Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on kaverisi joka saa kaikki miehet lääpälleen?

Vierailija
19.02.2018 |

Minulla on tällainen läheinen ystävä, ollut samanlainen jo 20 vuotta. Hauska ja naurava typpi, vähän äkkipikainen mutta ystävällinen. Koulussa, yliopistossa, töissä ja harrastuksissa miehet 2 v - 70 v ovat olleet ihan lääpällään häneen. ihmeellistä miten toisissa on vaan karismaa, kateeksi käy!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenkohan tuon saman ihmisen?! Kai se on jonkinlainen helposti lähestyttävä ja positiivinen luonne mikä sen tekee. Itsekin olen mielestäni positiivinen ja ihan ok näköinen, mutta varmaan liian ujo tai jotain kun vientiä ei ole ollut koskaan. Heh. Onneksi löysin hyvän miehen yhteisen harrastuksen kautta jo vuosia sitten, hänen huomionsa riittää.

Vierailija
2/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondattu, isotissinen ja huulissa täytettä. Tekoripset ja tekokynnet. Ei voi kuin ihmetellä aina, että miehet kuolaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappisilmät (ruskeat), nauravainen, hauska, huumorintajuinen, laitettuna ihan nätti. Rohkea, rempseä. Ylipainoinen.

Vierailija
4/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondattu, isotissinen ja huulissa täytettä. Tekoripset ja tekokynnet. Ei voi kuin ihmetellä aina, että miehet kuolaa..

Ainahan miehet väittää että vain luonnonkauniit kiinnostaa?! Minun ystäväni ei ole lainkaan teennäisen näköinen, isot huulet ja keskikokoiset rinnat kuitenkin on. Hän on ehkä hieman erikoisen näköinen, mielestäni kuitenkin kaunis. Ei ole siis sama naistyyppi kyseessä :) ap

Vierailija
5/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, platinablondi, ei tule naisten kanssa hyvin toimeen.

Vierailija
6/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tällainen tuttuni on aika tavallisen näköinen. Tavallisella tavalla nätti, normaalipainoinen, luonnollisen väriset hiukset. Maanläheinen, iloinen, mutkaton ja aika rempseä. Ei millään tavalla hemaiseva tai yltiöseksikäs.

Vierailija
7/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht. isot rinnat, kapea vyötärö, melkein olematon perse. Pukeutuu hyvin tiukkoihin vaatteisiin, jotka ovat vähintään yhtä kokoa liian pienet. Meikkaaa paljon, ilman meikkiä ei tunnista samaksi ihmiseksi. Aika huumorintajuton ja uskoton poikaystävilleen, jos niitä sattuu olemaan. Silti miehet näkevät jotain hänessä. Varmaankin ne tissit.

Vierailija
8/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnenkohan tuon saman ihmisen?! Kai se on jonkinlainen helposti lähestyttävä ja positiivinen luonne mikä sen tekee. Itsekin olen mielestäni positiivinen ja ihan ok näköinen, mutta varmaan liian ujo tai jotain kun vientiä ei ole ollut koskaan. Heh. Onneksi löysin hyvän miehen yhteisen harrastuksen kautta jo vuosia sitten, hänen huomionsa riittää.

Ei ollut mukavaa minunkaan teinivuosina elää hänen "varjossaan". Baarissa usein kyllä minua lähestyttiin hänen sijaansa, mutta kaikki ketkä tunnettiin tykästyivät häneen. Monet pitivät jostain syystä ikävänä ihmisenä jos ei tunteneet. Nyt minullakin on ollut ihana mies jo 11 vuotta ja edelleen jatkuva suosio tuntuu ihan hauskalta seurata sivusta. Luulen kyllä että itsekin nauttisin jos kokisin vastaavaa. Ap

Vierailija
9/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen flirttaileva, leikkii miehillä niin että saa heidän huomionsa ja siirtyy sitten toiseen. Pitää miehiä ns. löyhässä hirressä huomionsa kanssa, näyttää toimivan. Melkein ihailen sitä pyörittämisen taitoa. :D Miehiä käy hiukan sääliksi kyllä. :/ 

Vierailija
10/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravaisia, välittömiä ihmisiä, joiden on helppo puhua kelle hyvänsä ja heitä on helppo lähestyä. Ulkonäköä ei voi eikä kannata yleistää, mutta nuo ominaisuudet löytyvät kaikista niistä, joita seuraa aina ihastuneiden miesten parvi. :)

Vierailija
11/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilevä

Vierailija
12/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummasilmäinen ja vaaleatukkainen, todella flirtti. Kavereiden isät ja poikaystävätkään eivät ole immuuneita hänen charmilleen ja flirtilleen.

Vierailija
13/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä asiasta vain toisen käden tietoa. Tämä on yksi tyyppi, joka aloitti opinnot samaan aikaan kanssani, mutta johon en koskaan tutustunut. Meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita. Yksi ystäväni (mies) oli häneen jossain vaiheessa aivan lääpällään ja myöhemmin kertoi, että tämä nainen oli sellainen, että sai miehen suunnilleen koukistamalla sormea. Tosiaan, tämä on toisen käden tietoa, mutta näin kuulemma. Nainen itse ei ainakaan minusta ollut kummoisen näköinen, isot silmät kyllä, mutta muuten vähän sellaisen suomalaisen pallinaaman näköinen ja vartalo aavistuksen pyöreä. 

Vierailija
14/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen läheinen ystävä, ollut samanlainen jo 20 vuotta. Hauska ja naurava typpi, vähän äkkipikainen mutta ystävällinen. Koulussa, yliopistossa, töissä ja harrastuksissa miehet 2 v - 70 v ovat olleet ihan lääpällään häneen. ihmeellistä miten toisissa on vaan karismaa, kateeksi käy!

Se on sitä aitoa välittämistä.

Sinkkumies

Vierailija
15/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tästä asiasta vain toisen käden tietoa. Tämä on yksi tyyppi, joka aloitti opinnot samaan aikaan kanssani, mutta johon en koskaan tutustunut. Meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita. Yksi ystäväni (mies) oli häneen jossain vaiheessa aivan lääpällään ja myöhemmin kertoi, että tämä nainen oli sellainen, että sai miehen suunnilleen koukistamalla sormea. Tosiaan, tämä on toisen käden tietoa, mutta näin kuulemma. Nainen itse ei ainakaan minusta ollut kummoisen näköinen, isot silmät kyllä, mutta muuten vähän sellaisen suomalaisen pallinaaman näköinen ja vartalo aavistuksen pyöreä. 

Sinusta oikein huokuu WT:n myötätuntoa.

Sinkkumies

Vierailija
16/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallisen näköinen, ruskeat hiukset, silmälasit, alipainoinen. Ehkä vähän semmonen "höpsö". 

Vierailija
17/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä aitoa välittämistä.

Sinkkumies

En tiedä viittaatko minun vai kaverini toimintaan. Hän ei tee sitä tahallaan eikä pyöritä ketään. Hän on minun tärkein ystäväni ja ihailen ja arvostan häntä. Siihen mahtuu kyllä ripaus kateuttakin joukkoon :) ap

Vierailija
18/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mitä "WT:n myötätuntoa"? Ei mulla ollut mitään tuota naista vastaan, en tuntenut häntä ollenkaan, mutta ei hän tosiaan ollut mitenkään kummoisen näköinen. Ei mulla ole tapana ruotia normaalisti ihmisten ulkonäköä, mutta kun tässä nyt kysyttiin asiaa. En itsekään ole tosiaankaan mitenkään kaunis, tavallisen suomalaisen pallinaaman näköinen.

Vierailija
19/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksvuotiaatkin?

Sinkkumies

Vierailija
20/53 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mitä "WT:n myötätuntoa"? Ei mulla ollut mitään tuota naista vastaan, en tuntenut häntä ollenkaan, mutta ei hän tosiaan ollut mitenkään kummoisen näköinen. Ei mulla ole tapana ruotia normaalisti ihmisten ulkonäköä, mutta kun tässä nyt kysyttiin asiaa. En itsekään ole tosiaankaan mitenkään kaunis, tavallisen suomalaisen pallinaaman näköinen.

Juuri, NIIN. Siis mitä?

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi