Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä pitää ruveta käyttäytymään ja olemaan kuin aikuinen?

Vierailija
20.02.2018 |

Eli ei enää peuhata, leikitä ja vipelletä kuten lapset ja nuorret vaan pitää olla jo asiallinen, tyyni ja säntillinen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ikärajaa, onneksi.

jokainen elää luonteensa mukaiseksi, esim minä olen jo suht vanha, mutta ei musta vielä aikuista ole tullut.

elämä on paljon hauskempaa, kun säilyttää vähän lapsenmielisyyttä.

Vierailija
2/4 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole ikärajaa, onneksi.

jokainen elää luonteensa mukaiseksi, esim minä olen jo suht vanha, mutta ei musta vielä aikuista ole tullut.

elämä on paljon hauskempaa, kun säilyttää vähän lapsenmielisyyttä.

Niin. Lapsenmielisyys ei sitäpaitsi ole synonyymi lapselliselle. Ei pitäis todellakaan ottaa kaikkea niin vakavasti elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuutta on niin monen laista. Peuhaaminen kuulostaa nelikymppisellekin romanttiselta maalaistouhulta, mutta ruokakaupassa juoksentelu ja hyllyn alle lepäämään ahtautuminen ei...

Vierailija
4/4 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kauhean hyvää emotionaalista vakautta saavuta ennen keski-ikää, jotkut ei ikinä. Teeskentellä tietenkin voi. On mua syytetty lapselliseksi vaikka epäkypsien tunnereaktioiden vuoksi - kokemukseni mukaan niitä kyllä on kaikilla, mutta jotkut haluavat ne piilottaa. Tietenkin piilottaminen on ihan hyväkin jos olosuhteet sitä vaatii. Mutta mun mielestä ei ole oltava aina viilipytty, esim. lasten on ihan hyvä nähdä että aikuinen ei viitsi katsella ihan kaikenlaista kiukuttelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän