Olen raskaana. En tiedä kumpi mies on isä.
Sain juuri selville että olen raskaana. Minulla on paljon pohdittavaa edessä että mitä oikein teen. Yksi pulma on että en tiedä kuka lapsen isä on. Olen tapaillut kahta miestä. Kummankin kanssa olen oikein läheinen, kummastakin tykkään todella. Isä on jompi kumpi heistä. En tiedä mitä teen. Ehkä voisin pitää tämän lapsen. Ja jos pidän tämän lapsen, ehkä voisin kertoa tästä lapsen isälle. Mutta... kuinka? En tahtoisi tälläistä: "hei, mä oon raskaana, sä oot ehkä isä, tuutko testeihin"... ja sitten testien jälkeen "ai et sä ookaan isä, unohda koko juttu, hei hei!"
Mitä tekisin?
Kunpa voisin jotenkin tietää kuka lapsen isä on ennen kuin kenellekään kerron.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Abortti.
Pöh. Voihan se silti pitää sen lapsen. Voihan se olla yh.
Mutta ehkä siitä silti olis kiva myös tietää kuka se isä on.
Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Hirveä tilanne olikin. Mies kenen kanssa lopulta aloin seurustelemaan ei ollutkaan lapsen isä. Silti näin 10 myöhempään olemme edelleen yhdessä.
Tilanne on vain ratkaistava ja oltava avoin. Sinun pitää vain kertoa nyt kummallekin miehelle
Kamala tilanne kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Hirveä tilanne olikin. Mies kenen kanssa lopulta aloin seurustelemaan ei ollutkaan lapsen isä. Silti näin 10 myöhempään olemme edelleen yhdessä.
Eli siis loppu hyvin kaikki hyvin?
Hei! Tää draama on jo niin nähty! Bridget Jonesin lapsi!
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on vain ratkaistava ja oltava avoin. Sinun pitää vain kertoa nyt kummallekin miehelle
Ei kun pelaa niitä kumpaakin miestä! Väitä kummallekin että hän on lapsen isä, että olet maannut vain hänen kanssaan, että tahdot olla vain hänen kanssaan. Sit kun joskus sulle selviää kumpi lapsen isä on niin sit vain dumppaat sen väärän miehen.
Miten tiiviisti olet tapaillut noita kahta miehiä? Eli miten vähän aikaa on lyhyimmillään ollut panojen välillä?
Toivottavasti olet jo kertonut miehelle totuuden.
"Näin 10 vuotta myöhempään olemme edelleen yhdessä"... "koska hän edelleen kuvittelee olevansa lapsen isä" =D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet jo kertonut miehelle totuuden.
"Näin 10 vuotta myöhempään olemme edelleen yhdessä"... "koska hän edelleen kuvittelee olevansa lapsen isä" =D
Haha, tottakai olen. Kerroin heti minkälaisen hirveän tilanteen olin saanut aikaan. Isyystesti on tehty. Kamala tilanne mutta siitä selvittiin ajan kanssa. Nyt lapsi on kuin hänen omansa. Biologista isää ei kiinnostanut tippaakaan.
Isyyden pystyy nykyään testaamaan ennen synnytystä, esim. https://dnacenter.com/dna-paternity-test/non-invasive-prenatal-paternit…
Vierailija kirjoitti:
Miten tiiviisti olet tapaillut noita kahta miehiä? Eli miten vähän aikaa on lyhyimmillään ollut panojen välillä?
N. 10 minuuttia.
jso YH:ksi haluat niin sitten vain pyydät molemmat testeihin ja kerrot molemmille kumpi voitti arpajaisissa. Jos taas miehen haluat niin kerrot sillä, jota toivot isäks. Tosin tästä voi jäädä kiinni jos toinen vaihtoehto sattuu olemaan esim. tummaihoinen ja toinen vaalea vaikka testejä ei tehtäisi. Jos taas mies vaatii testit ja on isä niin kaikki ok ja jos ei osunut kohdalle niin sitten voit siirtyä seuraavaan mieheen. Näinhän olet nytkin tehnyt.
Neuvoja?