Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jo myrkytyksen yritys

Vierailija
20.02.2018 |

Pyysin aamulla mieheltä piimää, samaa jota hän oli eilen aamulla tuonut minulle (vatsaani alkaa yleensä vääntämään jo heti aamusta, ennen kun nousen ylös sängystä ja piimä auttaa aina).

Oltiin jo viikko sitten puhuttu, että oho, onpas kumma kun piimä menikin niin nopeasti vanhaksi, 14.pvä, vaikka vasta pari päivää sitten olin sen ostanut. Noh, jätettiin piimä koiralle ja mies lupasi ostaa uuden. Ja olen luullut, että tästä uudesta se minulle niitä piimälaseja on tarjonnut.

Mutta eeeeei. Tänään kysyin, että varmistathan että se piimä on hyvää, kun eilen maistui vähän oudolta. Ja hän tulee sanomaan, että "nooh en mä ehkä ite enää uskaltais tätä juua, kun tää on jo 14 pvä mennyt vanhaks..."

Että kiva. Kiiitoos. Nam, se oli koiran piimää ja luulin juovani tuoretta, kerran mies oli sanonut ostavansa uutta.

Kertooko tämä jotain luottamuksesta, kun pitää varoa ja varmistella? JA OTSIKOSSA yritän humoristisesti vitsailla, ettei nyt joku todella luule, että minä uskon mieheni myrkyttävän minua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hyvää huumoria eikä vitsailua

Vierailija
2/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten itse saanut otettua purkista ja tarkistettua, mitä se on.. Ihme avuton, vai eikö sinulla ole käsiä ja jalkoja lainkaan, mies henkilökohtainen avustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten passattu on piimää aamulla huuteleva? En ymmärrä

Vierailija
4/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 38 asteen kuumeessa ollut monta päivää. Enkä kertaakaan ole pyytänyt miestä tuomaan mitään.

Hän sairastui myös. Eikä huutele palvelua

Vierailija
5/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eilen tullut mitään? Piimä on siis kunnossa

Vierailija
6/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras soittaa häkeen ja nopeasti!

Vierailija
7/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vaaroja täynnä, jos ei osaa itse piimää kaapista ottaa.

Vierailija
8/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä aika normaalia, että voi pyytää toiselta asioita. Tällä viikolla miehellä on aikainen viikko, ja yleensä haluaa herättää minut että ehditään vähän jutella ennen työpäivää. Ja itse herään paremmin, jos ei vatsaan koske, joten hän on halunnut sen piimän tarjota.  Ei vie kauaa, mutta on oiva keino saada toinen kokemaan itsensä tärkeäksi ja arvostetuksi. 

Monille on normaalia vielä tänä päivänäkin, että toiselle tuodaan aamiainen sänkyyn välillä. Mikä tässä eroaa siihen? nopeampi, helpompi tapa huomioida toisen aamuinen tarve. 

Vähän sama, kun itse kyllä keitän kahvit miehelle vaikka en sitä juo. Tai laitan päivittäin ruokaa. 

Enemmän huolettaisi, jos olisin parisuhteessa, jossa pikku palveluksia katsottaisiin pahalla ja ei evääkään nostettaisi toisen vuoksi. 

Vierailija
9/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tätä mielikuvaa pois päästä ku akka huutaa suoli turpeessa piimää sänkyyn 😂😂ja äijä kantaa koiran piimää mut toteaa sentään että ei itse kyllä joisi.

Kyllä tästä aamun parhaat naurut sai.

Vierailija
10/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB kirjoitti:

En saa tätä mielikuvaa pois päästä ku akka huutaa suoli turpeessa piimää sänkyyn 😂😂ja äijä kantaa koiran piimää mut toteaa sentään että ei itse kyllä joisi.

Kyllä tästä aamun parhaat naurut sai.

Hahaha, kyllä tässä itsekin (suoli turpeena, kun en nyt sitä piimää tänään saanut) repeää nauramaan tälle mielikuvalle. Ollaan me kyllä miehen kanssa ihan jotain karikatyyrisarjishahmoja. 

Vierailija
11/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä aika normaalia, että voi pyytää toiselta asioita. Tällä viikolla miehellä on aikainen viikko, ja yleensä haluaa herättää minut että ehditään vähän jutella ennen työpäivää. Ja itse herään paremmin, jos ei vatsaan koske, joten hän on halunnut sen piimän tarjota.  Ei vie kauaa, mutta on oiva keino saada toinen kokemaan itsensä tärkeäksi ja arvostetuksi. 

Monille on normaalia vielä tänä päivänäkin, että toiselle tuodaan aamiainen sänkyyn välillä. Mikä tässä eroaa siihen? nopeampi, helpompi tapa huomioida toisen aamuinen tarve. 

Vähän sama, kun itse kyllä keitän kahvit miehelle vaikka en sitä juo. Tai laitan päivittäin ruokaa. 

Enemmän huolettaisi, jos olisin parisuhteessa, jossa pikku palveluksia katsottaisiin pahalla ja ei evääkään nostettaisi toisen vuoksi. 

Ei ole normaalia myöskään herättää että saadaan jutella ennen työpäivää.

Te kuulostatte lapsilta.

Piimän pyytely on kyllä huippu

Vierailija
12/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia myöskään herättää että saadaan jutella ennen työpäivää.

Te kuulostatte lapsilta.

Piimän pyytely on kyllä huippu

Aamu alkaa kyllä paljon mukavammin, kun saa höpötellä toiselle, kerran se on ok meille. Mulle on ok, että mies herättää, miehelle on ok että tuo piimää sänkyyn. 

Meille on normaalia. Sinulle ei. Ei se tee siitä sen epänormaalimpaa. 

Vierailija
13/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, tämä on aamun paras :D:D:D

Akka huutelee sängystä piimääää!

Vierailija
14/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on oikeasti provo, koska kaikki tiedämme ettei aamulla maata sängyssä piimää (tai muuta) siemaillen ja puolison kanssa aamukeskustelua käyden vaan ensin noustaan ylös ja käydään pissalla. Ap:lla on kyllä munuaisissakin jotain vikaa jos aamulla ei pissata.

Vierailija
15/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mua naurattaa :D. 

Oliko se mies siis unohtanut ostaa uutta piimää ja siksi tarjosi sulle koiran piimää ?

Vierailija
16/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mua naurattaa :D. 

Oliko se mies siis unohtanut ostaa uutta piimää ja siksi tarjosi sulle koiran piimää ?

Kyllä, näin juuri. Ja ihmetteli vaan itsekseen, että en mä kyllä tätä enää joisi mutta ei kyseenalaistanut asiaa niin paljoa, ettei olisi minulle sitä tarjonnut. 

Vierailija
17/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranhakuilmoitus: Haluan itselleni aamuisen piimän tarjoajan. ps. vain tuorettä piimää.

Irma-Kerttuli

Vierailija
18/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli parempi ketju kuin mitä toivoin! 

Turhautujilla ja kauhistelijoilla nyt on jotain hiekkaa aina pyllyssä, mutta ai että näitä huumoriviestejä! Aamun paras omastakin mielestä. 

Vierailija
19/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tiedät tarvitsevasi piimää joka aamu niin miksi ihmeessä et osta sitä kisää? Et pääse kauppaan omin avuin ja mies ei vie?

Vierailija
20/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tiedät tarvitsevasi piimää joka aamu niin miksi ihmeessä et osta sitä kisää? Et pääse kauppaan omin avuin ja mies ei vie?

Jos teiltä maito loppuu, ja mies on menossa kauppaan, niin menetkö itse hakemaan sitä maitoa silti? 

Ihan sen takia, kun se oli kauppaan muutenkin menossa ja sanoi ostavansa. Kauppa on vieressä ja kyllä sitä sieltä itsekin hakee, nyt kun tietää ettei toinen ole hakenut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi