Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset naiset saavat puolisoiksi rehellisiä, selkärankaisia miehiä?

Vierailija
20.02.2018 |

Vai onko tuollainen mies jokin myytti, urbaanilegenda?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole myytti eikä urbaanilegendaa. 

Voi miten väsynyttä settiä taas...

Vierailija
62/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka eivät päivystä vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellainen jolle rehellisyys ja suoraselkäisyys ovat ensisijaisia valintakriteerejä. Ykköskierroksella, ennen kuin on kokeiltu niitä vähemmän rehellisiä ja suoraselkäisiä miehiä.

Mitä aikaisemmin sellaista etsit, sitä enemmän valinnanvaraa on.

Vierailija
64/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan suomalaiset miehet on useimmiten rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ainakin oma mies, perhepiirin miehet, ystävien miehet ja miehet työpaikalla ja naapurustossa ovat. En keksi ketään epärehellistä ja selkärangatonta, kun mietin tuntemiani miehiä. Elänkö jossain kuplassa?

Itse olen ihan tavallinen kahden lapsen äiti farmariauto-koira-keskiluokkalähiöstä.

Vierailija
65/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaaks se, ettei ole komea?

Että jos vastaus on, että rehellisen selkärankaisen saa, kunhan tinkii muista vaatimuksista.

Mikähän siinä on että rumien kuvitellaan olevan aina jotenkin jalompia tai parempia ihmisiä kuin hyvännäköisten? Tiedän monta rumaa miestä jotka ovat täysin selkärangattomia, manipuloivia ja epärehellisiä nilviäisiä. Itse asiassa tunnen enemmän komeita miehiä joilla on rautainen selkäranka ja he ovat myös hyväkäytöksisiä sekä rehellisiä.

Tää on niin totta :) plussaan tuhat kertaa. Sisäinen kauneus lähes aina kiteytyy kauniin ulkonäköön

Ruma ihminen on usein katkeroitunut, itsekäs ja paha

Vierailija
66/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he eivät kelpaa suominaiselle ykköskierroksella, niin filippiiniläiset.

Ne filippiiniläiset näyttävät kyllä saavan ne kaikkein huonoimmat miehet, sen täyden pohjasakan mitä miehistä voi löytää.

Vierailija
67/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia. Ikään kuin rehellisyys/suoraselkäisyys tarkoittaisi myös hyvää naismakua. Mies voi monesta syystä päätyä esim. mustasukkaisen harpun puolisoksi vaikka olisi kuinka rehellinen tms. Esim. lapsuudessa saadut mallit vaikuttavat parinvalinnassa.

No tässä on kai kyse siitä, onko rehellinen/suoraselkäinen suhteessaan naiseen.

Vierailija
68/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minunlaiseni. Vaikka ystäväni sanoikin että kaikki miehet haluavat vaan seurustella minunlaiseni kanssa mutta mennä naimisiin hänenlaisensa kanssa. Jaa. 12v mennyt siitä ja olen edelleen saman miehen kanssa yhdessä, josta naimisissa 8v, ja hän.. no pari seksisuhdetta ollut. Että sillei. On meissä siis jotain eroa.

Vierailija
69/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen rehellinen, kiltti nainen. Oikeistolaiset terveet arvot plussaa. :) Rehtejä suomimiehiä on maa pullollaan, kunnon naisille.

Vierailija
70/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se kun lähtee etsimään ihan semmoista perusjamppaa, niin yleensä saa ihan rehellisen ja selkärankaisen miehen, koska ei perusjampalla ole samanlaisia saumoja olla uskoton . Heti kun alkaa tavoittelemaan sitä parasta 10% tai jotain todella hienoa, niin tulee enemmän pettymyksiä. Tämän olen ainakin omassa lähipiirissä nähnyt.

Vierailija
71/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä saa mitä tilaa. Luihun ihmisen tunnistaminen on oikeastikkin ihan yhtä helppoa kuin katsoisi jotain Disneyn piirrettyä. Jos löydät itsesi jatkuvasti jonkin kieroilijan seurasta, se johtuu siitä että tykkäät sellaisista ihmisistä. Etsi jotain muuta.

Vierailija
72/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riipu naisesta, vaan siitä ketä huonot miehet sattuvat valitsemaan. Ei uhria voi syyttää huonosti kohdelluksi tulemisesta, ja toisin päin, miehen selkärankaisuus ei ole naisen ansiota. Ottakaa vastuu omista teoistanne älkääkä yrittäkö rauhoittaa omaatuntoanne kertomalla itsellenne, että "jos nainen olisi ollut parempi niin en olisi pettänyt/jättänyt/hakannut/raiskannut... Ap on selvästi tällainen mies.

Vierailija
73/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksen mukaan suomalaiset miehet on useimmiten rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ainakin oma mies, perhepiirin miehet, ystävien miehet ja miehet työpaikalla ja naapurustossa ovat. En keksi ketään epärehellistä ja selkärangatonta, kun mietin tuntemiani miehiä. Elänkö jossain kuplassa?

Itse olen ihan tavallinen kahden lapsen äiti farmariauto-koira-keskiluokkalähiöstä.

Samaa mieltä suomalaisista miehistä. Oman mieheni lisäksi voisin milloin tahansa keskellä yötä soittaa hädässä kaikille mieheni ystäville ja he tekisivät kaikkensa auttaakseen. Kai se on että millasessa seurassa liikkuu.

Vierailija
74/75 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen voi saada ruma, kaunis, kiltti, ystävällinen, lempeä, ilkeä, narsisti, laiha, lihava, rikas, köyhä, luonnollinen, tälläytyvä, tyhmä tai fiksu nainen. Voitte itse jatkaa listaa.

Vierailija
75/75 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään arvostavat naiset jotka eivät suostu mihin tahansa. Yleensä heillä on ollut hyvä isäsuhde tai ovat käsitelleet menneisyyteen liittyvät haavansa niin että ne eivät ohjaa puolison valintaa.

Ihan kiva kun oma isä hakkasi, niin ei tuu mitkään miessuhteet onnistumaan.

Ei tarvitse pitää paikkaansa. Mun "isähistoria" on: alkoholisti-isä, josta äiti (onneksi) erosi ollessani 2-vuotias. Kun olin 7-vuotias, äiti löysi uuden miehen. Tämä oli väkivaltainen alkoholisti (oma isä ei hakannut, tämäpä hakkasi joka viikonloppu). 

Mulla on silti ollut aina suht harmonisia ja hyviä miessuhteita ilman alkoholismia tai väkivaltaa. Eli jos multa onnistuu, niin onnistuu sultakin! Tsemppiä <3