Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita
Kommentit (36)
Helsinkiläisillä? Mitkä muut eurooppalaiset kaupungit olivat mukana tässä tärkeässä tutkimuksessa?
En ole kokaan sekstaillut Helsingissä. Nevö.
En ihmettele.Tosi vähän perinteisiä naisia Hesassa.Ei niitä miehet muuta kuin nusauttele.
Vierailija kirjoitti:
T. 27v. neitsyt hesalaisnainen
Ylipainoinen?
Onko tuo tutkimus tehty Rautatientorin Vapaus elää -leirin pystyttämisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
En ole kokaan sekstaillut Helsingissä. Nevö.
Koka onkin ihan 70-luvun kamaa.
Eihän sillä periaatteessa ole mitään väliä. Ihmiset panee toisiaan. Se on heidän luonto.
Vähän tuntuu siltä kuin aloittaja toivoisi, että asiaa kauhisteltaisiin tai paheksuttaisiin. Sellainen asenne kertoo vain siitä, että vieläkään ei hyväksytä ajatusta, että naisella on oikeus päättää omasta seksin harrastamisestaan ihan itse ilman mitään mutinoita keneltäkään muulta.
Jakomäki on hesassa. Helppo tajuta mistä nimi tulee.
Mikä se luku oli?
Mulla on naimisissa olevia kavereita, joilla niitä on lähemmäs 20.
Minulla on 4 ja ollut selibaatissa vuosia vaikken aseksuaali olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä kuin aloittaja toivoisi, että asiaa kauhisteltaisiin tai paheksuttaisiin. Sellainen asenne kertoo vain siitä, että vieläkään ei hyväksytä ajatusta, että naisella on oikeus päättää omasta seksin harrastamisestaan ihan itse ilman mitään mutinoita keneltäkään muulta.
Minkäs ihmeen takia naiset sitten paheksuvat, kun mies käyttää oikeuttaan päättää seksin harrastamisestaan?
Solloin kun nainen käy vieraissa, naiset hyväksyvät ja kannustavatkin siihen, mutta kun mies käy vieraissa, se on todella väärin naisten mielestä. Miksi näin?
Ihan kamalaa. Kyllä helsinkiläisten naisten pitää lopettaa harrastamasta seksiä, niin kaupungista tulee parempi paikka. Ap voit tehdä asiasta kuntalaisaloitteen.
Miesten pitää harrastaa seksiä jatkossa keskenään.
Ps. Älä odota kannatusta aloitteellesi muilta miehiltä. Voit kuitenkin kysyä sille sponsoritukea keskustan gay-ravintoloista.
Se on hirveää, kun menee baariin Helsingissä, niin ei meinaa selvitä ulos ilman, että naiset yrittävät pakottaa seksiin kanssaan. Tästä syystä en enää käy viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ihmeen takia naiset sitten paheksuvat, kun mies käyttää oikeuttaan päättää seksin harrastamisestaan?
Solloin kun nainen käy vieraissa, naiset hyväksyvät ja kannustavatkin siihen, mutta kun mies käy vieraissa, se on todella väärin naisten mielestä. Miksi näin?
Missä ja kuka kannustaa, kun nainen käy vieraissa? En nyt ymmärrä. Sinkut saa paneskella niin paljon miten huvittaa, mutta parisuhteessa on tapana olla uskollinen ellei ole sopinut kumppanin kanssa muusta. Taidat kuvitella nyt omiasi.
Voitettiinko Tukholma? Haa kerrankin! Hyvä me Hesalaiset!
Mitenköhän monelta hesalaisnaiselta tuota on kysytty ja minkä ikäisiltä... ?
T. 27v. neitsyt hesalaisnainen