Onko tämä jo myrkytyksen yritys
Pyysin aamulla mieheltä piimää, samaa jota hän oli eilen aamulla tuonut minulle (vatsaani alkaa yleensä vääntämään jo heti aamusta, ennen kun nousen ylös sängystä ja piimä auttaa aina).
Oltiin jo viikko sitten puhuttu, että oho, onpas kumma kun piimä menikin niin nopeasti vanhaksi, 14.pvä, vaikka vasta pari päivää sitten olin sen ostanut. Noh, jätettiin piimä koiralle ja mies lupasi ostaa uuden. Ja olen luullut, että tästä uudesta se minulle niitä piimälaseja on tarjonnut.
Mutta eeeeei. Tänään kysyin, että varmistathan että se piimä on hyvää, kun eilen maistui vähän oudolta. Ja hän tulee sanomaan, että "nooh en mä ehkä ite enää uskaltais tätä juua, kun tää on jo 14 pvä mennyt vanhaks..."
Että kiva. Kiiitoos. Nam, se oli koiran piimää ja luulin juovani tuoretta, kerran mies oli sanonut ostavansa uutta.
Kertooko tämä jotain luottamuksesta, kun pitää varoa ja varmistella? JA OTSIKOSSA yritän humoristisesti vitsailla, ettei nyt joku todella luule, että minä uskon mieheni myrkyttävän minua.
Minusta hieman hämäävää on se, että aloittaja väittää suhdetta hyvin toimivaksi, mutta silti epäilee miestään myrkyttämisestä - hmm. Ehkä kysymys on perinteisestä gaslighting-tapauksesta, jossa huonon piimän avulla ajetaan vaimo epäilemään itseään hulluksi.