Millaiset naiset saavat puolisoiksi rehellisiä, selkärankaisia miehiä?
Vai onko tuollainen mies jokin myytti, urbaanilegenda?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jonka arvomaailma perustuu luottamukseen, arvostukseen, hyvään käytökseen ja kunnioittamiseen ja jakaa ne miehen arvojen kanssa, eikä kumppanin valinta ole perustunut ulkoiseen valintaan tai pinnallisiin arvoihin ja saa olla oma itsensä, oli sitten ylipainoinen, ruma tai huono ruuanlaittaja.
Siis mies ei voi olla sekä suoraselkäinen ja rehellinen että hyvännäköinen? :-DDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myytti. Sellaisen voi saada, kun ei tyydy ensimmäiseen hyvännäköiseen, joka pokaa sua baaritiskillä. Ja kun opettelee tuntemaan sen kunnolla ennen kuin ryhtyy perustamaan perhettä sen kanssa. Ja kun vaatii siltä tasa-arvoa ja ahkeruutta ja rehellisyyttä, eikä tyydy yhtään mihinkään vähempään.
Termiä tasa-arvo tuohon ei kannata sotkea, se kun ei kovin hyvin rimmaa rehellisyyden kanssa, vaan on täysi paradoksi.
Täh. Mun mies on rehellinen mies, jolla on selkärankaa. Hän on jalomielinen, lempeä, älykäs, huumorintajuinen ja hauska, joskin hieman introvertti ja ujo (minä myös, eli ei haittaa). Hän on aina valmis auttamaan, osallistuu hyväntekeväisyyteen, omaa ns. pehmeät arvot (luontoystävällisyys, suvaitsevaisuus). Parisuhteessa on huomaavainen, uskollinen ja minä olen hänelle ykkössijalla.
Mä luulen tämän perusteella, että rehellisiä, selkärangan omaavia miehiä, saavat puolisoikseen rehelliset, selkärangan omaavat (ns kiltit) naiset. Meidän luonteet ja arvot ovat samanlaiset, eli siksikin viihdymme hyvin toistemme seurassa.
Ja joku tuossa yllä sanoi, että sitten pitää tinkiä muista vaatimuksista. No ok, mies ei päätoimisena opiskelijana ole rikas, mutta se ei haittaa koska en ole materialisti ja tienaan itse ihan tarpeeksi. Mutta esim ulkonäöllisesti uskaltaisin väittää että mies on yhdeksikön pintaan (itse olen ehkä 7 tai 8). Täydellinen paketti siis. <3
Minä tapasin mieheni 39-vuotiaana. Mulla oli huono suhde takana. Mies oli sinkku, josta naiset eivät välittäneet. Oli pienipalkkainen ja tyylitön vaatetukseltaan.
Minä näin potentiaalin, koska hän oli niin kultainen luonteeltaan. Meillä on hyvä avioliitto jo kolmattatoista vuotta.
Millaiset naiset? Tavalliset, jotka eivät odota elättäjää vaan hyvää kumppania. Kumpikin tehdään töitä ja "haaveillaan lottovoitosta".
Sellainen nainen, joka antaa miehelle tilaa olla rehellinen ja selkärankainen, eikä häpäisematta miestä hänen kaikista virheistään, kuten täällä on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan virolaiset, filippiiniläiset, thaimaalaiset, vietnamilaiset. Heille kelpaa tavallinen rehellinen mies. Suominainen ei sellaista tasapainoista, rehellistä miestä arvosta vaan kyllä miehen pitää tarjota extremeä, viedä rajoille ja suhteessa pitää olla salaperäisyyttä
Tavallinen suomalainen mies kelpaa myös venäläiselle naiselle kuka asuu Suomessa. Ovat hyvin maanläheisiä ja perhekeskeisiä. Minun asuinalueella asuu paljon virolaisia ja venäläisiä naisia ja saan heiltä paljon huomiota. Olen ihan tavallinen nuori lihaksikas työmies jolla on hieman slaavilaisia kasvonpiirteitä.
Viikonloppuisin näkee todella paljon venäläisiä pariskuntia työntämässä lastenrattaita ja saattaa olla vielä mummo ja pappa mukana. Näky on liikuttava.
Täällä olisi sellainen kun tulisi vain joku hakemaan. Ei ole ottajia näkynyt
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan virolaiset, filippiiniläiset, thaimaalaiset, vietnamilaiset. Heille kelpaa tavallinen rehellinen mies. Suominainen ei sellaista tasapainoista, rehellistä miestä arvosta vaan kyllä miehen pitää tarjota extremeä, viedä rajoille ja suhteessa pitää olla salaperäisyyttä
Sinä voit nyt olla ihan hiljaa siitä oletetusta selkärankaisuudestasi, kun kerran niin paska diili olet naiselle että kelpaat ainoastaan kehitysmaasta tai köyhyydestä pelastamisen oheisena. Ihmisten ostaminen ei ole selkärankaista.
En tiennyt että Viro on kehitysmaa. Uutta oppii joka päivä
Et oo vissiin käynyt tallinnan ydinkeskustan ulkopuolella.
Kyllä Viro on monessa suhteessa kehitysmaa. Eihän sillä ole edes omia ilmavoimia. Tallinnassakin venäläinen mafia pitää vahtia baareissa. Suhteellisen hyvä bkt/capita selittyy lähinnä EU:n erilaisilla tukijärjestelyillä. Omaa myytävää ja osaamista maassa on niukalti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jonka arvomaailma perustuu luottamukseen, arvostukseen, hyvään käytökseen ja kunnioittamiseen ja jakaa ne miehen arvojen kanssa, eikä kumppanin valinta ole perustunut ulkoiseen valintaan tai pinnallisiin arvoihin ja saa olla oma itsensä, oli sitten ylipainoinen, ruma tai huono ruuanlaittaja.
Siis mies ei voi olla sekä suoraselkäinen ja rehellinen että hyvännäköinen? :-DDDD
Tietenkin VOI. Samalla tavalla kuin kaunis ja seksikäs nainen voi olla kiltti ja vaatimaton.
Harvinaisia yhdistelmiä, mutta ainahan jollain vuohellakin jossain on kaksi päätä.
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se, ettei ole komea?
Että jos vastaus on, että rehellisen selkärankaisen saa, kunhan tinkii muista vaatimuksista.
Mikähän siinä on että rumien kuvitellaan olevan aina jotenkin jalompia tai parempia ihmisiä kuin hyvännäköisten? Tiedän monta rumaa miestä jotka ovat täysin selkärangattomia, manipuloivia ja epärehellisiä nilviäisiä. Itse asiassa tunnen enemmän komeita miehiä joilla on rautainen selkäranka ja he ovat myös hyväkäytöksisiä sekä rehellisiä.
No esim. Sellainen nainen joka ei välitä siitä onko mies 188 vai 176, ianakin todennäköisyys kasvaa koska valikoima on paljon suurempi.
Sitten lyhyyden lisäksi vaikka jos ei haitta miehen köyhyys tai lihavuus.
Hekin voivat luonteenpiirteiltä olla tuollaisia.
Toki jos löytää tuollaisen ja hyvännäköisen niin heille hyvä mutta tälläiseen kykenee vain miesten mittarilla hyvät naiset.
Oma mies on tuollainen. Ja sellaisen saa tosiaan, kun myös pyrkii itse sellainen olemaan. Nuorempana olin kaikkea muuta, mutta jossain vaiheessa aloin tietoisesti kehittää hyviä ominaisuuksia itsessäni ja kappaa vaan, vedin puoleeni hyvän ihmisen. Eli kun olin itse muuttunut syvältä, sisältä käsin, tunnistin samoja piirteitä toisessa ihmisessä. Olisikohan niin, että yleisellä tasolla vedämme puoleemme sitä
mitä itsekin olemme? Pinnallinen esimerkki: urheilullinen vetää puoleensa urheilullisia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit nyt olla ihan hiljaa siitä oletetusta selkärankaisuudestasi, kun kerran niin paska diili olet naiselle että kelpaat ainoastaan kehitysmaasta tai köyhyydestä pelastamisen oheisena. Ihmisten ostaminen ei ole selkärankaista.
En tiennyt että Viro on kehitysmaa. Uutta oppii joka päivä
Et oo vissiin käynyt tallinnan ydinkeskustan ulkopuolella.
Kyllä Viro on monessa suhteessa kehitysmaa. Eihän sillä ole edes omia ilmavoimia. Tallinnassakin venäläinen mafia pitää vahtia baareissa. Suhteellisen hyvä bkt/capita selittyy lähinnä EU:n erilaisilla tukijärjestelyillä. Omaa myytävää ja osaamista maassa on niukalti.
No ei. Kylmän sodan aikaan puhuttiin ensimmäisestä, toisesta ja kolmannesta maailmasta. Toinen maailma viittasi itäblokin maihin, joita ei voi luonnehtia kehitysmaiksi korkean teknologisen osaamiden ja yhteiskunnallisen järjestäytyneisyyden vuoksi. Kolmas maailma oli kehitysmaat, mm. Afrikassa, aasiassa jne.
Viro ei ole täysin kehittynyt muttei kehitysmaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on tuollainen. Ja sellaisen saa tosiaan, kun myös pyrkii itse sellainen olemaan. Nuorempana olin kaikkea muuta, mutta jossain vaiheessa aloin tietoisesti kehittää hyviä ominaisuuksia itsessäni ja kappaa vaan, vedin puoleeni hyvän ihmisen. Eli kun olin itse muuttunut syvältä, sisältä käsin, tunnistin samoja piirteitä toisessa ihmisessä. Olisikohan niin, että yleisellä tasolla vedämme puoleemme sitä
mitä itsekin olemme? Pinnallinen esimerkki: urheilullinen vetää puoleensa urheilullisia jne.
Kiltti, hyväsydäminen ja empaattinen nainen saa kyllä myös hyväksikäyttäjämiehiä ympärilleen. Kokemusta on :/
Vierailija kirjoitti:
Mä allekirjoitan tämän täysin! Olin laillasi nuorempana tosi erilainen kuin nyt, en olisi silloisena itsenäni ikinä saanut sitä miestä, joka minulla on nyt. Häneen vetosi heti tavatessamme mun tietynlainen kilttiys, lempeys ja avarakatseisuus. Ja ehkä mä olenkin nyt enemmän "naivi" kuin nuorena, kun pyrin uskomaan ihmisistä pelkkää hyvää, mutta ilman sitä vihaa ja epäluuloa, mitä mulla nuorempana oli, on kuitenkin paljon helpompi elää myös itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka etsii nimeomaan rehellistä ja selkärankaista miestä ja tietävät miltä rehellisyys ja selkärankaisuus näyttää.
Ihan hyviä arvauksia ketjussa, mutta tämä on se oikea vastaus.
Juuri näin! Vastaan kokemuksella tämän saman vastauksen, ja nimen omaan tuo että TIETÄÄ miltä kys. ominaisuudet näyttävät. Itse olen aina ollut rehellinen ja selkärankainen nainen, mutta en tiennyt nuorena miltä näyttää samanlainen mies. Siksipä tuli tehtyä monta hutia. Sittemmin tosin tärppäsi, ja nyt tiedän miltä sellainen mies näyttää. Se näyttää minun mieheltäni <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö kommentoin?
Totta kait mies voi olla komea ja nainen kaunis, mutta kumppanin valinnassa mielestäni pitäisi olla muut arvot etusijalla, kuin onko mies tai nainen hyvännäköinen.
Naisen pitää olla harkitsevainen ja sellainen, että tosiaan ei lähde ekan pokaajan mukaan. Hyvä mies lähestyy yleensä (kohteliaisuutensa vuoksi) hienovaraisesti ja pitkän kaavan kautta - niille pitää antaa aikaa.
Pikatuttavuudet eivät yleensä ole niitä hyviä miehiä, näistähän on meillä monilla siskoilla kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö kommentoin?
Totta kait mies voi olla komea ja nainen kaunis, mutta kumppanin valinnassa mielestäni pitäisi olla muut arvot etusijalla, kuin onko mies tai nainen hyvännäköinen.
Ikuisuusaihe. Minun mielestäni parisuhteeseen kuuluu seksi ja seksiä haluaa vain ihmisen kanssa, jota pitää puoleensavetävänä eli hyvännäköisenä. Siis omissa silmissä. Jos katsot ympärillesi, niin huomaat, että ihmisillä on hyvin erilainen maku. Väitänkin, että jokaisessa ihmisessä on jotain, mitä joku pitää puoleensavetävänä.
Minä uskon siihen, että ulkonäkö herättää kiinnostuksen ja sen jälkeen pitää luonteiden, arvojen ja tulevaisuuden suunnitelmien natsata. Toki moni tutustuu ensin ihmiseen ystävänä ja huomaa sitten vasta, että tämä on kiinnostava myös seksi- ja parisuhdemielessä, mutta silloinkin sen ulkonäön pitää olla omaa silmää miellyttävä.
Niin ja siis millainen nainen tuon miehen sai? Älykäs, nokkela, sanavalmis, positiivinen, rakastava ja huolehtiva suomalainen nainen, joka arvostaa miestään.