Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaistteko miehen kanssa kellä on punainen takki?

Vierailija
20.02.2018 |

Olin sunnuntaina deitillä ekaa kertaa ja miehellä oli kirkkaanpunainen toppatakki. Muuten oli ihan kiva ja fiksu mies.

Tuli siitä takista sellainen tunne et ei ole ihan normaalia tällänen. Ja kun sillä oli vielä kaulaliinakin mitä ei usein miehillä näe.

Kannattaako jatkaa tapaamisia?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen on soturin väri. Jos haavoittuu, niin veri ei erotu niin selvästi, joten vastustaja ei saa niin helposti henkistä yliotetta.

Vaihtoehto b: oliko takissa pienellä semmonen logo, jossa musta hevonen seisoo takajaloillaan? Kysyitkö millä mies ajaa kesäisin?

Ai vähän niinkuin tämä:https://www.google.fi/search?q=elton+john+red+jacket&source=lnms&tbm=is…

Vierailija
22/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon fruittari, sano nyt vielä että ananas tukka pipon alla? Jätä se

Vierailija
24/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kirkkaan keltainen ja hyvin selviän

Vierailija
25/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että joku mies uskaltaa olla oma itsensä, eikä aivoton laumasielu, niin kuin useimmat muut

Vierailija
26/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni näyttää ehdottomasti paremmalta sinapinkeltaisissa housuissaan, punaisessa neuleessa ja punasinivalkoisessa ruutupaidassaan kuin tylsässä tummansininsessä talvitakissaan ilman kaulaliinaa. 

Vierailija
27/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen takki ja kaulaliina - ja osa vastaajista on tosissaan sitä mieltä, että on jotain epäilyttävää, hahaha! apua, mihin maalaisjunttien torikokoukseen mä oikeen itseni klikkasin? Älkää vaan koskaan menkö ulkomaille, siellä on katos miehillä kaikenlaisia ja värisiä takkeja, muita kenkiä kuin Kontioita ja päässä muutakin kuin Koffin lippis ja peltorit :D :D

Vierailija
28/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni nainen minun ystäväpiirissäni, itseni mukaan lukien, ollaan tavattu miehemme kamalassa takissa.

Esim. ystävän miehellä oli hirveä, ripulinruskea, tikattu toppis ja omalla oli vihreä, liian iso pappatakki mallia "Simon vaatehuone kaksysiysi".

Näistä tuli hyviä miehiä ja takit meni roskakoriin sittemmin.

Vierailija
29/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mies käyttäisi talvitakissa mitään muuta kuin mustaa?

Vierailija
30/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä ei saa olla punaista takkia? :O nyt meni yli mun ymmärryksen niin että viuhahti. Mun mielestä punaista voi pitää mikä sukupuoli vain.

Joku sanoi kommenteissa "Haluat seurustella homon kanssa?" Mistä lähtien punainen on ollut homomiesten väri??? 

Ehkä mulle ei tätä mielleyhtymää ole päässyt syntymänä siksi, että punainen on isäni lempiväri. En ole koskaan ajatellut, ettei mies voisi pukea punaista päälle.

Vierailija
31/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mun miehellä on pinkki toppatakki :) 

Ootko varma et seurustelen miehen kanssa?

Susta en ole varma, itsestäni kyllä. Pinkki sopii hänelle, käy hyvin ihon ja hiusten värin kanssa :) 

Mun mies "joutuu" pukeutumaan työssään siististi, välillä puku, välillä suorat housut/siistit chinosin tyyliset ja pikkutakki.

Näihin löytyy kaapista 43 paitaa. Varmaan väriskaalan kaikki mahdolliset:) Vaaleanpunaista (useampi), lilaa, punertavaa, sinisen sävyjä varmaan toistakymmentä eri versiota, valkoista, mustaa, harmaata, tummanviolettia, yksiväristä, ruutua ja raitaa jne jne. Vihreää ja keltaista ei löydy, ei sovi omiin väreihin

Eikä taatusti ole homo;D

Vierailija
32/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen miehillä ja pojilla näyttää olevan keltaisia, punaisia ja valkoisia talvisia urheilutakkeja, lähinnä toppiksia. merkit ovat HH ja Luhta,  Conti ( ital. ) Everest. Melkein kaikki urheilu ja veneilyvaatteet pitääkin olla kirkkaanvärisiä. En muista kaikkia takkeja. He ovat nyt kaukomailla takkeineen. Aika jännä toi ajatus, että punainen tarkoittas homoa. Ei ainkaan täällä Espoossa tai maailman hiihtokeskuksissa. On ainakin minun miehelläni punainen välikausipusakka. Arabimaissa miehillä näkyy myös pinkkejä vaatteita.

Vierailija
33/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Sininen on poikien väri ja punainen on tyttöjen  väri'.

Tuo mies on siis seksuaalisesti häiriytynyt perverssi ja muutenkin epänormaali.

Hän ei myöskään kunnioita yhtään talvisodan veteraanien uhrauksia joten hankkiudu vain kiireesti eroon tuollaisista miehimyksistä.

Vierailija
34/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hallusinaatiota tuollainen mies.

Jatka vain valkotakkisten tapailua säännöllisesti.

Vierailija
35/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jatkaistteko miehen kanssa kellä on punainen takki?"

No, selvisikö koskaan kellä se punainen takki on?

Jatkaistteko mies ylipäätänsä naisen kanssa kellä koulusivistys näyttää olevan kuusivuotiaan tasolla?

Jos miehellä on punainen pikkutakki eikä se ole viihdealalla niin kysymystä voisi pohtia mutta jos toppatakki on vähän pirteämpää väriä kuin iänikuinen tummansininen tai niin sillä voi olla sängyssäkin mielikuvitusta muuhunkin kuin viiden minuutin nylkytykseen lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
36/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain punaisia ja oransseja takkeja. Nyt löyty sit syy miksen ole varsinainen ladykiller!

Vierailija
37/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaatuu laskettelurinteessä ulkopulella sallitun alueen, on se sitten  oma syy jos ei löydy lumesta mustassa tai valkoisessa ulkoiluasussa. Paitsi jos on varustautunyt lähettimellä.  Siellä Sveitsissä juuri jäi isä ja tytär hiihtäessä lumen alle , ei ollut lähettimiä, ymmärsin että löytyivät vasta menehtyneinä.

Vierailija
38/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla värisokeakin! Paljasta takin väri miehelle varovaisesti ja tue häntä trauman käsittelyssä.

Vierailija
39/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, minulla on kirkkaan punainen toppatakki ja punaiset kengät. 

Vierailija
40/52 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on säännöt vaatteissa. Ei mitään punaista, keltaista, vihreää. Ei mitään kirkkaita värejä valkoista lukuunottamatta. Kelpaavat värit: Tumman sininen, musta, harmaa ja valkoinen. Ruskea menee kengissä.

En koskaan pukisi ylleni punaista saati mitään pinkkiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi