Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti heti alussa, ystävät menee parisuhteen edelle.

Vierailija
20.02.2018 |

Treffeillä Mies kertoi heti, että ystävät (myös naispuoliset ystävänsä) tulee aina olemaan tärkein asia hänelle elämässä ja vasta sen jälkeen parisuhde. Perusteluina, koska ystävät yleensä pysyy, mutta parisuhteet päättyy eroon. Menisittekö toisille treffeille? Perustelut

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Perustelu, mies ääliö

Vierailija
2/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä Mies kertoi heti, että ystävät (myös naispuoliset ystävänsä) tulee aina olemaan tärkein asia hänelle elämässä ja vasta sen jälkeen parisuhde. Perusteluina, koska ystävät yleensä pysyy, mutta parisuhteet päättyy eroon. Menisittekö toisille treffeille? Perustelut

Arvostaisin todella paljon ainakin sitä, että mies on rehellinen, eikä selitä höpöjä, joita ei tarkoita. Lisäksi mies on pohtinut elämäänsä. Sekin on todella iso plussa. Jos on muuten kiinnostava ihminen, ehkä menisin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ainakaan sinun kanssasi halua olla. Älä mene treffeille.

Vierailija
4/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin, mutta ihan sen vuoksi, että on kivaa. ”Parisuhdehan päättyy kuitenkin myöhemmin”, mutta aina hauskaa voi pitää.

Vierailija
5/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Kuulostaa ääliöltä. Noista lähtökohdista voi olla varma, ettei suhteet kestä.

Vierailija
6/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennäkin. Mahdolliset lapset menee sitten pienenä tärkeysjärjestyksessä (ajankäytössä) edelle.

Pistin vähän samanlaisen ehdon aikoinaan miehelle. Mun bestis on mies, entinen fwb ja se nyt vaan oli uuden ihmisen elämässäni siedettävä. Karsi kyllä huonoimmat ehdokkaat heti kättelyssä :) Enkä tietänkään asiaa noin esitellyt.... se entinen seksisuhde kyllä tuli selväksi rivienvälistä. Muutenkin olen miesvaltaisella alalla... se jo tuntui olevan yllättävän monelle kumppaniehdokkaalle turn off.

Ja toki, kumppanilla oli sitten mahdollisuus laittaa omat ehtonsa, esim tulla mukaan baari-iltaan tms.

Vierailija
7/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kumppanit voi vaihtua, ystävät ei. Tosin kyllä kaipaisin jonkinlaista joustoa asiaan, jos parisuhde muodostuu. Ei esimerkiksi ihan jokaisesta inahduksesta peruta treffejä kumppanin kanssa tms. Tai suljeta kumppania pois ystäväpiiristä ja oleteta, et on aina valmis jäämään lehdelle soittelemaan.

Vierailija
8/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin, myöhemmin selvisi, että mies tarkoitti todella sitä. Jos joku kaveri soitti, että nyt baariin niin sinnehän lähti. Ihan sama siis vaikka olisi ollut sovittuna mitä sille illalle tai seuraavalle päivälle.

Enää en menisi.

Vierailija
9/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen suhde. Kaverit ovat teinien juttuja. Tsiisus.

Vierailija
10/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ystävät voi ja saa olla tärkeitä, mutta se, että mies ilmoittaa asian noin kertoo miehen luonteesta sellaista, että en olisi enää kiinnostunut.

Vierailija
11/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä katsoa. Mistä sen tietää vaikka minusta tulis se kaikkein paras ystävä. Jos ei synkkaa niin mullakin on onneksi ystäviä.

Vierailija
12/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsisin vain ajanvietettä, menisin.

Jos etsisin loppuelämän suhdetta, en menisi.

Se miten mies sanoo, kertoo siitä ettei hän oikein "usko rakkauteen". En itsekään tiedä onko siihen uskomista, mutta perheen tulevaisuudessa haluava romantikko tuskin sanoisi noin, että ystävät edelle.

Lisäksi luulen, että jos olisit ihminen joka vie mieheltä jalat alta, ei hän sanoisi noin.. jos löytyy täysi 10+timantti, sen haluaa pitää. Sä et ilmeisesti ole 10+timantti miehen silmissä. Ei siis riittävää kiinnostusta, ei jatkoon. Miksi tyytyä jämiin kun voi saada oman herkun, uutta putkeen vaan ap ! Vaikka molemmat etsisi vain ajanvietettä, on se huomattavasti mukavampaa kun on palava kiinnostus toista kohtaan molemmin puolin.

Vierailija
13/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi. Mulle on ihan itsestäänselvää, että parisuhteessa se parisuhde itse on ykkössijalla. Toki saa kavereitten kanssa mennä - ja molemmat mennäänkin - mutta ei niin, että se sotkee meidän yhteisiä suunnitelmia. En todellakaan katselisi miestä, joka peruisi meidän yhteisiä menoja sen takia että joku Jokke soitti että mennäänkö kaljalle. Mä pidän sitäkin itsestäänselvyytenä, että minä olen miehen maailmassa numero 1, kuten hänkin on minun. (Onneksi mulla on mies, joka on samaa mieltä - eikä itseasiassa edes käy kaljalla :) ) Mä olen se, jonka kanssa hän haluaa kaikkein mieluiten viettää aikaa ja toisinpäin. 

Vierailija
14/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsisin parisuhdetta, en menisi. Jos etsinnässä olisi vain väliaikainen suhde, menisin. Toki kertoisin miehelle seuraavilla treffeillä, että olen hänen kanssaan vain niin kauan, kunnes löydän paremman miehen. Painottaisin vielä, että suhde on vain tapailua ja kaikki muu elämässäni on tärkeämpää.

Vierailija
15/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuten kiinnostavan oloinen tyyppi? Oliko teillä hauska ilta? 

Mä olen miehen kanssa samaa mieltä siitä, että ystävistä ja heidän kanssaan vietetystä ajasta on pidettävä kiinni, vaikka olisikin parisuhteessa. Uskoisin, että suuri osa ihmisistä ajattelee näin. Mutta en olisi asiaa ihan tuolla tavalla töksäyttäen ilmaissut, enkä asiasta olisi ensimmäisillä treffeillä puhunut, siinä mies toimi vähän hölmösti. Ehkä hänellä on asiasta huonoja kokemuksia, olisiko esimerkiksi kontrolloiva ex vaatinut jättämään riennot kavereiden kanssa tms?

Menisin uusille treffeille, jos muuten oli kiva ilta ja tuo juttu ainoa häiritsevä asia.  

Vierailija
16/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin, myöhemmin selvisi, että mies tarkoitti todella sitä. Jos joku kaveri soitti, että nyt baariin niin sinnehän lähti. Ihan sama siis vaikka olisi ollut sovittuna mitä sille illalle tai seuraavalle päivälle.

Enää en menisi.

Mulla oli vastavanlainen nainen. Puhelin soi kesken seksin, arvaa kumpi meni edelle?

Vierailija
17/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos mies ei etsi parisuhdetta. Työ, harrastus, ystävät ja mies. Mies olisi lähinnä ajankulua varten ei parisuhdetta.

Vierailija
18/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rehellinen. En menisi. Ajattele mitä se vastaa, kun kysyt näytätkö läskiltä liian kireässä napapaidassa.

Vierailija
19/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen suhde. Kaverit ovat teinien juttuja. Tsiisus.

Ja minusta asia on toisin päin. Lapsellista kuvitella, että parisuhde kantaa ystävyys suhteita pidemmälle. 

Vierailija
20/53 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä kirjoiteta isolla alkukirjaimella pöhkö.

En menisi treffeille ellei elämänkatsomukseni  olisi samanlainen kuin miehellä. Tuossa tapauksessa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme