän häveliäisyyssyistä trikoomekon päälle, ettei teinien tarvitse hävetä. Alusvaatteet laitan jos pitää kotoa poistua. Mukava kuulla, että muutkin tätä harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan