Millainen on kaverisi joka saa kaikki miehet lääpälleen?
Minulla on tällainen läheinen ystävä, ollut samanlainen jo 20 vuotta. Hauska ja naurava typpi, vähän äkkipikainen mutta ystävällinen. Koulussa, yliopistossa, töissä ja harrastuksissa miehet 2 v - 70 v ovat olleet ihan lääpällään häneen. ihmeellistä miten toisissa on vaan karismaa, kateeksi käy!
Kommentit (53)
Tumma, pyöreä, sensuelli mutta ei ole itse siitä tietoinen, lempeä, pehmeä-ääninen ja hymyilevä. Ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tumma, pyöreäkasvoinen, normaalipainoinen, nauravainen. Ihana nainen.
Ystäväni
Montako tämmöistä suosittua naista on julkisuudessa?
0.
Älkää naiset kusettako itseänne.
Sinkkumies
Muziikkia, rakkaat ystävät
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Nappisilmät (ruskeat), nauravainen, hauska, huumorintajuinen, laitettuna ihan nätti. Rohkea, rempseä. Ylipainoinen.
Hyi v...u!
Tuli oksennus pelkästä mielikuvasta. YÖK!
Mies -79
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappisilmät (ruskeat), nauravainen, hauska, huumorintajuinen, laitettuna ihan nätti. Rohkea, rempseä. Ylipainoinen.
Hyi v...u!
Tuli oksennus pelkästä mielikuvasta. YÖK!
Mies -79
Ja mulle oksennus sun kommentistasi. Tuo kuvaus sopisi yhteen tuttuuni joka on aivan mahtava tyyppi. Nauravat iloiset tummat silmät ja sensuelli yrittämättään. Miesflaksistaan en tosin tiedä muuta kuin ihanan miehen kanssa ollut vuosia.
Pitkähkö, hoikka, punatukkainen, ei mikään perusnätti mutta klassisen kaunispiirteinen. Urheilullinen, henkevä, hauska, rämäpäinen, älykäs. Joskus kaveripiirissä todettiin, että ei kannata kuuna päivänä mennä tämän nti x:n ja kenenkään miehen väliin istumaan. Niin ja ei, ei ole yhtään tyrkky muija eikä sellainen, että esim. minä ärsyyntyisin hänen suosiostaan.
Sosiaalinen, iloinen, hymyilevä, noin 120 kiloinen empaattinen pakkaus. Hitisen kuitenkin ujo, mutta ujosti flirttailee. Miehet ovat jostain syystä ihan myytyjä.
Harrastaa uintia ja kuntosalia.
Kylän oma suosikkiblondi, josta kaikki pojat unelmoivat. Ei ole muuttunut teini-iästä ulkonäöllisesti paljoa. Edelleen on suurehkot rinnat hoikassa vartalossa. Pituutta noin 160 cm.
Meikkaa voimakkaasti. Pitkät ripset luonnostaan. Pukeutuu antaviin kaula-aukkoihin. Suloiset kasvot. Kaunis nenä.
Amisaikoina koko koulun pojat puhuivat hänestä. Oltiin baarissa, niin ei meinattu saada tyttöjen kesken olla rauhassa, kun miehet ympäröivät meitä (tai häntä). Miespuoliset ystäväni utelivat minulta hänestä paljon. Nykyään tämä kaikkien rakastama blondi on perheellinen rouva.
On kyllä kaunis nainen, mutta jotenkin osaa puhua miehille niin, että ne on kaikki tosi imarreltuja ja otettuja. Ei siis erityisesti flirttaile, mutta on avoin ja mukava ja ottaa ne miehet huomioon kaikki, ei vaan yhtä. Juttelee siis vaikka just sille kaksvuotiaalle kuin tässä olisi tärkein tyyppi huoneessa. Näin olen analysoinut kun olen ihmetellyt mikä siinä tyypissä saa kaikki miehet suunnilleen kosimaan ensimmäisenä iltana.
Ei kyllä ole miellyttäjä, aika terävä suustaan ja mielipiteistään ja sitäkin ihmettelen että saattaa tosi suorasukaisesti sanoa miehille juttuja he vaan nauraa eikä suutu niinkun tekisi jos vaikka mä yrittäisin samaa.
Toinen on vanha lapsuudenystäväni. Kaunis kuin karkki! Tummat silmät ja laitettu tumma polkkatukka. Pukeutuu neutraalisti, mutta trendikkäästi. Mt-ongelmia. Uhriutuva. Alkoholin liikakäyttäjä. Nauraa paljon ja on ulos päin positiivinen. Kiinnostunut ihmisistä.
Toinen on opiskeluiden kautta tuttu. Mallin mitoissa. Luonnostaan punainen tukka. Hymyileväinen ja muut huomioiva. Tämä toinen on ihan "vaimomatskua". Ei siis mitään isoja ongelmia itsensä kanssa.
Paljon on yhteistä molemmilla! Mutta kyllä minun silmääni ulkonäkö on molemmilla keskivertoa kiinnostavampi. Tykkäänhän itsekin molemmista tyypeistä! Mikseivät muutkin ihastuisi heihin.
Ulkonäöltään siis aika erilaisia naisia, mutta luonteita yhdistää iloisuus, avoimuus, hauskuus, lempeys ja rohkeus. Näin tulkitsin. :)
Tumma, pyöreäkasvoinen, normaalipainoinen, nauravainen. Ihana nainen.
Ystäväni