Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotka elätte parisuhteessa, kuuluuko miehen olla tossun alla?

Vierailija
20.02.2018 |

Vai onko olemassa muita vaihtoehtoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ihan kivikautinen asetelma, että jompi kumpi parisuhteessa olisi jotenkin alisteisessa asemassa. Onnellinen suhde vaatii tasa-arvoisen kumppanuuden. Tasa-arvoisuus ei siis tarkoita, että puolisoiden täytyisi olla keskenään identtisiä ominaisuuksiltaan, vaan että kumpikin arvostaa ja kunnioittaa toista yhtä paljon.

Vierailija
2/7 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän mun mielestä, ja sitten irroitella silloin tällöin (ei liian usein!) että "joutuu" soittelemaan pitkin kyliä että missä se taas on... mutta meidän sukupuoliroolit ei olekaan nykytyyliin hämärretyt ja lapsillakin on oikeat tyttöjen ja poikien nimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan lapatossu on ensin itse yrittänyt reinoilla? Sitten ollaan niin marttyyriä.

Vierailija
4/7 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussun...

Vierailija
5/7 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheen pää, eikä mikään tossun alla eläjä!

Vierailija
6/7 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussun päällä ja sisällä. Siellä se miehen paikka on.

Vierailija
7/7 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteita on erilaisia! toisille sopii tietyt roolit esim itse olen suhteessa jossa nainen määrää.Koska on henkisesti vahvempi,en ole ikinä pärjännyt hyvin väittelyssä,riita tilanteissa!En koe epämukavaksi että olen alistuvampi parisuhteessa.Meillä vaan on niin! Kuitenkaan en ole mikään Riippa kivi,osaan tehdä asioita ilman sanomattakin!Vaimo on henkinen johtaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi