Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita

Vierailija
19.02.2018 |

:DDDDD

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nolla, koska vihaan miehiä

:D

Vierailija
2/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten miehet valittavat etteivät saa seksiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaiseen vertailuun törmäsit? :)

Vierailija
4/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on miehiä, jotka eivät saa seksiä.

5/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä? Suomalainen nainen saa toteuttaa itseään vapaasti. Hän voi harrastaa seksiä tai olla harrastamatta, ihan kuinka hän itse sitä haluaa.

Hyvä suomalaiset naiset!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
6/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Eikö se ole hyvä? Suomalainen nainen saa toteuttaa itseään vapaasti. Hän voi harrastaa seksiä tai olla harrastamatta, ihan kuinka hän itse sitä haluaa.

Hyvä suomalaiset naiset!

Cuck, Montaako brassia vaimosi pani ennen sinua?

Vierailija
7/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten heksinkiläiset naiset ovat vastaajista rehellisimpiä. Miesten ja naisten partnerien määrienhän on oltava samat.

Vierailija
8/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Hyvä suomalaiset naiset!

Onko toi sun oma kuva jossa pussaat lintua?

Vierailija
9/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten heksinkiläiset naiset ovat vastaajista rehellisimpiä. Miesten ja naisten partnerien määrienhän on oltava samat.

Puhutaan kansallisista eroista, joten partnerien miesten ja naisten seksikummpanien määrän ei tässä tarvitse olla sama. Suomalaiset naiset ovat huomattavasti herkempiä antamaan ulkomaalaiselle miehille, varsinkin kun olla kaukana kotoa, joten naisten seksikummanien määrä on miehiä suurempi.

Vierailija
10/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma ei valittaa.

t. Jamaal

Vierailija
11/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan kansallisista eroista, joten partnerien miesten ja naisten seksikummpanien määrän ei tässä tarvitse olla sama. Suomalaiset naiset ovat huomattavasti herkempiä antamaan ulkomaalaiselle miehille, varsinkin kun olla kaukana kotoa, joten naisten seksikummanien määrä on miehiä suurempi.

Monet miehetkin antaa Pattayan-matkoilla.

Vierailija
12/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Hyvä suomalaiset naiset!

Sun kannattaisi sujauttaa muutama kielioppivirhe noihin juttuihisi sekaan, jotta olisit uskottavampi. Ei täällä edes suomalaiset kirjoita noin hyvää suomea.

Vierailija
13/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuuma ulkomaalainen mies ja annan paljon.

Vierailija
14/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Hyvä suomalaiset naiset!

Sun kannattaisi sujauttaa muutama kielioppivirhe noihin juttuihisi sekaan, jotta olisit uskottavampi. Ei täällä edes suomalaiset kirjoita noin hyvää suomea.

Tuo tyyppihän on yksi vakipalstalaisista ja kertonut elämästään. Aito on.

Vierailija
15/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Kertoo Suomen moraalisesta rappiosta! Ei olla pelkkiä siiderivalaita vaan hor*ja kans.

Vierailija
16/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa! Kertoo Suomen moraalisesta rappiosta! Ei olla pelkkiä siiderivalaita vaan hor*ja kans.

Niin te olette :D

Minä olen neitsyt :)

Vierailija
17/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Hyvä suomalaiset naiset!

nimim. hapan sitruuna   ;D

Vierailija
18/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Hyvä suomalaiset naiset!

No se oli kommenttini ydin, jos on palstalla kirjoittanut sata viestiä täydellistä suomea, niin ei sinuako ei pistä epäilyttämään?

Vierailija
19/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Hyvä suomalaiset naiset!

No se oli kommenttini ydin, jos on palstalla kirjoittanut sata viestiä täydellistä suomea, niin ei sinuako ei pistä epäilyttämään?

Latino on kasvanut Suomessa.

Vierailija
20/36 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! Annetaan ihan vaan huviksemme _ulkomaalaisille_ ja omat saa vaan, jos suostuvat lompakkoloisia elättämään. "Omat" joutuvat vielä kaikenlaisia tuppojakin tuomaan kaupasta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän