aikuisen alastomuus kotona muualla kuin suihku/sauna
Meillä mies kulkee kotona kesät talvet alastomana. Itseäni häiritsee että joudun koko ajan samassa huoneessa ollessamme väkisin näkemään sukupuolielimet. Meillä on pojat 15v ja 17v. Kumpikaan ei oo sanonut mitään että häiritseekö. Ehkä jo vuosien varrella tottuneet. Kun sanon miehelle että pukeutuisi joskus edes boxereihin niin sanoo vaan että ei halua kotona minkään vaatteen kiristävän ja että hänellä on oikeus olla kotona niinkuin haluaa. Itse en voisi kuvitellakaan että kulkisin poikien nähden jatkuvasti alastomana vaikka ovat nähneet minut miljoona krt alastomana saunassa.
Kommentit (24)
Kyllä kodin pitää olla sellainen paikka missä saa olla juuri niin kuin haluaa. Mielestäni miehelläsi on siihen yhtäläinen oikeus kuin sinulla ja jos boxerit ahdistaa ja sinua sukukalleudet niin jomman kumman on joustettava.
En tykkäisi siitä, että kukaan - lapsi tai aikuinen - istuskelisi sohvilla ja tuoleilla ilman housuja.
Minä en pitäisi tuollaisesta, vaikka mies näyttäisi kuinka hyvältä.
Mä kuljen kotona ilman paitaa, pelkissä pikkareissa siis. Teinit eivät ole mitään sanoneet eikä miestäkään varmaan haittaa.
Jos joku tulee kylään, vaatteet menevät päälle.
Ei mua varmaan haittais jos mies kulkis munasillaan, paitsi tuolit ja sohvat mietityttäis.
Mua ei nyt varsinaisesti se alastomuus häiritsisi, mutta inhottaisi silti ajatus jostain pershiestä sohvalla ja tuoleilla. Vaikka hygienia olisikin kunnossa, en silti usko, että alapää pysyy suihkunraikkaana tuntikausia.
Ei taida pojat tuoda tyttöystäviään teille:)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei nyt varsinaisesti se alastomuus häiritsisi, mutta inhottaisi silti ajatus jostain pershiestä sohvalla ja tuoleilla. Vaikka hygienia olisikin kunnossa, en silti usko, että alapää pysyy suihkunraikkaana tuntikausia.
Niin enkä itse haluaisi istua samoille penkille joissa toiset mahdollisesti istuu ulkohousuilla?
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen kotona ilman paitaa, pelkissä pikkareissa siis. Teinit eivät ole mitään sanoneet eikä miestäkään varmaan haittaa.
Jos joku tulee kylään, vaatteet menevät päälle.Ei mua varmaan haittais jos mies kulkis munasillaan, paitsi tuolit ja sohvat mietityttäis.
Itse ole usein munasiltani kotona. Istun mihin tahansa, niin pyyhe menee aina perseen alle. Toki perse muutenkin puhdas, koska aina kun olen alasti pidempiä aikoja, niin olen ennen sitä käynyt suihkussa. Mutta siltikin aina pyyhe pehvan alle. Asun yksin, joten kukaan ei joudu nakuilustani kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulee kylään, vaatteet menevät päälle.Ei mua varmaan haittais jos mies kulkis munasillaan, paitsi tuolit ja sohvat mietityttäis.
Miksi ne mietityttäisi?
Olet aika varmasti niin sanotusti tutustunut niihin miehen vehkeisiin erittäinkin tarkasti? Joten miksi se haittaa jos ne koskettaa jotain huonekalua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin enkä itse haluaisi istua samoille penkille joissa toiset mahdollisesti istuu ulkohousuilla?
Mutta kuitenkin otat suuhusi sitä samaa vehjettä?
Tiskatessa kassit lätkyy tiskipöytään
Jaa... meillä ei miehen kanssa ole vielä lapsia, joten näin kahden kun ollaan, mielelläni katselen miestä munasillaan. En sitten tiedä mitä mieltä olisin, jos jatkaa tapaa sitten, jos saadaan lapsia. Oma isäni viihtyi kotona munasillaan ja jotenkin se teininä tuntui jotenkin kiusalliselta. Teinit on joskus herkkiä, joten ehkä miehen munasillaan kulkeminen voisi häiritä jos huomaisin sen häiritsevän muita perheenjäseniä, vaikka itseäni ei häiritse.
Eiks tuo nyt oo porvoossa ihan tavallista?
Itte kuljen kotona pelkissä shortseissa ja joskus en niissäkään.
Mutta asunkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkin otat suuhusi sitä samaa vehjettä?
En ole ap.
Enkä haluaisi siis itse nakuilla istuimilla, joille on istuttu esim samoilla housuilla joilla on käyty vaikka bussissa tai terveyskeskuksessa.
Mutta jos sinä haluat, niin ole toki hyvä.
Meilläkin mies on kotona lähes aina alasti. Lapsia ei ainakaan vielä haittaa kun ovat pieniä. Itse en tykkää jos istuu munasillaan sohvalla, mutta yleensä hän makaa vain sängyssä. Välillä hän valittaa kylmyyttä ja minä siihen aina vastaan että nii-in, yleensä ihmisillä on vaatteet päällä. Olen miettinyt tuota, että sitten kun lapset kasvaa niin tuleekohan heille joku trauma kun iskä on aina alasti. Vai oppiiko mies pitämään vaatteita.
Mä tykkään kanssa olla kotona vähissä vaatteissa. Tai siis tykkäisin olla vähän kaikkialla, mut se ei oo oukee soveliasta :D yleensä kuitenki alkkarit päällä, juuriki koska en haluu kuitenkaan sohvalla tai keittiöntuolilla istuu pimppa paljaana. Koska nukun alasti ni aamusin ja iltasin saatan haahuilla ilman vaatteita kotona, ei oo mies valittanu :P eikä lapset, eikä lapsipuolet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa... meillä ei miehen kanssa ole vielä lapsia, joten näin kahden kun ollaan, mielelläni katselen miestä munasillaan. En sitten tiedä mitä mieltä olisin, jos jatkaa tapaa sitten, jos saadaan lapsia. Oma isäni viihtyi kotona munasillaan ja jotenkin se teininä tuntui jotenkin kiusalliselta. Teinit on joskus herkkiä, joten ehkä miehen munasillaan kulkeminen voisi häiritä jos huomaisin sen häiritsevän muita perheenjäseniä, vaikka itseäni ei häiritse.
Ei nyt varmasti tarvitse olla herkkä teini jos isän munasillaan hilluminen tuntuu kiusalliselta. Oudompaa olis jos toi ei teinitytöstä olis kiusallista. Ällöttävää käytöstä isältäsi!!
Näin silmissäni Charlotten ja Harryn 😂😂
Ilmeisesti miehessä on kuitenkin sen verran sinua miellyttäviä ominaisuuksia, että olet kestänyt elää tuon mieliteon kanssa. Mitään vahinkoahan siitä ei tule.