Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuttava lupasi hoitaa mua ja perui kaksi mahdollista aikaa

Vierailija
19.02.2018 |

Kerroin suoraan tutulle ettei ole yhtään varaa maksaa mistään hoidoista. Hän tekee hoitoja.
Hän itse sanoi että voisi ottaa mut vastaan eräänä iltana ( eli ilmaiseksi).
Perui sen illan ja perui sitä seuraavankin ajan joten pääsi eroon minusta.
Tuskin enää ottaa yhteyttä.
Maksavana asiakkaana varmastikin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan, lokkeilija. Mitäs jos maksaisit palveluista, joita tarvitset? Jos ei ole varaa, niin et varmaan tarvitse.

Vierailija
2/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka vaan, lokkeilija. Mitäs jos maksaisit palveluista, joita tarvitset? Jos ei ole varaa, niin et varmaan tarvitse.

Haloo. Se itse tarjoutui hoitamaan mua, etkö käsitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjäsit ilmaista hoitoa kertomalla, että sinulla ei ole varaa maksaa. Ystävä lupasi ilmaisen hoidon, kun ei kehdannut kieltäytyä. Tuli sitten katumapäälle. Ei kai kenenkään tarvitse ilmaiseksi hoitaa kavereita. Ei siivoojatkaa käy ystäviensä luona ilmaiseksi siivoamassa tai pitopalveluyrittäjä ei tee ystävien kutsuja ilmaiseksi. Miksi pitäisikään?

Vierailija
4/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaisin kaikki kaverit ilmaiseksi, millä ajalla ottaisin vastaan maksavia asiakkaita?

t. Hieroja

Vierailija
5/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjäsit ilmaista hoitoa kertomalla, että sinulla ei ole varaa maksaa. Ystävä lupasi ilmaisen hoidon, kun ei kehdannut kieltäytyä. Tuli sitten katumapäälle. Ei kai kenenkään tarvitse ilmaiseksi hoitaa kavereita. Ei siivoojatkaa käy ystäviensä luona ilmaiseksi siivoamassa tai pitopalveluyrittäjä ei tee ystävien kutsuja ilmaiseksi. Miksi pitäisikään?

Ei se noin mennyt. Sanoin että voin joskus tulla mutta nyt ei ole varaa.

Itse rupesi ehdottamaan että voin tulla tiettynä päivänä.

Se oli harjoitushoitoa valmistumisen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoitaisin kaikki kaverit ilmaiseksi, millä ajalla ottaisin vastaan maksavia asiakkaita?

t. Hieroja

Täh? Normaali työaikana kun olet töissä maksavia asiakkaita ja kavereille teet ilmaiseksi sitten omalla ajalla, eli töiden jälkeen, jos haluat?

Vierailija
7/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Hieroja

Hän nimenomaan etsi harjoitushoitoihin ihmisiä ja oli laittanut siitä erikseen ilmoituksen.

Ei ole laillistettu hieroja.

Vierailija
8/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen tuli maksava asiakas joka meni sun ohi