Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on kaverisi joka saa kaikki miehet lääpälleen?

Vierailija
19.02.2018 |

Minulla on tällainen läheinen ystävä, ollut samanlainen jo 20 vuotta. Hauska ja naurava typpi, vähän äkkipikainen mutta ystävällinen. Koulussa, yliopistossa, töissä ja harrastuksissa miehet 2 v - 70 v ovat olleet ihan lääpällään häneen. ihmeellistä miten toisissa on vaan karismaa, kateeksi käy!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tästä asiasta vain toisen käden tietoa. Tämä on yksi tyyppi, joka aloitti opinnot samaan aikaan kanssani, mutta johon en koskaan tutustunut. Meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita. Yksi ystäväni (mies) oli häneen jossain vaiheessa aivan lääpällään ja myöhemmin kertoi, että tämä nainen oli sellainen, että sai miehen suunnilleen koukistamalla sormea. Tosiaan, tämä on toisen käden tietoa, mutta näin kuulemma. Nainen itse ei ainakaan minusta ollut kummoisen näköinen, isot silmät kyllä, mutta muuten vähän sellaisen suomalaisen pallinaaman näköinen ja vartalo aavistuksen pyöreä. 

Sinusta oikein huokuu WT:n myötätuntoa.

Sinkkumies

Mitä "WT:n myötätuntoa"? Ei mulla ollut mitään tuota naista vastaan, en tuntenut häntä ollenkaan, mutta ei hän tosiaan ollut mitenkään kummoisen näköinen. Ei mulla ole tapana ruotia normaalisti ihmisten ulkonäköä, mutta kun tässä nyt kysyttiin asiaa. En itsekään ole tosiaankaan mitenkään kaunis, tavallisen suomalaisen pallinaaman näköinen.

Juuri, NIIN. Siis mitä?

Sinkkumies

Jos sinulla ei ole kykyä tuottaa ymmärrettäviä lauseita kirjallisessa muodossa, niin en voi jatkaa keskustelua kanssasi.

Vierailija
22/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltään muistuttavat tavallisia naapurintyttöjä, nauravat ja hymyilevät paljon, ovat avoimia, mutkattomia, luotettavia, ystävällisiä ja huomioivat kaikkia. Ystäväni on tällainen. Mutta kun hän ihastuu, hän on ihastuksensa kohteelle tyly, hiljainen ja välttelee häntä. Se on hämmentävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltään muistuttavat tavallisia naapurintyttöjä, nauravat ja hymyilevät paljon, ovat avoimia, mutkattomia, luotettavia, ystävällisiä ja huomioivat kaikkia. Ystäväni on tällainen. Mutta kun hän ihastuu, hän on ihastuksensa kohteelle tyly, hiljainen ja välttelee häntä. Se on hämmentävää. 

Miellyttäjä.

Vierailija
24/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttäjä.

Osat naisista on ns miellyttäjiä, monesti jostain syystä tekeytyvät vielä höpsömmiksi ja höntimmiksi miesten seurassa. Ja kyllähän näihinkin miehet ihastuvat. Minusta he ovat kuitenkin eri porukkaa kuin nuo jotka omalla olemuksellaan saa KAIKILLA sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
25/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkämäinen, rento, huumorintajuinen

Vierailija
26/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi laiha, iso pehva suhteessa vartaloonsa. Pienet tissit. Hyvä kasvojen luusto. Hiusten väri vaihtelee tummasta vaaleaan, mutta värillä ei merkitystä suosioon. Hyvä ihoinen. Vaatetyyli aika "taiteellinen".

Persoona vähän erikoinen. Sisustus taiteellista. Lemmikkinä pieni koira.

Vierailija
27/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen, lyhyt, pullea muutenkin, naamasta melkein ruma...mutta kun on isot tissit, niin miesten huomio taattu.

Vierailija
28/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin, hymyilevä ja mutkaton. Tavattoman kaunis ja hyväkroppainen. Hän on myös ujo, mutta ei näytä sitä.

Vierailija
29/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tästä asiasta vain toisen käden tietoa. Tämä on yksi tyyppi, joka aloitti opinnot samaan aikaan kanssani, mutta johon en koskaan tutustunut. Meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita. Yksi ystäväni (mies) oli häneen jossain vaiheessa aivan lääpällään ja myöhemmin kertoi, että tämä nainen oli sellainen, että sai miehen suunnilleen koukistamalla sormea. Tosiaan, tämä on toisen käden tietoa, mutta näin kuulemma. Nainen itse ei ainakaan minusta ollut kummoisen näköinen, isot silmät kyllä, mutta muuten vähän sellaisen suomalaisen pallinaaman näköinen ja vartalo aavistuksen pyöreä. 

Sinusta oikein huokuu WT:n myötätuntoa.

Sinkkumies

Mitä "WT:n myötätuntoa"? Ei mulla ollut mitään tuota naista vastaan, en tuntenut häntä ollenkaan, mutta ei hän tosiaan ollut mitenkään kummoisen näköinen. Ei mulla ole tapana ruotia normaalisti ihmisten ulkonäköä, mutta kun tässä nyt kysyttiin asiaa. En itsekään ole tosiaankaan mitenkään kaunis, tavallisen suomalaisen pallinaaman näköinen.

Juuri, NIIN. Siis mitä?

Sinkkumies

Jos sinulla ei ole kykyä tuottaa ymmärrettäviä lauseita kirjallisessa muodossa, niin en voi jatkaa keskustelua kanssasi.

Filosofit eivät tarjoa valmiita lauseita. Jotain täytyy kyetä itsekin ymmärtämään.

Sinkkumies

Vierailija
30/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo silmiin ja hymyilee, lisäksi hauskimpia tuntemiani ihmisiä.

Todella karismaattinen ihminen.

Jännä juttu on että toinen samankaltainen tuntemani nainen ei ole samalla lailla miesten suosiossa. Ero näiden kahden välillä lähinnä se että tämä miesten suosikki ei näytä päälle jos ei pidä jostain ihmisestä, kun käsittääkseni tämä toinen kaverini tekee mielipiteensä kyllä selväksi.

Lisäksi miesten suosikki pienikokoinen, tämä toinen ei niin miesten suosima kaverini ehkä keskipituutta pidempi.

Vierailija
31/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isotissinen, lyhyt, pullea muutenkin, naamasta melkein ruma...mutta kun on isot tissit, niin miesten huomio taattu.

Kaikki naiset joilla on isot tissit näyttävät mukavilta. En tiedä miksi.

Sinkkumies

Vierailija
32/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, vaalea, siro ja hoikka ollut aina. Ei juurikaan meikkaa. Kaunis kasvojen luusto ja pienet rinnat. Keijukaismainen. Luonteeltaan hän on hyvin räiskyvä ja omalaatuinen, nauraa paljon ja pohtii omituisella tavalla syvällisiä juttuja. Suuttuu helposti ja leppyy vielä nopeammin. Korkealentoinen.

Kymmenvuotiaista tähän päivään (kolmekymppisiin) asti aina kaikki juosseet hänen perässään.

Vierailija
33/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen läheinen ystävä, ollut samanlainen jo 20 vuotta. Hauska ja naurava typpi, vähän äkkipikainen mutta ystävällinen. Koulussa, yliopistossa, töissä ja harrastuksissa miehet 2 v - 70 v ovat olleet ihan lääpällään häneen. ihmeellistä miten toisissa on vaan karismaa, kateeksi käy!

Se on sitä aitoa välittämistä.

Sinkkumies

En tiedä viittaatko minun vai kaverini toimintaan. Hän ei tee sitä tahallaan eikä pyöritä ketään. Hän on minun tärkein ystäväni ja ihailen ja arvostan häntä. Siihen mahtuu kyllä ripaus kateuttakin joukkoon :) ap

Sittenhän sä oot hyvää puuta.

Sinkkumies

Vierailija
34/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt, vaalea, siro ja hoikka ollut aina. Ei juurikaan meikkaa. Kaunis kasvojen luusto ja pienet rinnat. Keijukaismainen. Luonteeltaan hän on hyvin räiskyvä ja omalaatuinen, nauraa paljon ja pohtii omituisella tavalla syvällisiä juttuja. Suuttuu helposti ja leppyy vielä nopeammin. Korkealentoinen.

Kymmenvuotiaista tähän päivään (kolmekymppisiin) asti aina kaikki juosseet hänen perässään.

Kuvailet enemmän ulkonäköä mikä on varmaan totta. Moniko noista miehistä on kerennyt tutustua hänen luonteeseensa?

Sinkkumies

Vierailija
35/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Filosofi. Jep jep.

Vierailija
36/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Filosofi. Jep jep.

Jep.

Sinkkumies

Vierailija
37/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tarkoita: Feel Sophi.

Sinkkumies

Vierailija
38/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään sinkkumiehen sanaleikeistä, vaikka muuten ei kummoinen mies olekaan.

Vierailija
39/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse isotissinen usein hymyilevä ja ystävällinen platinablondi, mutta en ole koskaan ollut miesten suosiossa. Sen sijaan kaverini on kuin seireeni, kaikki miehet ovat häneen ihastuneita. Hän on 172 cm, erittäin hoikka ja liikunnallinen, B-kupin rinnat, polkkatukka (välillä tumma, välillä vaalea), vaaleansiniset silmät, kävelee ja tanssii hyvin sirosti ja naisellisesti, eleet viehkeitä, puhuu kovalla ja kimeällä äänellä ja nauraa paljon. Murskannut monen miehen sydämen, kun on luonteeltaan sitoutumiskammoinen ja lapsivihamielinen. 

Vierailija
40/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse isotissinen usein hymyilevä ja ystävällinen platinablondi, mutta en ole koskaan ollut miesten suosiossa. Sen sijaan kaverini on kuin seireeni, kaikki miehet ovat häneen ihastuneita. Hän on 172 cm, erittäin hoikka ja liikunnallinen, B-kupin rinnat, polkkatukka (välillä tumma, välillä vaalea), vaaleansiniset silmät, kävelee ja tanssii hyvin sirosti ja naisellisesti, eleet viehkeitä, puhuu kovalla ja kimeällä äänellä ja nauraa paljon. Murskannut monen miehen sydämen, kun on luonteeltaan sitoutumiskammoinen ja lapsivihamielinen. 

Joskus myös lähetytään kaveria, kun halutaan tietää lisää siitä naisesta. Platina on kyllä kauheinta mitä tiedän, mutta kai sen voi antaa anteeksi.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän