Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:onko väliä jos mies on lyhyt?

Vierailija
18.04.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen saa päättää asian omalta kohdaltaan.

Vierailija
2/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kannallisia kenkiä. Tulee jotenkin tosi " suuri" olo, jos toinen lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisissamme on eräs mies joka on lyhyt. Emme koskaan ota sen puheita täydestä, koska eihän kakaran mittainen mies voi mitään uskottavasti perustella. Naureskellaan sitä aina täällä korkeuksissamme. Näkyy muutkin " kävelevän sen yli" ja sekös sitä ottaa päähän. Jotain ininää kuuluu sieltä alhaalta. Jos istutaan pöydän ympärillä niin voidaan edes vaivautua kuuntelemaan josko sillä on jotain asiaa, mutta ei jakseta seisaaltaan alkaa sille kumartelemaan mitään asioita.

Vierailija
4/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se vaan häiritsee....noh! enhän mä itekkää täydellinen oo...

T:ap

Vierailija
5/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tapasin mieheni, joka on minua muutaman sentin lyhyempi, mutta sitäkin ihanampi =) En pituuden takia jättäisi potentiaalista tapausta huomioimatta..

Vierailija
6/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydellisiä ihmisiä kun ei ole olemassakaan. Ja onko se pituus nyt sitten niin ykkösjuttu?!

Eikö tärkeämpää ole, että mies on mukava, ottaa sinut huomioon (ei ole itsekäs), huumorintajuinen jne. jne.

Tietysti täytyyhän toisen olemuksen sinua viehättää. Jos tuo pituus on sinulle ylitsepääsemätön asia, niin sitten se on. Minä en semmoiselle kyllä laittaisi paljon painoa.

Vierailija
7/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 10-15cm pitää olla pidempi - ei saa jäädä lyhyemmäksi t. saman pituiseksi korkeimpien korkkareidenkaan kanssa!

Ja samoin olen samaa mieltä kuin eräs tuolla aiemmin - miehen pitää olla myös perheen vanhin.

Vierailija
8/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
9/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo itseäni häiritsisi asia. Toisaalta mun kaveri seurustelee itseään lyhyemmän kanssa, ja se ei mitenkään minua tai häntä (enää) häiritse.

Varmaan sekin merkkais, että kuinka paljon lyhyempi? en tiedä?

Vierailija
10/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai harmittelisin asiaa loppuikäni. Miehen tulee olla myös väh. 5 vuotta minua vanhempi. Makuasioita, mutta tämä on mun mielipide. Onneksi löysin itseäni selvästi pidemmän ja 5 vuotta vanhemman miehen, joka muutenkin on hyvä mies.

Vierailija
11/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin mennyt, että ei se pituus vaan se paksuus.

Vierailija
12/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin mennyt, että ei se pituus vaan se paksuus.

Vierailija
13/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni teistä vastanneista on sinkku?

Vierailija
14/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, luulen kyllä, että monella voisi kuitenkin mieli muuttua... Siis jos tosissaan jonkun kanssa natsaa, niin ei pituudella tai muilla ulkonäköjutuilla ole mitään väliä enää. Tietenkin ulkonäkö saattaa vaikuttaa siihen, kenen kanssa tutustuu.

Vierailija
15/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meinasin revetä nro 6! Että käytät ihan kannallisia kenkiä! Tarkoititko korkoja ehkäpä...kyl mun kengissä on kaikissa kannat! Oli ne sit matalat tai korkeat!

Vierailija
16/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vois vähempää kiinnostaa onko mies lyhyempi vai ei, jos muuten kiinnostava tapaus!

Vattu, että ootte uskomattomia, siis joillain on ihan oikeasti jotkut mitat mielessä pituuden ja iän suhteen! Onnellista elämää, kuulostaa oikealta seikkailulta!!

Vierailija
17/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiihottaa pitkät miehet.

en ole sinkku.

Vierailija
18/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitkä nainen (178cm) ja tunnen itseni " liian pitkäksi" /" korstoksi" jos rinnalla pienempi/lyhyempi mies. Olen myös seurusteluut aikanaan itseäni 10cm lyhyemmän miehen kanssa ja se rasitti mua kovasti.

Jotenkin myös pidän kaikella tapaa pitkistä miehistä enemmän, vaikka kaveripiirissä on toki mua lyhyempiäkin miehiä eikä niissä mitään vikaa ole. Kukin nyt vaan tykkää mistä tykkää.

Oma (avo)mieheni on 195cm pitkä ja juuri passeli mulle :o)!!

Vierailija
19/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on lyhyt eikä sille mitään voi. kuitenkin pitää pitkistä naisista, eikä mistään taskukokoisista. mulle on yks ja sama onko mies lyhyt vai pitkä, jotenkin vaan ne muut arvot ja ominaisuudet tuntuu tärkeemmiltä kun yks pituus. mutta jos haluaa elämäänsä arvottaa noin ääliösti kuin suurinosa täällä, niin tokkopa tuo minua haittaa!

Vierailija
20/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seksistinen idiootti... Voi elämän kevät teitä kanasia, voi elämän kevät! Metrimittahan se on toki tärkein ihmisyyden mitta ja vaaka kanssa. Saako nainen painaa yli 60 kiloa? Sen painoisena 180-senttinenkin on mallimitoissa, siis noin painoindeksissä 19...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi