Ääh. Muutama mies ottaa yhteyttä jos mulla on kuva jossa meikkiä naamassa
Eikä edes ole mikään sotamaalaus. Kun näytän normikuvat niin lopettavat kirjoittamisen. Onko muille käynyt näin? Pitääkö laittaa vaan suoraan meikitön kuva ja tottua ettei kukaan vastaa ollenkaan.
Kommentit (8)
Miksi olet ilman meikkiä, jos olet paremman näköinen meikin kanssa? Minä en ole kotonakaan kuin saunan jälkeen ilman meikkiä. En tarvitse mitään sotamaalausta, vaan ripsiväri riittää tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilman meikkiä, jos olet paremman näköinen meikin kanssa? Minä en ole kotonakaan kuin saunan jälkeen ilman meikkiä. En tarvitse mitään sotamaalausta, vaan ripsiväri riittää tarvittaessa.
Taidat olla nätti muutenkin jos ripsari riittää. Normikuvassa mulla siis meikkivoidetta ja ripsiväriä. Mutta yhteydenottoja tulee vasta kun rajaukset silmissä ja punaa huulissa, semmoinen kevyt juhlameikki. Normiarjessa ei tule sellaisia laitettua.
Miks ihmeessä oot ilman meikkiä? :D En tiedä ketään, joka näyttäisi hyvältä meikittä.
No on kyllä mälsää. Tää fb-juttu jossa kuva "stailataan filmitähdeksi" riepoi myös, kaikille vaan puolen kilon pakkelit ja uulalaa! ..not. Raikkaus rulettaa, monikaan ei tajua että esim.mainosten/hollywoodin "meikittömään" lookiin tarvitaan lähes yhtä paljon tasaus-varjostus-ja korostusaineita kuin perus päivämeikkiinkin.
Mulle tulee viestiä enemmän silloin kun on vain vähän meikkiä. Meikattuna näytän tosiaankin siltä että olen aika tiedostava persoona.. silloin saan viestiä komistuksilta ja bodareilta, mutta en ole itse heistä kiinnostunut. Toivoisin tavallista 180+ (di)insinööriä, kauluspaitoineen ja silmälaseineen.. partaakin saa olla.. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla nätti muutenkin jos ripsari riittää. Normikuvassa mulla siis meikkivoidetta ja ripsiväriä. Mutta yhteydenottoja tulee vasta kun rajaukset silmissä ja punaa huulissa, semmoinen kevyt juhlameikki. Normiarjessa ei tule sellaisia laitettua.
Se on se perinteinen miesten uskomus siitä, että nainen on "meikitön" ja "luonnonkaunis" kun tällä on oikeasti kevyt juhlameikki (ja voi sitä itkupotkupettymyksen määrää, kun totuus paljastuu). Oikeasti luomuna ei kelpaa. :/ Tästä on tämä paljon jaettu sarjiskin:
https://cdn.someecards.com/someecards/images/legacy/happyplace.com/4f98…
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee viestiä enemmän silloin kun on vain vähän meikkiä. Meikattuna näytän tosiaankin siltä että olen aika tiedostava persoona.. silloin saan viestiä komistuksilta ja bodareilta, mutta en ole itse heistä kiinnostunut. Toivoisin tavallista 180+ (di)insinööriä, kauluspaitoineen ja silmälaseineen.. partaakin saa olla.. <3
Ei kai tässä pitäisi mitään ongelmaa olla? Taidat olla tosi nätti ilman meikkiäkin jos silloin tulee viestejä paljon.
Tavisnaisen ei kyllä kannata miehelle näyttäytyä meikittä ensimmäisen kahden vuoden aikana. Mielellään vasta häiden jälkeen, jos silloinkaan.