Jatkaistteko miehen kanssa kellä on punainen takki?
Olin sunnuntaina deitillä ekaa kertaa ja miehellä oli kirkkaanpunainen toppatakki. Muuten oli ihan kiva ja fiksu mies.
Tuli siitä takista sellainen tunne et ei ole ihan normaalia tällänen. Ja kun sillä oli vielä kaulaliinakin mitä ei usein miehillä näe.
Kannattaako jatkaa tapaamisia?
Kommentit (52)
Mulla on punainen takki ja kaulaliina:D
Haittaaks se.....
Ja kengissä mulla on.......oranssit nauhat. Siis OMG!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on säännöt vaatteissa. Ei mitään punaista, keltaista, vihreää. Ei mitään kirkkaita värejä valkoista lukuunottamatta. Kelpaavat värit: Tumman sininen, musta, harmaa ja valkoinen. Ruskea menee kengissä.
En koskaan pukisi ylleni punaista saati mitään pinkkiä :D
Båååååring!
Ei jatkoon.
Komentoora kirjoitti:
Jos mies on muuten kiinnostava ja haluat pitkää suhdetta, on vahvan naisen velollisuus laittaa mihen elämä kokonaan uusiksi. Nainen "korjaa" miehen elämän kaikki epäkohdat. Siinä vaiheessa myös punainen takki lentää kirpputorin myyntikoriin. Tämä on vain ajan kysymys ja asiat korjaantuvat omalla painollaan.
Voit toki huoletta jatkaa miehen kanssa, kunhan ensin määrittelet itsellesi teidän yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ja näkymät.
Mies on alistettava ensi tilassa.
Hmm... mieluummin kyllä keltainen takki, mut kyllä punainenkin on hyväksyttävissä!
Eli KYLLÄ!
Kannattaa valita vain mies, joka pukeutuu jokaisessa tilanteessa vihreään maastopukuun. Tämä mies tyyppi on parasta A-ryhmää
Jos miehellä on tummat hiukset, niin punainen takki sopii hänelle mielestäni oikein hyvin. Samoin punaiset housut. Vaikka jonkun uskomuksen mukaan mies voi pukeutua punaisiin housuihin vasta sitten, kun on ensin purjehtinut jonkun valtameren poikki.
Ylipäätään kirkkaat värit sopii miehille ihan hyvin. Näissä vain ei ole hirveästi tarjontaa.
Kyllä on ahdasmielistä porukkaa olemassa.
Ei siis muuta kuin se punainen takki ja kaulaliina? Hrr. Melko iitsevarma mies kulkee näin kylmällä noin vähissä pukeissa.
Vierailija kirjoitti:
Ha haa, täällä maalla kukaan mies ei kulkisi punaisessa takissa ja kaulaliinassa :D
Niin sinähän sen sanoitkin, eli maalla.
Vierailija kirjoitti:
Punainen on soturin väri. Jos haavoittuu, niin veri ei erotu niin selvästi, joten vastustaja ei saa niin helposti henkistä yliotetta.
Vaihtoehto b: oliko takissa pienellä semmonen logo, jossa musta hevonen seisoo takajaloillaan? Kysyitkö millä mies ajaa kesäisin?
Enpä paljoa mauttomampaa tietäisi, kun että mies tulisi treffeille ferrari-takki päällä! Yöökk 🤮 100x vielä pahempi kuin että pyörittelisi jotain esim. BMW-avaimenperää käsissään! Ilmoittaisin, suoraan, että sorry, tuli hätätilanne päällä ja pakko lähteä! En ilkeäisi edes istua yhden kahvin verran kahvilassa, jos toisella on ferrarin takki päällä!
Koska en halua näyttää masennuspotilaalta.